הם די שונים השניים, הדיוק נייקד, ההונדה עם פיירינג (למרות שתנוחת הרכיבה של ההונדה ספציפית היא זקופה-נוחה ולא ספורטיבית, כמו הנינג'ה למשל).
ממה ששמעתי מאנשים שרוכבים על פיציאר זה שהמנוע-תיבת הילוכים די חלקים וידידותיים, בעוד שהמנוע של הדיוק מרגיש די מחוספס ותיבת ההילוכים מצריכה עבודת רגליים מאוד החלטית בשביל לא לפספס העברת הילוך.
מבחינת ביצועים כל ה250 די דומים, תקח את הכלים לסיבוב ותראה מה מדבר אליך יותר.
אני אישית די פסלתי את ההונדה על בסיס מראה והעובדה שיש לו פיירינג.
לדעתי, הסיבי נראה פצפון ולא מושך עם הגלגלים הקטנטנים והאגזוז הענק. מה גם שזה היה האופנוע הראשון שלי, אז לקחתי את האופציה שכנראה אחליק ולתקן פיירינג זה לא עסק זול בכלל.
יש פה בפורום את סטרלוק, שאם אני לא טועה, עשה כמות מטורפת של ק"מ על הפיציאר, אני מניח שיהיה לו הרבה מה להגיד על הכלי..