ציטוט נכתב במקור על ידי Spark צפיה בהודעה
לא לא לא. אין שום חווית קנייה. מקס חווית שירות נוראית
המצבר לא תקול הוא חדש. זה השני ששמתי החודש. הראשון נהיה תקול. זה לדעתי פשוט ריק. אבל אולי גם תקול.
בכל מקרה באתי לשם לריקול. והגישה שלי זה לא מעניינם בכלל. באתי לגבי תקלה ספציפית. מהיכרות איתם הזהרתי שלא יחייבו אותי על כלום כי באתי לריקול בלבד. שלא יבלבלו לי במוח האוכלים נבלות האלה.
אשמח לכותרת המקורית. יש בה מן היצירתיות.
סתם לידיעה. למוסך אסור לשחרר את הכלי שלך אם מבחינה בטיחותית הוא לא תקין. גם אם נכנסת לעבודה שאינה קשורה לבטיחות. מוסך המשחרר כלי שאינו בטיחותי לוקח על עצמו אחריות לחיים של רוכב ותוך כדי כך גם עובר על החוק.
נכון, יש כנראה מוסכים שמנצלים זאת לרעה ומכריחים לקוחות להחליף פריטים שעדיין תקינים. מצד שני, במוסך של מטרו המכונאים שכירים ולא ברור לי מה האינטרס שלהם לגרום ללקוח הוצאות מיותרות.

ובנושא הריקול: אתה יכול למצוא כאן את כל המוסכים המורשים של מטרו. כל אחד מהם יכול לבצע עבורך את העבודה (לפעם הבאה שתזדקק לזה).