עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 32

אשכול: מטרו מוטור - חוויית קנייה - ריקול

  1. #16
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    עוד 5-10 שנים הצעירים האלה יהיו הלקוחות שלהם לא?

  2. #17
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    310
    לא חושב שסוכן מכירות במטרו ששואלים אותו בפעם החמישית אם אפשר לעשות הנחה על tmax חושב 10 שנים קדימה.

  3. #18
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    שיתן קצת הנחה, כולם יודעים שהם שוחטים אותנו

    אולי פחות עניין של הסוכן ויותר הבעלים שכנראה לא הולך לוותר על ביצי הזהב שלו בעשור הקרוב

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mמהר צפיה בהודעה
    לא חושב שסוכן מכירות במטרו ששואלים אותו בפעם החמישית אם אפשר לעשות הנחה על tmax חושב 10 שנים קדימה.
    לא בטוח שסוכן מכירות חושב חצי שנה קדימה. לרובם זו עבודה זמנית והם לא יהיו כשתחזור.

  5. #20
    על איזה סניף מדובר?

  6. #21
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    16
    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    מצטער לקלקל את החגיגה.
    קודם כל, את הריקול אפשר לבצע בכל מוסך מורשה מטרו, לא רק במוסכי החברה. את הריקול שהיה בזמנו לסופר טנרה (החלפת חלק מצמת החשמל) בצעתי במוסך שבו אני מטפל כרגיל ללא שום בעיה.
    דבר שני - הניסיון שלי עם מטרו חיפה מעולה. פעמיים בצעתי שם רכיבות מבחן וקנייה (טרייד אין). היחס היה מעל ומעבר, הוצע לי פיצוי על דברים שבאמת לא חשבתי שמגיע לי ועוד. סתם כדוגמה, ברכישה של האופנוע הנוכחי סוכם שהוא מגיע עם ארגז גדול. מסתבר שהם הרכיבו (על דעת עצמם - לא הייתי מודע לכך בזמנו) את הארגז היקר ביותר שהיה להם. גם הדברים הקטנים שעשיתי במוסך שלהם התבצעו בצורה מקצועית לחלוטין.
    לעומת זאת, הונדה חיפה התייחסו יפה מאוד, אבל כשזה הגיע להצעה לטרייד אין ההצעה שלהם הייתה לא פחות ממעליבה.
    אם אני לא טועה, גם באותו שרשור בפולגז שהוזכר למעלה, המסקנה הייתה שזה לא מטרו באופן כללי, אלא תלוי מאוד בסניף.
    לפי מטרו ניתן רק אצלהם, דיברתי איתם על זה שהמוסך שלי (מורשה משרד תחבורה) יעשה את ההחלפה, אמרו שאי אפשר כי זה RECALL וצריך למלא טפסים וכו' כדי להחזיר את האופנוע ל "כשירות" מבחינת משרד התחבורה. אז שלחו אותי לתושייה.
    האופנוע לא הניע, פרק כבר 2 מצברים בחודש ועשה סימנים מוזרים שכן הניע, כמו זה שנכבה בלי קשר בזמן נסיעה. אז הגעתי בגרר.

    לסיפור הפעם -
    מייד ששומעים שאני לריקול היחס הוא לא להיט. "חכה בצד" כזה.
    עד שמגיעים אלי תכלס, 15 דק' אני עומד שם שומע אותם בעיקר בשיחות חולין וצחוקים.
    מתחיל 'הסרט': אחרי הסבר קטן לראשון שדיבר איתי, קראו למישהו עם יותר אחריות כנראה מבין השאר. כשהוא שמע "מצבר ריק" ושאני לא "פראייר", שאני כבר מכיר אותם ולא יהיה פה חיובים בהפתעה כי הם לא באו לטפל באופנוע אלא לעשות RECALL ומה שזה דורש.
    מייד התחיל ב- "אהה אז רגע חכה נבדוק שיש לך ברקסים תקינים וזה שתוכל לצאת מפה.. כי לא נוכל לשחרר אותך מפה". אמרתי הכל תקין אבל קדימה תבדוק. צמיד אחורי פסול אני יודע (אסור להם לשחרר אותי עם צמיג גמור?) אבל אני עמדתי שם ולא הבנתי איך כל כך מהר הגענו למעיין דיון עויין שכזה עוד לפני שבכלל דיברנו על הבעיה האמיתית של האופנוע.

    אז כמובן שהם מייד אומרים שהריקול הזה הוא 'מינורי' וזה לא באמת הסלילים בעייתים אלא משהו "לייתר ביטחון", שזה חרטא ברטא, שלא יכול להיות שהסלילים גרמו לי לשום בעיות אחרות. כשטענתי שההודעה הרשמית כן מדברת על פריקת מצבר והריסתו וכן מדבר על עוד בעיות חשמליות, מייד נופנפתי באיזשהו תירוץ מוזר מלווה בטון "אתה לא מבין כלום מהחיים שלך" - "הסלילים הם חלק אחד אבל בפנים יש סלילי טעינה וסלילה הצתה, הריקול זה סלילי הצתה וזה מינורי ובלה בלה בלה...", אמרתי לו שזה הודעה רשמית של ימהה, מה הוא אומר לי? "אנחנו עברנו על זה השתלמות, מה שכתוב שם לא נכון, הם טועים" זהו, לא מוכיח לי אחרת או משהו. המילה שלו היא שקובעת ובזה נגמר הסיפור.

    וגםםםםם - שהתקשרה אלי בחורה להודיע על הריקול לפני כחודש היא אמרה שאקבל קטנוע חלופי אם התיקון לא יבוצע באותו היום, אתם כבר יכולים לנחש מה קיבלתי במטרו? _|_

    עכשיו אנא תקראו אתם את ההודעה הרשמית ותגידו לי מה נראה לכם והאם אני צודק?

    Manufacturer: Yamaha Motor Corporation, USA
    SUMMARY:
    Yamaha Motor Corporation, USA (Yamaha) is recalling certain model year 2008-2011 WR250X motorcycles manufactured June 1, 2008, to June 1, 2011 and 2008-2015 WR250R motorcycles manufactured June 1, 2008, to June 1, 2015. In the affected motorcycles, the insulation on the stator coil, a component of the alternator, may become damaged and short circuit to due insufficient heat resistance.
    CONSEQUENCE:
    If the stator coil is not insulated, the motorcyle will not charge and the battery will go dead, causing the engine to stall which increases the risk of a crash.

    לינק



    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDee צפיה בהודעה
    מאחד שמחפש wr250 על מה הריקול?
    הסלילים.

  7. #22
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    סתם משתף כעס על יבואנים, ביררתי אצל היבואן של הונדה כמה עולה פילטר אוויר לcb1000r, רוצים 550 שקל. בחול הוא עולה 120.
    מדבקות זנב שרשום עליהם cb1000r, מדבקה באורך 12 סנטימטר. דרשו 65 שקל לאחת.
    בדיחה.

  8. #23
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    נו מה חדש..
    גג"ש משאבת שמן 800 שקל מאבניר.
    120 עד הבית מאנגליה.
    רפידות ברקס 400 שקל באבניר.
    זה דווקא אני קונה אצל סלבה ממוטו דיפו ב65 ש"ח.
    בוכנה ורינגים 1500 שקל בעופר אבניר.
    בוכנה רינגים מייסב ואטמים 600 שקל מאנגליה.
    -_-

  9. #24
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    283
    ב2008 קניתי יאהה xcity250 חדש ממטרו, זאת הייתה הפעם הראשונה וכנראה שגם האחרונה שאני מתקרב למטרו.

  10. #25
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    ציטוט נכתב במקור על ידי Spark צפיה בהודעה
    ...כשהוא שמע "מצבר ריק" ושאני לא "פראייר", שאני כבר מכיר אותם ולא יהיה פה חיובים בהפתעה כי הם לא באו לטפל באופנוע אלא לעשות RECALL ומה שזה דורש.
    מייד התחיל ב- "אהה אז רגע חכה נבדוק שיש לך ברקסים תקינים וזה שתוכל לצאת מפה..

    אני לא בדיוק מעריץ של מטרו והחווייה האחרונה שלי משם (נסיון לעשות טרייד על אקסמקס חדש בישן) היתה נוראית, אבל נשמע לי שבמקרה הזה יחס גורר יחס. נכנסת עם אופנוע תקול (מצבר, צמיג) ומיד באת אליהם בגישה שלילית ומעצבנת - גם הם רק בני אדם, מעצבנים אותם הם מתעצבנים.

    אני לא יודע מה חוקי הפורום החדש אומרים לגבי שירשורי "חוויית קנייה" אלב ליתר ביטחון אני עורך לך את הכותרת עד שאברר מול הבעלים.

  11. #26
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    16
    ציטוט נכתב במקור על ידי uriar צפיה בהודעה
    אני לא בדיוק מעריץ של מטרו והחווייה האחרונה שלי משם (נסיון לעשות טרייד על אקסמקס חדש בישן) היתה נוראית, אבל נשמע לי שבמקרה הזה יחס גורר יחס. נכנסת עם אופנוע תקול (מצבר, צמיג) ומיד באת אליהם בגישה שלילית ומעצבנת - גם הם רק בני אדם, מעצבנים אותם הם מתעצבנים.

    אני לא יודע מה חוקי הפורום החדש אומרים לגבי שירשורי "חוויית קנייה" אלב ליתר ביטחון אני עורך לך את הכותרת עד שאברר מול הבעלים.
    לא לא לא. אין שום חווית קנייה. מקס חווית שירות נוראית
    המצבר לא תקול הוא חדש. זה השני ששמתי החודש. הראשון נהיה תקול. זה לדעתי פשוט ריק. אבל אולי גם תקול.
    בכל מקרה באתי לשם לריקול. והגישה שלי זה לא מעניינם בכלל. באתי לגבי תקלה ספציפית. מהיכרות איתם הזהרתי שלא יחייבו אותי על כלום כי באתי לריקול בלבד. שלא יבלבלו לי במוח האוכלים נבלות האלה.
    אשמח לכותרת המקורית. יש בה מן היצירתיות.
    נערך לאחרונה על ידי Spark; 07-10-2015 בשעה 09:00.

  12. #27
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי Spark צפיה בהודעה
    לא לא לא. אין שום חווית קנייה. מקס חווית שירות נוראית
    המצבר לא תקול הוא חדש. זה השני ששמתי החודש. הראשון נהיה תקול. זה לדעתי פשוט ריק. אבל אולי גם תקול.
    בכל מקרה באתי לשם לריקול. והגישה שלי זה לא מעניינם בכלל. באתי לגבי תקלה ספציפית. מהיכרות איתם הזהרתי שלא יחייבו אותי על כלום כי באתי לריקול בלבד. שלא יבלבלו לי במוח האוכלים נבלות האלה.
    אשמח לכותרת המקורית. יש בה מן היצירתיות.
    סתם לידיעה. למוסך אסור לשחרר את הכלי שלך אם מבחינה בטיחותית הוא לא תקין. גם אם נכנסת לעבודה שאינה קשורה לבטיחות. מוסך המשחרר כלי שאינו בטיחותי לוקח על עצמו אחריות לחיים של רוכב ותוך כדי כך גם עובר על החוק.
    נכון, יש כנראה מוסכים שמנצלים זאת לרעה ומכריחים לקוחות להחליף פריטים שעדיין תקינים. מצד שני, במוסך של מטרו המכונאים שכירים ולא ברור לי מה האינטרס שלהם לגרום ללקוח הוצאות מיותרות.

    ובנושא הריקול: אתה יכול למצוא כאן את כל המוסכים המורשים של מטרו. כל אחד מהם יכול לבצע עבורך את העבודה (לפעם הבאה שתזדקק לזה).

  13. #28
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    16
    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    סתם לידיעה. למוסך אסור לשחרר את הכלי שלך אם מבחינה בטיחותית הוא לא תקין. גם אם נכנסת לעבודה שאינה קשורה לבטיחות. מוסך המשחרר כלי שאינו בטיחותי לוקח על עצמו אחריות לחיים של רוכב ותוך כדי כך גם עובר על החוק.
    נכון, יש כנראה מוסכים שמנצלים זאת לרעה ומכריחים לקוחות להחליף פריטים שעדיין תקינים. מצד שני, במוסך של מטרו המכונאים שכירים ולא ברור לי מה האינטרס שלהם לגרום ללקוח הוצאות מיותרות.

    ובנושא הריקול: אתה יכול למצוא כאן את כל המוסכים המורשים של מטרו. כל אחד מהם יכול לבצע עבורך את העבודה (לפעם הבאה שתזדקק לזה).
    שאני דיברתי איתם אמרו לי בתל אביב או כפר סבא בלבד לבצע את הריקול.
    אני יודע שאסור אבל צמיג פסול לקראת סוף חייו הוא לא בהכרח צמיג לא תקין.
    הברקסים שלי בסדר, ובכל מקרה אני לא אתן להם לגעת בהם. מקס אני אוציא משם את הכלי על גרר. לא סומך על הנבלות האלו. לא בתושייה ולא באף מוסך שנמצא תחת בעלות של מטרו מוטור.
    מוסכים 'מורשים מטרו', זה סתם הגדרה בתכלס וזה נושא אחר.

