תוצאות 1 עד 13 מ 13

אשכול: עזרה ברכישת אופנוע

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2019
    הודעות
    12

    עזרה ברכישת אופנוע

    היי,

    אני מעוניין לקנות אופנוע ואני צריך התייעצות קטנה.
    קצת נתונים..
    בן 31, גובה 165 (אחרי התמתחות של הבוקר ) ושוקל 60.
    לפני 10 שנים נסעתי רק על קטנועים עד 125 סמ"ק.

    השימוש באופנוע מתחלק לשניים
    1. בשנה הקרובה נסיעות של כ 30 ק"מ ביום בכביש בין עירוני בעיקר.
    2. בעוד שנה טווח הנסיעה קופץ ל 120 ק"מ ביום בעיקר בכביש 6.
    המטרה למצוא אופנוע (לא קטנוע) שייתן מענה גם לעכשיו וגם לעוד שנה (לא רוצה להתחיל להתעסק עם החלפה עוד שנה).
    חשוב מן הסתם שיהיה כמה שיותר אמין, שמרווח הטיפולים יהיה רחוק שעליו אוכל לגזור את מרווח הבטיחות שלי ולהקדים טיפולים אבל עדיין זה יהיה בטווח סביר, שיתמודד עם הנסיעות הארוכות בלי להתאמץ נניח בשיוט של 120-130 בכביש 6 ועדיין יהיה מספיק כח למקרים ותגובות וכמובן שלא ימות לי אחרי חצי שנה של נסיעות יומיומיות כאלו.

    ממה שקראתי, נראה לי שהכי מתאים לי סוג של אדוונצ'ר. השאלה היא אם ללכת על משהו כמו CB500X או אם כבר אני משלם ביטוח גבוהה (כי עברתי נפח של 250 סמ"ק) אז לחפש משהו שינשום יותר כמו הויסטורם 650,f750gs וכו' שיש להם הגבלה. השאלה אם זה לא משליך גם על עלויות יקרות של הטיפולים, אגרת הרישוי וכדומה (המטרה בסופו של דבר זה לחסוך במידת האפשר).

    נושא נוסף הוא העלויות - התקציב שלי כרגע הוא כ 30 אלף שקל ככה שככל הנראה אצטרף לחפש יד שנייה עם מעט ק"מ כי אני הולך לעשות כ 28 אלף בשנה החל מהשנה הבאה.

    עכשיו החלק הטריקי - האם במקום אדוונצ'ר יש איזה אופנוע ספורט שכן יכול להילקח בחשבון? פשוט העדפה הראשונית שלי היא משהו שיהיה יותר ספורטיבי בנראות ובהתנהגות (גם ככה לא תכננתי לעשות שבילים עם האדוונצ'ר, יותר מושך אותי סדום ערד / נס הרים אחרי שנים של נסיעה על מכוניות ספורט).

    (אגב אשמח גם להסבר על נושא פתיחת המגבלה לכלים המוגבלים - האם צריך לבצע רישיון A כדי שיאשרו פתיחה או שיש משהו אחר הקשור לזמן רישיון, יש לי רישיון ל A1 משנת 2011).

    תודה לכולם וסליחה על החפירה
    נערך לאחרונה על ידי Maimoni; 30-07-2019 בשעה 21:48.

  2. #2
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2019
    הודעות
    12

    עזרה ברכישת אופנוע

    היי,

    אני מעוניין לקנות אופנוע ואני צריך התייעצות קטנה.
    קצת נתונים..
    בן 31, גובה 165 (אחרי התמתחות של הבוקר
    ) ושוקל 60.
    לפני 10 שנים נסעתי רק על קטנועים עד 125 סמ"ק.

    השימוש באופנוע מתחלק לשניים
    1. בשנה הקרובה נסיעות של כ 30 ק"מ ביום בכביש בין עירוני בעיקר.
    2. בעוד שנה טווח הנסיעה קופץ ל 120 ק"מ ביום בעיקר בכביש 6.
    המטרה למצוא אופנוע (לא קטנוע) שייתן מענה גם לעכשיו וגם לעוד שנה (לא רוצה להתחיל להתעסק עם החלפה עוד שנה).
    חשוב מן הסתם שיהיה כמה שיותר אמין, שמרווח הטיפולים יהיה רחוק שעליו אוכל לגזור את מרווח הבטיחות שלי ולהקדים טיפולים אבל עדיין זה יהיה בטווח סביר, שיתמודד עם הנסיעות הארוכות בלי להתאמץ נניח בשיוט של 120-130 בכביש 6 ועדיין יהיה מספיק כח למקרים ותגובות וכמובן שלא ימות לי אחרי חצי שנה של נסיעות יומיומיות כאלו.

