ג׳נט ייצוק עדיף בכל פרמטר על שפיצים לרכיבת כביש. עכשיו, ה- gs הוא מכונת כביש משובחת ונוחה מאוד (עם כמה מגרעות). ההרפתקאה האמיתית היא כל מפגש של הכלי הזה עם משטח שהוא לא-אספלט ואינני מתכוון כלל להרפתקאה מהסוג הטוב.
נכון יש את האוסטרלי ההוא שחצה את האאוטבק על גבי gs משופר/ממוגן/מזווד ועוד אי אלו דוגמאות, ולצורך העניין, עם "השיפורים" הנכונים גם האופל קורסה 99' החבוטה שהייתה לי תסיים את הגרוטראלי.
קיצר, ה- gs המודרני נולד לכביש וזה הייעוד שלו לתפיסתי. הקשר בינו לבין מנצחי הדקאר של שנות השמונים מתחיל ומסתיים בסמל.