הגעת לקצה היכולת שלו מדובר בסה'כ ב250
אתמול נסעתי באופנוע שלי אני דיי חדש עליו בו נגיד, עברתי את ה135 קמ"ש התחלתי להרגיש
רעידה מהגלגל האחורי ואז לכידון כאילו אני מרגיש שזה בא מאחורה ואז הכידון מתחיל גן לרעוד,כמובן שהורדתי מהירות ולא נתתי ברקס כדי להימנע מנעילה
אבל למה זה קורה?יכול להיות בגלל שהכביש דיי פגוע?או שזה משהו ברכיבה שלי?
מדובר על 250 סמ"ק.
לא כל כך קשור לנושא אבל אם כבר אני אשאל
מה זה יחסי העברה קצרים?ומה זה אומר על זריזות?
נערך לאחרונה על ידי xEvo250; 04-10-2015 בשעה 01:56.
הגעת לקצה היכולת שלו מדובר בסה'כ ב250
KIMCO MOVE קטנוע עם מוסר עבודה
צמיגים, ארגז אם יש, בולמים. למרות שזה נראה לי הרבה יותר פשוט, זו המגבלה של הכלי.
איזה כללי זה? תבדוק מה המגבלה שלו ותדע
Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk
החילזון מהשפן!!
ג'יימס - GS500E 2002-2015
ת.נ.צ.ב.ה
אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס
היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)
החילזון מהשפן!!
ג'יימס - GS500E 2002-2015
ת.נ.צ.ב.ה
אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס
היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)
הכל בסדר חביבי , הגעת למקסימום (ואולי עברת אותו)
חבל גם על הכלי, אין איפה למהר, סע חכם וביכולות שלו ושלך.
הא! ידעתי!
Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk
החילזון מהשפן!!
ג'יימס - GS500E 2002-2015
ת.נ.צ.ב.ה
אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס
היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)
הצלחת להסתדר עם העברת ההילוכים?
פתחת פה כמה פוסטים על זה