    ממה שקראתי, נראה לי שהכי מתאים לי סוג של אדוונצ'ר. השאלה היא אם ללכת על משהו כמו CB500X או אם כבר אני משלם ביטוח גבוהה (כי עברתי נפח של 250 סמ"ק) אז לחפש משהו שינשום יותר כמו הויסטורם 650,f750gs וכו' שיש להם הגבלה. השאלה אם זה לא משליך גם על עלויות יקרות של הטיפולים, אגרת הרישוי וכדומה (המטרה בסופו של דבר זה לחסוך במידת האפשר).

    נושא נוסף הוא העלויות - התקציב שלי כרגע הוא כ 30 אלף שקל ככה שככל הנראה אצטרף לחפש יד שנייה עם מעט ק"מ כי אני הולך לעשות כ 28 אלף בשנה החל מהשנה הבאה.

    עכשיו החלק הטריקי - האם במקום אדוונצ'ר יש איזה אופנוע ספורט שכן יכול להילקח בחשבון? פשוט העדפה הראשונית שלי היא משהו שיהיה יותר ספורטיבי בנראות ובהתנהגות (גם ככה לא תכננתי לעשות שבילים עם האדוונצ'ר, יותר מושך אותי סדום ערד / נס הרים אחרי שנים של נסיעה על מכוניות ספורט).

    (אגב אשמח גם להסבר על נושא פתיחת המגבלה לכלים המוגבלים - האם צריך לבצע רישיון A כדי שיאשרו פתיחה או שיש משהו אחר הקשור לזמן רישיון, יש לי רישיון ל A1 משנת 2011).

    תודה לכולם וסליחה על החפירה

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    אם אפשר - תוציא רישיון A. חבל מראש לקנות אופנוע עם נפח נמוך או להתעסק אח"כ עם פתיחת מגבלה שעולה כמה אלפים ולא כל היבואנים מסכימים לזה.
    אופנוע ספורט טהור (סופרספורט) לא מומלץ למי שלא מתכוון לרכב ספורטיבי, גם בעלויות וגם בנוחות.
    אופנועי ספורט-תיור\כביש יהיו מעולים לך. אדוונצ'ר פשוט יהיו קצת יותר נוחים בגלל תנוחת ישיבה זקופה יותר ובולמים ארוכי מהלך.
    ככלל אצבע - ככל שעולים בנפח העלויות עולות השאלה זה רק בכמה וזה תלוי הרבה ביד ימין שלך.

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2018
    הודעות
    30
    מוזמן לקבל עצה חברית בטלפון 0524455990, לא מכירות, סתם אין לי כוח להמליץ בכתיבה חחח

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2016
    הודעות
    399
    אם יש לך רשיון A1, ולא מתכוון לשדרג, באמת ההמלצה היא על CB500X. היה לי כזה, גם ע"י הפיכה פשוטה של המשולש של הבולם האחורי תוכל להנמיך את האופנוע ב3-4 ס"מ.
    נוח, טיפולים פעם ב-12 אלף. אופנוע לא באחריות תוכל לעשות טיפולים לבד. בסכום שלך תוכל לקנות אופנוע טוב. רק קח בחשבון להשאיר קצת בצד לציוד מיגון טוב.
    ה-F750GS יצא רק השנה, את ה700 אני מאוד לא אהבתי ואין מוגבלים, והוא גם גבוה.

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2019
    הודעות
    12
    אני בהחלט לא שולל להגדיל את הרישיון פשוט זה קצת יעכב את נושא הקנייה אך חשוב לי להבין לפני האם קיימים אופנועים מומלצים שהם חסכוניים בדלק, לא יקרים במחיר (עומדים בעלות של בערך 30 אלף) ועלות טיפולים סבירה.
    לגבי נהיגה, כפי שאמרתי שיוט של 130 בכביש 6, לא נסיעות פול גז.

    החשש העיקרי שלי הוא שאם אקח 500 לאור הנסיעות הארוכות הוא ישחק מהר יותר

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי Maimoni צפיה בהודעה
    אני בהחלט לא שולל להגדיל את הרישיון פשוט זה קצת יעכב את נושא הקנייה אך חשוב לי להבין לפני האם קיימים אופנועים מומלצים שהם חסכוניים בדלק, לא יקרים במחיר (עומדים בעלות של בערך 30 אלף) ועלות טיפולים סבירה.
    לגבי נהיגה, כפי שאמרתי שיוט של 130 בכביש 6, לא נסיעות פול גז.

