עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 25

אשכול: דקה 47 שנ' ו-10 מאיות השניה .***ספויילר ****

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513

    דקה 47 שנ' ו-10 מאיות השניה .***ספויילר ****

    ....
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    הקפה מהירה: דקה 49 שנ' 107 מאיות....


    116.8 ק"מ ....
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  3. #3
    חבר מערכת FullgaZ
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    446
    116.8 ק"מ שבסופם לורנזו מנצח את המרוץ. מרקז ופדרוסה מסיימים 13 ו- 14 בהתאמה. ורוסי לא מסיים בכלל. ארגון 2014.
    אבל אנחנו ב- 2015.

    איללכא...ומרוץ טוב

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    טוב אז מרקז התנהג בצורה מרקזית לחלוטין והתרסק אחרי 2.5 הקפות בערך
    רוסי נראה סימנים טובים למסלול שלא ככ אהוב עליו
    דני גילה שיש לו עמוד שידרה ולא נתן לרוסי לדרוך עליו
    ולורנזו?
    לורנזו ניצח בהפרש של 3 שניות אבל לא הראה דומיננטיות חסרת מעצורים
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,002
    " לורנזו ניצח בהפרש של 3 שניות אבל לא הראה דומיננטיות חסרת מעצורים "

    אם זה לא דומיננטיות חסרת מעצורים ? .. נכנסת השאלה הפילוסופית - אז מה היא בכלל דומיננטיות. ?

    לורנזו הוא רוכב פלס ומנצח בצדק.

    שאפו לפדרוסה.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    לורנזו החזיק בפער וזמני הקפה מאד דומים לרוסי ופדרוזה.
    כנל לגבי מרקז שקצת התלהב יותר מדי.
    לא היתה את התחושה שהוא פותח פער הולך וגדל מהסוג של דומיננטיות מוחלטת שראינו ממנו בעבר.
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ראיתי שפרשננו העיר לגבי סגנון הרכיבה של פדרוזה שמאפשר לו לקבל דרייב עדיף על זה של רוסי
    נועם על מה אתה מבסס את המסקנה הזאת?
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  8. #8
    חבר מערכת FullgaZ
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    446
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jonathan צפיה בהודעה
    ראיתי שפרשננו העיר לגבי סגנון הרכיבה של פדרוזה שמאפשר לו לקבל דרייב עדיף על זה של רוסי
    נועם על מה אתה מבסס את המסקנה הזאת?
    לצערי, את הניואנסים הללו איני מסוגל לתפוס בשידור ובכלל. אין לי פרספקטיבה של רוכב מרוצים ולא של פרשנים שחווים את הסבב במציאות. אני מבסס את הטענה על כתפיהם של פרשנים גדולים ומבינים ממני כמו טובי מודי, ג'וליאן ריידר ורנדי ממולה וצוות פרשני אתר motogp.com ובהם גאווין אמט, דילן גריי ומאט ברן.

    איללכא...ומרוצים טובים

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    אני אומר למה אני שואל:
    כשאני מביט על רוסי ופדרוזה במהלך ההקפה, רוסי נראה טוב במהלך כל הפניות אבל בישורת זה נראה כאילו דני אכל חריף הודי כשהימאהה עוד לא התעורר בבוקר.
    יותר מכך , במיוחד בחצי השני של המירוץ דני נראה מתנדנד על המתלים בעוד רוסי שתול היטב ביציאה מהפניות עד...
    עד שמגיעים לישורת וחוזר חלילה
    נערך לאחרונה על ידי Jonathan; 29-09-2015 בשעה 23:31.
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  10. #10
    ציטוט נכתב במקור על ידי נעם 1 צפיה בהודעה
    ...צוות פרשני אתר motogp.com ובהם גאווין אמט, דילן גריי ומאט ברן.
    סיימתי לראות את המירוץ עכשיו, ושמעתי גם את טענת הפרשנים לקראת הסוף שהבריחה של פדרוסה בישורת האחורית היא לא רק תוצאה של עודף HP,
    אלא של יישור האופנוע מוקדם בסוף הפניה - דבר שהוא עושה "טוב מכל הרוכבים".
    לדעתי זה סתם בגלל שהוא גמד ציפלון ורוסי במידות אנושיות
    ציטוט נכתב במקור על ידי ilang צפיה בהודעה
    " לורנזו ניצח בהפרש של 3 שניות אבל לא הראה דומיננטיות חסרת מעצורים "
    אם זה לא דומיננטיות חסרת מעצורים ? .. נכנסת השאלה הפילוסופית - אז מה היא בכלל דומיננטיות. ?
    לורנזו הוא רוכב פלס ומנצח בצדק.
    מסכים. לא צריך לנצח בשמונה שניות בשביל להראות שליטה.
    בטח לא כשהאליפות כ"כ קרובה, וניסיון ללחוץ יותר מידי ידפוק אותו (ע"ע מירוץ קודם).
    יצירת פער מוקדמת ולאחר מכן ניהול מירוץ שמאפשר לו אפילו לפספס נקודת בלימה ועדיין לנצח - זו דומיננטיות ובגרות.
    לצערי

