כבוד.
הייתי אומר שחבל שזה בחו"ל ולא על אדמת ארץ הקודש ,אבל אני לא מאמין במירוצי אספלט כספורט רלוונטי בארץ - וזה הרבה יותר מרק חוק הספורט המוטורי.
אז כל הכבוד וכן ירבו .
זה עדכון מיום ראשון אחרי הסבב האחרון:
http://wheelz.co.il/%D7%93%D7%99%D7%...1%D7%99%D7%99/
וזה עדכון חם מהשעה האחרונה - גופר אלוף הסופרספורט:
http://wheelz.co.il/%D7%A2%D7%93%D7%...E%D7%A0%D7%99/
כבוד.
הייתי אומר שחבל שזה בחו"ל ולא על אדמת ארץ הקודש ,אבל אני לא מאמין במירוצי אספלט כספורט רלוונטי בארץ - וזה הרבה יותר מרק חוק הספורט המוטורי.
אז כל הכבוד וכן ירבו .
If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn
ROGUE RC51
למה לא מירוצי אספלט בארץ?
הכוונה להיתכנות תיאורטית ללא קשר למבנה בירוקרטי שקיים היום וניתן לפרק בעתיד.
גם אם נתעלם מהבנה הבירוקרטי (היינו חוק הספורט המוטורי ונניח שכלים ספורטיבים מקבלים עכשיו הקלוןת דומות לכלי מוטוקרוס) מירוצי אספלט הם יקרים, יקרים יותר ככל שהקטגוריה בכירה יותר/מקצועית יותר.
יקרים בהרבה אם להשוות למירוצי שטח - עלות האופנוע גבוהה יוצר הצורך בשטחי נדל"ן יקרים בארץ נטולת עודפי נדלן.
רמת המיסוי (הכוונה למיסוי עקיף כמו מס הכנסה/מס בריאות ולא ישיר כמו מעמ שגם הוא רלוונטי)
עד כמה שהיית שמח להשוות את ישראל לרמת החיים באירופה ובארה"ב היא עדיין נמוכה יותר, זאת בתוספת גודל שוק היעד (אחוז קטן מעם קטן) שגורם למחירים להאמיר עוד.
אגב מרוצי sm הם אולי הדבר הקרוב ביותר למירוצי כביש שעוד יכולים איכשהו להכנס לתקציב של משכורת ממוצאת והסבירות של הקמת מסלול - אבל לא זה אני מכוון.
בהתאם לכך מירוצי אספלט הם ספורט לעשירים / מחוקים אשר יכולים/מוכנים לממן/למכור כליה.
עצוב אבל זה חיסרון של המדינה שבה אנו חיים ואחרי הרבה אכזבות אני נוטה לקבל את מדינתי כמות שהיא, מכיוון שאני אוהב אותה.
אני די בטוח שגם לה יש תלונות עלי וגם היא נוטה לקבל אותי כמות שאני.
If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn
ROGUE RC51
מממ... בהינתן מסלול בגודל סביר שמשלב אפשרות להכניס מכוניות ואופנועים - אני יכול לדמיין יותר מקונסטלציה אחת שבה יש מירוצי אופנועים בארץ.
מירוצי סטוק/סופרסטוק, מרוצי cup על בסיס אופנוע ספציפי/קטיגוריה, ועוד.
כן, גם סופרמוטו זה אחלה. עדיין דורש מסלול. ביצה ותרנגולת וזה, אני מאמין בלב שלם שלולא הבעיות הבירוקרטיות והחוקיות - היה קם מסלול בארץ לפני שנים רבות.
כנראה שהדמיון שלי יותר מוגבל
אתה יודע מה זה אופטימי עם ניסיון?
נ.ב.
לא התכוונתי לגנוב את השירשור למחוזות פסימיים /ראליים
אז שוב שפו לדין
נערך לאחרונה על ידי Jonathan; 06-10-2015 בשעה 23:09.
