הקפה מהירה: דקה 49 שנ' 107 מאיות....
116.8 ק"מ ....
....
If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn
ROGUE RC51
הקפה מהירה: דקה 49 שנ' 107 מאיות....
116.8 ק"מ ....
If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn
ROGUE RC51
116.8 ק"מ שבסופם לורנזו מנצח את המרוץ. מרקז ופדרוסה מסיימים 13 ו- 14 בהתאמה. ורוסי לא מסיים בכלל. ארגון 2014.
אבל אנחנו ב- 2015.
איללכא...ומרוץ טוב
טוב אז מרקז התנהג בצורה מרקזית לחלוטין והתרסק אחרי 2.5 הקפות בערך
רוסי נראה סימנים טובים למסלול שלא ככ אהוב עליו
דני גילה שיש לו עמוד שידרה ולא נתן לרוסי לדרוך עליו
ולורנזו?
לורנזו ניצח בהפרש של 3 שניות אבל לא הראה דומיננטיות חסרת מעצורים
If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn
ROGUE RC51
" לורנזו ניצח בהפרש של 3 שניות אבל לא הראה דומיננטיות חסרת מעצורים "
אם זה לא דומיננטיות חסרת מעצורים ? .. נכנסת השאלה הפילוסופית - אז מה היא בכלל דומיננטיות. ?
לורנזו הוא רוכב פלס ומנצח בצדק.
שאפו לפדרוסה.
לורנזו החזיק בפער וזמני הקפה מאד דומים לרוסי ופדרוזה.
כנל לגבי מרקז שקצת התלהב יותר מדי.
לא היתה את התחושה שהוא פותח פער הולך וגדל מהסוג של דומיננטיות מוחלטת שראינו ממנו בעבר.
If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn
ROGUE RC51
ראיתי שפרשננו העיר לגבי סגנון הרכיבה של פדרוזה שמאפשר לו לקבל דרייב עדיף על זה של רוסי
נועם על מה אתה מבסס את המסקנה הזאת?
If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn
ROGUE RC51
לצערי, את הניואנסים הללו איני מסוגל לתפוס בשידור ובכלל. אין לי פרספקטיבה של רוכב מרוצים ולא של פרשנים שחווים את הסבב במציאות. אני מבסס את הטענה על כתפיהם של פרשנים גדולים ומבינים ממני כמו טובי מודי, ג'וליאן ריידר ורנדי ממולה וצוות פרשני אתר motogp.com ובהם גאווין אמט, דילן גריי ומאט ברן.
איללכא...ומרוצים טובים
אני אומר למה אני שואל:
כשאני מביט על רוסי ופדרוזה במהלך ההקפה, רוסי נראה טוב במהלך כל הפניות אבל בישורת זה נראה כאילו דני אכל חריף הודי כשהימאהה עוד לא התעורר בבוקר.
יותר מכך , במיוחד בחצי השני של המירוץ דני נראה מתנדנד על המתלים בעוד רוסי שתול היטב ביציאה מהפניות עד...
עד שמגיעים לישורת וחוזר חלילה
נערך לאחרונה על ידי Jonathan; 29-09-2015 בשעה 23:31.
If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn
ROGUE RC51
סיימתי לראות את המירוץ עכשיו, ושמעתי גם את טענת הפרשנים לקראת הסוף שהבריחה של פדרוסה בישורת האחורית היא לא רק תוצאה של עודף HP,
אלא של יישור האופנוע מוקדם בסוף הפניה - דבר שהוא עושה "טוב מכל הרוכבים".
לדעתי זה סתם בגלל שהוא גמד ציפלון ורוסי במידות אנושיות
מסכים. לא צריך לנצח בשמונה שניות בשביל להראות שליטה.
בטח לא כשהאליפות כ"כ קרובה, וניסיון ללחוץ יותר מידי ידפוק אותו (ע"ע מירוץ קודם).
יצירת פער מוקדמת ולאחר מכן ניהול מירוץ שמאפשר לו אפילו לפספס נקודת בלימה ועדיין לנצח - זו דומיננטיות ובגרות.
לצערי![]()
אם תבחן את כל ניסיונות העקיפה של רוסי תגלה שכולם היו על הבלמים בכניסה לפניה כשבעצם רוסי לוקח קו פנימי יותר בכניסה לפניה, בולם מאוחר מפדרוסה, מגיע מהר מדי לפניה ומפספס לגמרי את היציאה מהפניה כשהוא יוצא רחב ומשאיר לפדרוסה את הקו המהיר יותר. בפניה 7 בהקפה האחרונה פדרוסה עושה לרוסי את אותו הדבר אבל מצליח לשמור על הקו. רוסי, לרוע מזלו נמצא בקו חיצוני לפדרוסה, נדחק לשולי המסלול ומאבד אחיזה לשבריר באחורי.
בישורת האחורית, שהיא הארוכה מבין שתי הישורות בארגון פדרוסה פותח פער שנסגר על ידי רוסי בכניסה לפניה. השדרנים המקצועיים מדברים במונח של "גראנט" שנותן יתרון להונדה ביציאה מהפניה על הימאהה שגדל לאורך הישורת. אני מניח שהם מדברים על היכולת של ההונדה להוריד יותר כח לאספלט בשיא הפניה ואחריה כך שההונדה מגביר את המהירות בקצה מהיר משל הימאהה ביציאה מהפניה ומיד אחריה.
לו הישורת הייתה החלק היחידי במסלול בו רוסי נחות מפדרוסה, רוסי היה מוצא לכך פתרון. הוא לא והוא ניסה ועוד איך.
איללכא...ומרוצים טובים
כמעט כל העקיפות ברמה הזאת הן על הבלמים ולא ביציאה ההפניה פשוט כי זה סיכום של היתרון של היציאה מהפניה שקדמה לה שהתבטא בסגירת הפער עד הבלימה לפניה שאחרי.
בשום שלב בתוך הקטע המפותל דני לא מתרחק מרובע.
אבל בישורת דני נעלם באופק.
צריך לבדוק שוב את הצילומים מהמירוץ , אם דני מתרחק מהשניה הראשונה בישורת זה בגלל דרייב אם הוא מתרחק מחצי הישורת זה בגלל האופנוע והיותו רבע עוף
נערך לאחרונה על ידי Jonathan; 30-09-2015 בשעה 09:00.
If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn
ROGUE RC51
לרוסי, הקו הפנימי עם בלימה מאד מאד מאוחרת גרמו לו להגיע מעט מהר מדי לאפקס לצאת מעט רחב. בכך רוסי נכשל בלסגור את קו המרוץ לפדרוסה. פדרוסה שרכב בקו מהיר יותר איבד לרגע את המיקום רק בשביל להחזירו ביציאה מהפניה.
בפניה שבתחילת הישורת האחורית הארוכה פדרוסה טס קדימה החל מהאפקס ועד נקודת הבלימה שלו. רוסי היה סוגר את הפער שנפתח בסוף תהליך הבלימה לפניה שבקצה הישורת.
גם באימונים פדרוסה הראה קצב מהיר בכ- 0.2 שניות מרוסי, מה שלטעמי אומר שבארגון, פדרוסה היה במעט מהיר מרוסי על פני כל המסלול.
איללכא...ומרוצים טובים
1+
בסופו של דבר דני נגעו לי עשו לי פדרוזה חצה את קו הסיום ראשון
לרוסי לא היתה תשובה כולל כמעט התרסקות בהקפה האחרונה.
כל השאר סיפורים וניתוחים.
If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn
ROGUE RC51