לא חושב שסוכן מכירות במטרו ששואלים אותו בפעם החמישית אם אפשר לעשות הנחה על tmax חושב 10 שנים קדימה.
עוד 5-10 שנים הצעירים האלה יהיו הלקוחות שלהם לא?
לא חושב שסוכן מכירות במטרו ששואלים אותו בפעם החמישית אם אפשר לעשות הנחה על tmax חושב 10 שנים קדימה.
שיתן קצת הנחה, כולם יודעים שהם שוחטים אותנו
אולי פחות עניין של הסוכן ויותר הבעלים שכנראה לא הולך לוותר על ביצי הזהב שלו בעשור הקרוב
על איזה סניף מדובר?
לפי מטרו ניתן רק אצלהם, דיברתי איתם על זה שהמוסך שלי (מורשה משרד תחבורה) יעשה את ההחלפה, אמרו שאי אפשר כי זה RECALL וצריך למלא טפסים וכו' כדי להחזיר את האופנוע ל "כשירות" מבחינת משרד התחבורה. אז שלחו אותי לתושייה.
האופנוע לא הניע, פרק כבר 2 מצברים בחודש ועשה סימנים מוזרים שכן הניע, כמו זה שנכבה בלי קשר בזמן נסיעה. אז הגעתי בגרר.
לסיפור הפעם -
מייד ששומעים שאני לריקול היחס הוא לא להיט. "חכה בצד" כזה.
עד שמגיעים אלי תכלס, 15 דק' אני עומד שם שומע אותם בעיקר בשיחות חולין וצחוקים.
מתחיל 'הסרט': אחרי הסבר קטן לראשון שדיבר איתי, קראו למישהו עם יותר אחריות כנראה מבין השאר. כשהוא שמע "מצבר ריק" ושאני לא "פראייר", שאני כבר מכיר אותם ולא יהיה פה חיובים בהפתעה כי הם לא באו לטפל באופנוע אלא לעשות RECALL ומה שזה דורש.
מייד התחיל ב- "אהה אז רגע חכה נבדוק שיש לך ברקסים תקינים וזה שתוכל לצאת מפה.. כי לא נוכל לשחרר אותך מפה". אמרתי הכל תקין אבל קדימה תבדוק. צמיד אחורי פסול אני יודע (אסור להם לשחרר אותי עם צמיג גמור?) אבל אני עמדתי שם ולא הבנתי איך כל כך מהר הגענו למעיין דיון עויין שכזה עוד לפני שבכלל דיברנו על הבעיה האמיתית של האופנוע.
אז כמובן שהם מייד אומרים שהריקול הזה הוא 'מינורי' וזה לא באמת הסלילים בעייתים אלא משהו "לייתר ביטחון", שזה חרטא ברטא, שלא יכול להיות שהסלילים גרמו לי לשום בעיות אחרות. כשטענתי שההודעה הרשמית כן מדברת על פריקת מצבר והריסתו וכן מדבר על עוד בעיות חשמליות, מייד נופנפתי באיזשהו תירוץ מוזר מלווה בטון "אתה לא מבין כלום מהחיים שלך" - "הסלילים הם חלק אחד אבל בפנים יש סלילי טעינה וסלילה הצתה, הריקול זה סלילי הצתה וזה מינורי ובלה בלה בלה...", אמרתי לו שזה הודעה רשמית של ימהה, מה הוא אומר לי? "אנחנו עברנו על זה השתלמות, מה שכתוב שם לא נכון, הם טועים" זהו, לא מוכיח לי אחרת או משהו. המילה שלו היא שקובעת ובזה נגמר הסיפור.
וגםםםםם - שהתקשרה אלי בחורה להודיע על הריקול לפני כחודש היא אמרה שאקבל קטנוע חלופי אם התיקון לא יבוצע באותו היום, אתם כבר יכולים לנחש מה קיבלתי במטרו? _|_
עכשיו אנא תקראו אתם את ההודעה הרשמית ותגידו לי מה נראה לכם והאם אני צודק?
Manufacturer: Yamaha Motor Corporation, USA
SUMMARY:
Yamaha Motor Corporation, USA (Yamaha) is recalling certain model year 2008-2011 WR250X motorcycles manufactured June 1, 2008, to June 1, 2011 and 2008-2015 WR250R motorcycles manufactured June 1, 2008, to June 1, 2015. In the affected motorcycles, the insulation on the stator coil, a component of the alternator, may become damaged and short circuit to due insufficient heat resistance.
CONSEQUENCE:
If the stator coil is not insulated, the motorcyle will not charge and the battery will go dead, causing the engine to stall which increases the risk of a crash.
לינק
הסלילים.
סתם משתף כעס על יבואנים, ביררתי אצל היבואן של הונדה כמה עולה פילטר אוויר לcb1000r, רוצים 550 שקל. בחול הוא עולה 120.
מדבקות זנב שרשום עליהם cb1000r, מדבקה באורך 12 סנטימטר. דרשו 65 שקל לאחת.
בדיחה.
נו מה חדש..
גג"ש משאבת שמן 800 שקל מאבניר.
120 עד הבית מאנגליה.
רפידות ברקס 400 שקל באבניר.
זה דווקא אני קונה אצל סלבה ממוטו דיפו ב65 ש"ח.
בוכנה ורינגים 1500 שקל בעופר אבניר.
בוכנה רינגים מייסב ואטמים 600 שקל מאנגליה.
-_-
ב2008 קניתי יאהה xcity250 חדש ממטרו, זאת הייתה הפעם הראשונה וכנראה שגם האחרונה שאני מתקרב למטרו.
אני לא בדיוק מעריץ של מטרו והחווייה האחרונה שלי משם (נסיון לעשות טרייד על אקסמקס חדש בישן) היתה נוראית, אבל נשמע לי שבמקרה הזה יחס גורר יחס. נכנסת עם אופנוע תקול (מצבר, צמיג) ומיד באת אליהם בגישה שלילית ומעצבנת - גם הם רק בני אדם, מעצבנים אותם הם מתעצבנים.
אני לא יודע מה חוקי הפורום החדש אומרים לגבי שירשורי "חוויית קנייה" אלב ליתר ביטחון אני עורך לך את הכותרת עד שאברר מול הבעלים.
לא לא לא. אין שום חווית קנייה. מקס חווית שירות נוראית
המצבר לא תקול הוא חדש. זה השני ששמתי החודש. הראשון נהיה תקול. זה לדעתי פשוט ריק. אבל אולי גם תקול.
בכל מקרה באתי לשם לריקול. והגישה שלי זה לא מעניינם בכלל. באתי לגבי תקלה ספציפית. מהיכרות איתם הזהרתי שלא יחייבו אותי על כלום כי באתי לריקול בלבד. שלא יבלבלו לי במוח האוכלים נבלות האלה.
אשמח לכותרת המקורית. יש בה מן היצירתיות.
נערך לאחרונה על ידי Spark; 07-10-2015 בשעה 09:00.
סתם לידיעה. למוסך אסור לשחרר את הכלי שלך אם מבחינה בטיחותית הוא לא תקין. גם אם נכנסת לעבודה שאינה קשורה לבטיחות. מוסך המשחרר כלי שאינו בטיחותי לוקח על עצמו אחריות לחיים של רוכב ותוך כדי כך גם עובר על החוק.
נכון, יש כנראה מוסכים שמנצלים זאת לרעה ומכריחים לקוחות להחליף פריטים שעדיין תקינים. מצד שני, במוסך של מטרו המכונאים שכירים ולא ברור לי מה האינטרס שלהם לגרום ללקוח הוצאות מיותרות.
ובנושא הריקול: אתה יכול למצוא כאן את כל המוסכים המורשים של מטרו. כל אחד מהם יכול לבצע עבורך את העבודה (לפעם הבאה שתזדקק לזה).
שאני דיברתי איתם אמרו לי בתל אביב או כפר סבא בלבד לבצע את הריקול.
אני יודע שאסור אבל צמיג פסול לקראת סוף חייו הוא לא בהכרח צמיג לא תקין.
הברקסים שלי בסדר, ובכל מקרה אני לא אתן להם לגעת בהם. מקס אני אוציא משם את הכלי על גרר. לא סומך על הנבלות האלו. לא בתושייה ולא באף מוסך שנמצא תחת בעלות של מטרו מוטור.
מוסכים 'מורשים מטרו', זה סתם הגדרה בתכלס וזה נושא אחר.
נראה לי שאתה קצת מתבלבל בין המוסך ליבואן.
אני כבר מספר שנים "לקוח" של מטרו - כלומר יש לי קטנועים/ אופנועים שקניתי מהם, אבל מעשית אין לי שום קשר אליהם.
המוסך שאני מטפל בו הוא מוסך סוזוקה בנשר, שהוא מוסך מורשה שלהם והוא מוסך שהשירות בו הוא מ ד ה י ם !
בכל הפעמים שהיה צריך משהו מהיבואן (כמו ריקול למשל) המוסך טיפל מולם ולי לא היה שום קשר לזה.
לדוגמה, היתה לי פעם בעיה עם האגזוז בזמן שהאחריות הייתה עד 20000 ק"מ והספידומטר היה על 20080. מטרו לא הסכימו להחליף אבל הבעלים של המוסך התווכח איתם והוציא את זה באחריות.
לדעתי האישית, אין שום סיבה לקבוע את סוג האופנוע בגלל היבואן. מבחינתי הקשר עם היבואן נגמר ברגע שנגמרת הקניה.
לעומת זאת את המוסך שלי אני בוחר לפי רמת השירות, ואני מוכן לשלם יותר על שירות טוב (זה נכון אגב לגבי עוד הרבה מאד תחומים בחיים).
לטעמי, חבל שאתה מתמקד במקרה הזה ביבואן ולא במוסך. תפרסם את שם המוסך ואם הם נותנים לך שירות גרוע, אז תפסיק ללכת אליהם!
כדאי גם שתדע שזה שהם אומרים לך שרק הם יכולים לתקן את הבעיה זה בין השאר גם מתוך אינטרס. הם מקבלים על זה כסף מהחברה. זה לא פרו בונו.
בפעם הבאה תתקשר למוסך אחר ותבדוק את זה.
נערך לאחרונה על ידי רוכב על 2; 07-10-2015 בשעה 15:19.
כמה דברים לא נכונים בתגובה כל כך קצרה....
מסבירים לך שזה לא נכון. איך אתה מסביר את העובדה שאתה מעדיף להאמין לטלפוניסטית של היבואן אותו אתה שונא וטוען שהוא שקרן וגנב על פני מה שכותבים לך כאן בעלי ניסיון?
אתה אמתי? צמיג פסול שהוא תקין? תוציא על זה פטנט ותעשה מליונים.
לא נכון. מוסכים מורשי מטרו הם מוסכים פרטיים לחלוטין (המטפלים גם בכלים שלא מטרו מייבאת) אבל יש להם את הכלים הייעודיים (כולל מחשבי דיאגנוסטיקה) וקשר למחשב של מטרו לצורך הזמנת חלפים ועדכון פרטים (כמו, לדוגמה, ביצוע ריקול).