If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn
ROGUE RC51
חברים, that's how it's done וזה לא משנה אם בארץ או בחו"ל. כישרון, אימון, יכול התמדה...ובספורט שבו אנו עוסקים גם המון המון כסף. אני בעד שיוסי ניסן ישקיע בדין גופר, יהיה זה שימוש למופת בכספי משלם המיסים שלי.
ולגבי אספלט וארץ הקודש, לצערי, אני עם יונתן. בישראל, מרוצי אספלט יקרו במציאות רק אם המדינה תבנה ותתחזק מסלול. גם סרס ביוון, לא נבנה בכספי היוונים אלה בכספי האיחוד האירופי.
אז דין, אולי עוד נכתוב כאן יום אחד על Dean Gofer רוכב GP או WSBK. טרוי בייליס התחיל בגיל 21.
איללכא...ולסובב בגז הוא כבר יודע
אם המדינה בונה תאטרון או מגרש כדורגל למה לא מסלול מה ההבדל?
צריך איזה נודניק בלתי נלאה שיעתור לבגץ ולא ירפה עד שיהיה מסלול.
If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn
ROGUE RC51
אני לא חושב שצריך כבר לקפוץ לבג''צ (או שבג"צ בכלל רלוונטי) במקרה כזה - מדינה/ממשלה יכולה לבחור כיצד היא מחלקת את עוגת התקציב (aka המיסים שאני ואתה משלמים) ומסלול כרגע זה לא בראש העדיפות שלהם.
לגבי נודניקים - צודק, מודעות ולחץ חברתי (לאו דווקא אלים) בהחלט יכולים לעזור ראה כמה השפעה יש לירוקים בימנו.
לצערנו התדמית של אופנועים ספורט מוטורי ואגזוזים פתוחים יותר קרובה לאנסי זקנות תמות בטולות המנסות לעבור את הכביש במעבר חציה מאשר לתדמית הירוקה והכאילו נחמדה של אופניים (שהביאו את הכלים החשמליים לאדמת ארץ הקודש).
מסקנה:
לא הייתי בונה על מסלול מתופעל על ידי המדינה בקרוב.
אולי להשתדל שהם לא יהרסו את המסלול הבא.
נ.ב.
עם הקוראים/כותבים הסליחה על הפסימיות.
נערך לאחרונה על ידי Jonathan; 07-10-2015 בשעה 13:25.
If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn
ROGUE RC51
כל הכבוד לו! חייב לציין שאני מקנא
אדיר!!!! ממש כל הכבוד
כל הכבוד לדין גופר. אולי פעם שיהיה לנו נציג ישראלי בסופרבייק העולמי --- או בgp , הספורט המוטורי יהיה נחלת רבים יותר..
תראו את מה שקרה כשהיו לנו נציגים בליגה האנגלית. ישראלים יצאו לחופש ולראות משחקים. ]
מסלול אספלט בלתי אפשרי.? בולשיט . מגרש דשא כדורגל דורש יותר תחזוקה, ותראו כמה מגרשים חדשים נבנו? לחכות למדינה , תחכו לעד.
למדינה אן מוח. זה גוף שהעומדים בראשו מנסים להשיג את המנה הבאה. כסף , מס , וושליטה.
מי שצריך להרים את הכפפה הם יהודים פילנטרופים , ונוצרים אוהבי ישראל - כן יש הרבה כאלה.
בשנה וחצי האחרנות יצא לי לפגוש מאות כאלה.
קזינו יקום , ואולי בסוף גם מסלול,{ בן לבן מקווה שלא נתנגש במסלול אחר לפי החדשות..]
מי שלא חולם לא חי .
להתראות ביפן.
תיקון למדינה יש מוח ,--- אן לה מחשבה ..
הספורט המוטורי צריך סוג של סמי עופרים ששמם יונצח יתנוסס לדורות, פלוס ראש עיר אוהד 1.
זוהי הנוסחה לדעתי הצנועה.