  11. #11
    חבר מערכת FullgaZ
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    446
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jonathan צפיה בהודעה
    אני אומר למה אני שואל:
    כשאני מביט על רוסי ופדרוזה במהלך ההקפה, רוסי נראה טוב במהלך כל הפניות אבל בישורת זה נראה כאילו דני אכל חריף הודי כשהימאהה עוד לא התעורר בבוקר.
    יותר מכך , במיוחד בחצי השני של המירוץ דני נראה מתנדנד על המתלים בעוד רוסי שתול היטב ביציאה מהפניות עד...
    עד שמגיעים לישורת וחוזר חלילה
    אם תבחן את כל ניסיונות העקיפה של רוסי תגלה שכולם היו על הבלמים בכניסה לפניה כשבעצם רוסי לוקח קו פנימי יותר בכניסה לפניה, בולם מאוחר מפדרוסה, מגיע מהר מדי לפניה ומפספס לגמרי את היציאה מהפניה כשהוא יוצא רחב ומשאיר לפדרוסה את הקו המהיר יותר. בפניה 7 בהקפה האחרונה פדרוסה עושה לרוסי את אותו הדבר אבל מצליח לשמור על הקו. רוסי, לרוע מזלו נמצא בקו חיצוני לפדרוסה, נדחק לשולי המסלול ומאבד אחיזה לשבריר באחורי.
    בישורת האחורית, שהיא הארוכה מבין שתי הישורות בארגון פדרוסה פותח פער שנסגר על ידי רוסי בכניסה לפניה. השדרנים המקצועיים מדברים במונח של "גראנט" שנותן יתרון להונדה ביציאה מהפניה על הימאהה שגדל לאורך הישורת. אני מניח שהם מדברים על היכולת של ההונדה להוריד יותר כח לאספלט בשיא הפניה ואחריה כך שההונדה מגביר את המהירות בקצה מהיר משל הימאהה ביציאה מהפניה ומיד אחריה.

    לו הישורת הייתה החלק היחידי במסלול בו רוסי נחות מפדרוסה, רוסי היה מוצא לכך פתרון. הוא לא והוא ניסה ועוד איך.

    איללכא...ומרוצים טובים

  12. #12
    חבר מערכת FullgaZ
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    446
    ציטוט נכתב במקור על ידי דינגו צפיה בהודעה
    סיימתי לראות את המירוץ עכשיו, ושמעתי גם את טענת הפרשנים לקראת הסוף שהבריחה של פדרוסה בישורת האחורית היא לא רק תוצאה של עודף HP,
    אלא של יישור האופנוע מוקדם בסוף הפניה - דבר שהוא עושה "טוב מכל הרוכבים".
    לדעתי זה סתם בגלל שהוא גמד ציפלון ורוסי במידות אנושיות

    מסכים. לא צריך לנצח בשמונה שניות בשביל להראות שליטה.
    בטח לא כשהאליפות כ"כ קרובה, וניסיון ללחוץ יותר מידי ידפוק אותו (ע"ע מירוץ קודם).
    יצירת פער מוקדמת ולאחר מכן ניהול מירוץ שמאפשר לו אפילו לפספס נקודת בלימה ועדיין לנצח - זו דומיננטיות ובגרות.
    לצערי
    ניתוח הרכיבה של פדרוסה זהה לאורך מספר שנים, גם אצל שדרני האתר וגם אצל השדרנים של יורוספורט שעברו לבריטיש יורוספורט. לזקוף את האופנוע מוקדם ככל שניתן זה משהו שהחלו לדבר עליו עם המעבר ל 800 סמ"ק ב 2007

    איללכא...ולילה טוב

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי נעם 1 צפיה בהודעה
    אם תבחן את כל ניסיונות העקיפה של רוסי תגלה שכולם היו על הבלמים בכניסה לפניה כשבעצם רוסי לוקח קו פנימי יותר בכניסה לפניה, בולם מאוחר מפדרוסה, מגיע מהר מדי לפניה ומפספס לגמרי את היציאה מהפניה כשהוא יוצא רחב ומשאיר לפדרוסה .........
    ובים
    כמעט כל העקיפות ברמה הזאת הן על הבלמים ולא ביציאה ההפניה פשוט כי זה סיכום של היתרון של היציאה מהפניה שקדמה לה שהתבטא בסגירת הפער עד הבלימה לפניה שאחרי.

    בשום שלב בתוך הקטע המפותל דני לא מתרחק מרובע.
    אבל בישורת דני נעלם באופק.

    צריך לבדוק שוב את הצילומים מהמירוץ , אם דני מתרחק מהשניה הראשונה בישורת זה בגלל דרייב אם הוא מתרחק מחצי הישורת זה בגלל האופנוע והיותו רבע עוף
    נערך לאחרונה על ידי Jonathan; 30-09-2015 בשעה 09:00.
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  14. #14
    חבר מערכת FullgaZ
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    446
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jonathan צפיה בהודעה
    כמעט כל העקיפות ברמה הזאת הן על הבלמים ולא ביציאה ההפניה פשוט כי זה סיכום של היתרון של היציאה מהפניה שקדמה לה שהתבטא בסגירת הפער עד הבלימה לפניה שאחרי.

    בשום שלב בתוך הקטע המפותל דני לא מתרחק מרובע.
    אבל בישורת דני נעלם באופק.

    צריך לבדוק שוב את הצילומים מהמירוץ , אם דני מתרחק מהשניה הראשונה בישורת זה בגלל דרייב אם הוא מתרחק מחצי הישורת זה בגלל האופנוע והיותו רבע עוף

    לרוסי, הקו הפנימי עם בלימה מאד מאד מאוחרת גרמו לו להגיע מעט מהר מדי לאפקס לצאת מעט רחב. בכך רוסי נכשל בלסגור את קו המרוץ לפדרוסה. פדרוסה שרכב בקו מהיר יותר איבד לרגע את המיקום רק בשביל להחזירו ביציאה מהפניה.
    בפניה שבתחילת הישורת האחורית הארוכה פדרוסה טס קדימה החל מהאפקס ועד נקודת הבלימה שלו. רוסי היה סוגר את הפער שנפתח בסוף תהליך הבלימה לפניה שבקצה הישורת.

    גם באימונים פדרוסה הראה קצב מהיר בכ- 0.2 שניות מרוסי, מה שלטעמי אומר שבארגון, פדרוסה היה במעט מהיר מרוסי על פני כל המסלול.

    איללכא...ומרוצים טובים

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    1+
    בסופו של דבר דני נגעו לי עשו לי פדרוזה חצה את קו הסיום ראשון
    לרוסי לא היתה תשובה כולל כמעט התרסקות בהקפה האחרונה.

    כל השאר סיפורים וניתוחים.
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


אשכולות דומים

  1. תגובות: 46
    הודעה אחרונה: 15-11-2015, 19:35
  2. *********ספויילר********** מירוץ ספאנג
    על ידי Jonathan בפורום כללי
    תגובות: 109
    הודעה אחרונה: 08-11-2015, 15:07

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO