ממש לא.
נקודת שיא המומנט מסמנת את תחילת האזור שבו המנוע "חי" ומרגיש הכי טוב.
השאיפה שלנו היא להיות תמיד בין נקודת שיא המומנט לבין נקודת שיא ההספק, כלומר אם אתה מעלה הילוך בנקודת שיא המומנט אתה בעצם לעולם לא נמצא בתחום ה"טוב" של המנוע.
במנוע שמתוכנן מושלם, בתאוצה מעמידה את אמור לעלות עד שיא ההספק ואז להעלות הילוך מה שאמור להוריד את הסל"ד בדיוק לנקודת שיא המומנט, משם תעלה שוב עד שיא ההספק וכן הלאה.
כמובן שאף מנוע לא מושלם ולכן ההעלאה לא תתבצע בדיוק בשיא ההספק ולא תוריד אותך בדיוק לשיא המומנט, אבל זה הכיוון הכללי.
ממליץ מאד לקרוא את הכתבה של אביעד בנושא:
http://wheelz.co.il/%D7%98%D7%9B%D7%...1%D7%A4%D7%A7/


 
			
			 נכתב במקור על ידי ktm690smc
 נכתב במקור על ידי ktm690smc
					
 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה