תבדוק את המסק ברגלית
שלום חברים,
יש לי בעיה מוזרה באופנוע לאחרונה. nc700x 2012 ידני. אשמח לרעיונות.
זה קורה כשהוא קר בדר"כ (אחרי לילה, או אחרי יום עבודה),
אם הוא על רגלית צד, לוקח סטרטר ארוך עד שהוא מניע. לרוב גם בפעמיים (לחיצה, מפסיק ואז בפעם השנייה הוא מניע).
אם אני מיישר אותו (או על רגלית אמצע) מניע בנגיעה..
רעיונות ?
x-max 250 2013 -> nc700x 2012
אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !
תבדוק את המסק ברגלית
בגדלנועים יש חיישן התהפכות שמנתק את החשמל כשהכלי בזווית משמעותית.
יש מצב שזה מותקן גם אצלך.
x-max 250 2013 -> nc700x 2012
אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !
טוב, גם הבוקר הנעתי על הצד עם רגלית צד מורמת והניע חלק. נחקור מה עם החיישן רגלית צד.
רק לנסות להבין - אם יש בעיית מגע רופף בחיישן, איך זה קשור לרגלית צד ?
אופנוע זקוף: עם רגלית צד למטה/למעלה - מניע חלק.
אופנוע בהטיה: רגלית למטה - לא מניע חלק, רגלית למעלה - מניע חלק.
החיישן צד אמור לנטרל לגמרי את הסטרטר, לא לגרום לסטרטר ארוך.. לא ?
אם האופנוע בהילוך, רגלית צד למטה, אין תגובה בכלל מהסטרטר, אצלי יש סטרטר אבל הוא כאילו לא מצליח להניע..
x-max 250 2013 -> nc700x 2012
אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !
אם יש בעיה בחיישן רגלית לא אמור להיות סטרטר בכלל
נכון ולא נכון.
אם אתה מניח שהוא תקול לחלוטין אז אתה צודק.
אם יש יש איזה מגע רופף שלא מתחבר/מתנתק (אני לא יודע אם זה always on או always off) לגמרי אז זה עלול לתת סטארטר לא רציף. אולי זה נשמע רציף בלי לחפור בזה יותר מדי אבל יכול להיות שהמגע מתחבר ומתנתק כמה פעמים בשנייה- מה שגורם למנוע לא להניע בקלות.