שים לב בקישור הבא להבדלים בין התאוצה בהילוכים השונים:
http://motorcycleperformanceanalyzer...zxr-250c-1991/
תסתכל עליו קצת קודם ואז תשים לב להבדלים הבאים:
1) זה גרף של תאוצה, כלומר גם כשהקו המצוייר מתחיל לרדת, האופנוע עדיין מאיץ
בדוגמא שהבאתי, ב70 קמ"ש כששהילוך הראשון מגיע לקצה שלו, הוא עדיין מאיץ יותר טוב מהילוך שני. מעבר להילוך שני רק מקטין את התאוצה עוד יותר וכך גם כל שאר ההילוכים.
2) ההילוך הראשון מאיץ פי 2 יותר מהר מההילוך השני.
הילוך הראשון מגיע עד 70, השני מוסיף עוד 60 קמ"ש
אבל ההילוך הראשון מאיץ בערך פי 2 יותר מהר ולכן גומר את הסקאלה שלו בהרבה פחות מהזמן.
שאלת:
אני לא יודע, אולי אתה מגביל את עצמך בראש לסל"ד נמוך ואז כשאתה מגיע אליו אתה מחליף את ההילוך.למה כשנוסעים "רגוע" פתאום המנוע רוצה הילוכים מוקדם יותר מאשר נסיעה אגרסיבית?
הסל"ד יעלה בהתאם למהירות, לא משנה כמה גז תתן.
אם ב4000 בראשון אתה מגיע ל50 אז לא משנה אם תגיע לשם בפול גז או עם טיפה סיבוב של היד.
ואם אתה מחליט שאתה רוכב רגוע אז אתה תעביר ב4000 במקום ב7000 ולכן זה יותר מוקדם מנסיעה אגרסיבית.


ציטוט ההודעה בתגובה