  14. #29
    נראה לי שאתה קצת מתבלבל בין המוסך ליבואן.
    אני כבר מספר שנים "לקוח" של מטרו - כלומר יש לי קטנועים/ אופנועים שקניתי מהם, אבל מעשית אין לי שום קשר אליהם.
    המוסך שאני מטפל בו הוא מוסך סוזוקה בנשר, שהוא מוסך מורשה שלהם והוא מוסך שהשירות בו הוא מ ד ה י ם !
    בכל הפעמים שהיה צריך משהו מהיבואן (כמו ריקול למשל) המוסך טיפל מולם ולי לא היה שום קשר לזה.
    לדוגמה, היתה לי פעם בעיה עם האגזוז בזמן שהאחריות הייתה עד 20000 ק"מ והספידומטר היה על 20080. מטרו לא הסכימו להחליף אבל הבעלים של המוסך התווכח איתם והוציא את זה באחריות.
    לדעתי האישית, אין שום סיבה לקבוע את סוג האופנוע בגלל היבואן. מבחינתי הקשר עם היבואן נגמר ברגע שנגמרת הקניה.
    לעומת זאת את המוסך שלי אני בוחר לפי רמת השירות, ואני מוכן לשלם יותר על שירות טוב (זה נכון אגב לגבי עוד הרבה מאד תחומים בחיים).
    לטעמי, חבל שאתה מתמקד במקרה הזה ביבואן ולא במוסך. תפרסם את שם המוסך ואם הם נותנים לך שירות גרוע, אז תפסיק ללכת אליהם!
    כדאי גם שתדע שזה שהם אומרים לך שרק הם יכולים לתקן את הבעיה זה בין השאר גם מתוך אינטרס. הם מקבלים על זה כסף מהחברה. זה לא פרו בונו.
    בפעם הבאה תתקשר למוסך אחר ותבדוק את זה.
    נערך לאחרונה על ידי רוכב על 2; 07-10-2015 בשעה 15:19.

  15. #30
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    כמה דברים לא נכונים בתגובה כל כך קצרה....

    ציטוט נכתב במקור על ידי Spark צפיה בהודעה
    שאני דיברתי איתם אמרו לי בתל אביב או כפר סבא בלבד לבצע את הריקול.
    מסבירים לך שזה לא נכון. איך אתה מסביר את העובדה שאתה מעדיף להאמין לטלפוניסטית של היבואן אותו אתה שונא וטוען שהוא שקרן וגנב על פני מה שכותבים לך כאן בעלי ניסיון?

    ציטוט נכתב במקור על ידי Spark צפיה בהודעה
    צמיג פסול לקראת סוף חייו הוא לא בהכרח צמיג לא תקין.
    אתה אמתי? צמיג פסול שהוא תקין? תוציא על זה פטנט ותעשה מליונים.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Spark צפיה בהודעה
    מוסכים 'מורשים מטרו', זה סתם הגדרה בתכלס וזה נושא אחר.
    לא נכון. מוסכים מורשי מטרו הם מוסכים פרטיים לחלוטין (המטפלים גם בכלים שלא מטרו מייבאת) אבל יש להם את הכלים הייעודיים (כולל מחשבי דיאגנוסטיקה) וקשר למחשב של מטרו לצורך הזמנת חלפים ועדכון פרטים (כמו, לדוגמה, ביצוע ריקול).

אשכולות דומים

  1. חוויית מסלול בקפריסין - ביקורת
    על ידי Xiaomi בפורום כללי
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 14-06-2016, 13:57
  2. תגובות: 101
    הודעה אחרונה: 03-06-2016, 15:16
  3. שוב מטרו מעלה מחירים...
    על ידי Goas23 בפורום כללי
    תגובות: 29
    הודעה אחרונה: 15-01-2016, 16:14
  4. motoin- חוויית שירות
    על ידי matan27 בפורום כללי
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 24-12-2015, 11:10
  5. מטרו שמה לי רגל?
    על ידי alexfux בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 10-07-2015, 08:08

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO