
נכתב במקור על ידי
Mortar
הרגע הזה שנגמר לך פתאום השול הימני והופך לאי תנועה, ואז אתה צריך לשבור שמאלה אל הנתיב הכי ימני - זאת נקודה מאוד מסוכנת להיות בה, צריך להיות אחראי ולהשתלב לפני, אבל במציאות מה שקורה שכולם רוכבים עד המילימטר שול האחרונים ואז נתקעים ככה או ככה, כי לך תסע עכשיו צמוד לאוטובוס או משאית ותדבק אליו מצד ימין שלו על הגבול בין האי תנועה לסנטימטר כביש שיש לך. דווקא כשהאי גדול ויש עליו רוכבים, הם מאוד בולטים ורכבים בפקק שמים לב אליהם בקלות ויש להם מרווח תמרון גדול ואפשרות להשתלב בקלות לאן שבא להם בסוף.
אולי זה לא חוקי, אבל ברוב המקומות, לא כזה סיפור גדול ולא כזה מסוכן, עובדה שאלפי רוכבים מבצעים את העבירה הזאת אחד אחרי השני כל הזמן באיילון בלי להתרגש במיוחד, בניגוד לנסיעה באדום למשל - למה ? כי הם לא מרגישים שהם לוקחים איזה סיכון מיוחד ומפריעים למישהו בתנועה, ולהפך, לראות את הנתיב החוקי שלך נגמר ואתה צריך להתקע באיזו משאית, אחרת אתה עובר על החוק, האופציה השפויה יותר נראית פתאום פשוט לעבור על החוק ולהמשיך לרכב על אי תנועה.
אז שוב, אני מבין שזה לא חוקי ואני לא מבקש שישתנה עכשיו חוק... אבל חבל שדווקא את זה בחרו לאכוף כל כך ממוקד, נראה כמו כסף קל.