    החשש העיקרי שלי הוא שאם אקח 500 לאור הנסיעות הארוכות הוא ישחק מהר יותר
    ל-500 אין בעיה לשייט 130. 150 זה כבר מחוץ לאיזור הנוחות.
    אתה יכול גם ללכת לכיוון של 650 (בין אם מוגבלים ובין אם לא). הם ישייטו 130 ללא מאמץ ניכר, ויאפשרו לעלות ל-150 בלי להכניס את המכונה לסטרס.
    לרוב, המכלולים מסביב (מתלים, בלמים) יהיו ברמה גבוהה יותר מה-500-ים, וזאת סיבה טובה ללכת דווקא בכיוון הזה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אם חיסכון ואדוונצ'נר הייתי חושב גם על ה NC750X.
    הכלי מאוד חסכוני ובעל נוחות טובה למרות שאני לא בטוח לגבי הגובה אני 1.71 והכלי בסדר על גבול הגבוה.

    מאחר ואתה חושב גם על אופנוע כביש הייתי בודק את ההונדה CB650F שלדעתי יהיה כלי מצויין לכל המשימות.

    לגבי הההגבלה - אני ממליץ להוציא רשיון מתאים ולרכוש אופנוע ללא ההגבלות ולא להתעסק עם החוק.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    SV650 או CBR500. שניהם לא גבוהים, שניהם יאפשרו שיוט מהיר, שניהם לא חסכוניים ולא יקרים לאחזקה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  10. #10
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2019
    הודעות
    12
    גובה האופנוע חשוב מאחר ואני לא הכי גבוהה אני לא רוצה להתאמץ ביצירות - על ה cb500x הגעתי עם כרית כף הרגל בשתי הרגליים ככה שיותר גבוהה ממנו זה בעייתי גם כשמוסיפים התמודדות עם משקל האופנוע.

    לגבי ההגבלה לא תכננתי לקנות כלי מוגבל ולהסיר באופן לא חוקי ולא מתאים לרישיון פשוט חשבתי שיש משהו חוקי שמאפשר אבל ממה שאתה רושם זה רק להגדיל ל A.

    לגבי מה ש kkatkov רשם אני מניח שהתכוונתי ששני הכלים חסכוניים (כי רשמת שלא)
    ואיך ה sv650 לעומת ה cb500x ?

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    למעט המנוע, המכלולים של הCB500ים יותר איכותיים מאלה של הSV650.
    במקרה הספיציפי של פות"ש, סביר שהSV650 גם יהיה בסדר גמור כי הוא מכוונן לאנשים במימדים שלו רק שלSV650 מוגבל אין כח במהירויות גבוהות בגלל ההגבלה שמסרסת אותו מאוד.

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    למעט המנוע, המכלולים של הCB500ים יותר איכותיים מאלה של הSV650.
    במקרה הספיציפי של פות"ש, סביר שהSV650 גם יהיה בסדר גמור כי הוא מכוונן לאנשים במימדים שלו רק שלSV650 מוגבל אין כח במהירויות גבוהות בגלל ההגבלה שמסרסת אותו מאוד.
    SAY WHAT?
    איזה מכלולים איכותיים מצאת בסדרת ה-500 של הונדה?
    פרט, נמק והסבר בבקשה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    הבלמים טובים יותר (סוזוקי בינתיים החליפו אותם והודו שהם היו דרעק), הבולמים טובים הרבה יותר (לסוזוקי בולמים מדהימים - בסיבובים מרגישים רכים וקופצניים ועל מהמורות מרגישים כמו אבן כששום משחק של פרילואוד בבולם האחורי לא שינה את המצב באופן מהותי) ובכלל, התחושה בCB היתה של אופנוע מאוזן, מתקשר וידידותי יותר למרות שזה בפירוש לא אופנוע עם מכלולים ברמה גבוהה במיוחד - הם רק ברמה גבוהה יותר מזו של הSV650.

    ואגב, חוץ מהמנוע הקטנטן, המכלולים בCB300R טובים בהרבה מאלו של שני האופנועים האלה. עשיתי גם נסיעת מבחן על הCB650R החדש והוא בכלל נמצא במקום אחר לגמרי.
    הSV650 הוא אופנוע זול מאוד ולמחיר הנמוך הזה יש תרגום בשטח.

אשכולות דומים

  1. עזרה ברכישת כלי תחזוקה
    על ידי aviko2911 בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 20-07-2018, 17:10
  2. תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 07-07-2017, 14:37
  3. עזרה ברכישת חליפה מחו"ל
    על ידי Ziv4 בפורום פורום ציוד
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 17-07-2016, 06:48
  4. עזרה ברכישת אופנוע kle500
    על ידי u1112 בפורום כללי
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 10-12-2015, 22:28
  5. עזרה ברכישת מדבקות אחיזה
    על ידי chase בפורום פורום ציוד
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 15-09-2015, 20:05

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO