האם אתה ממשיך לנסוע עם צמיג שהתפנצ'ר או שאתה מחליף לאחד אחר?
שלום, האם לדעתכם כדאי שיהיה ב"שלוף" ספריי לתיקון תקרים באופנוע/קטנוע?
ידוע לי שהחומר של הספריי פוגע בצמיג, ועל כן ההגיון הוא לאפשר נסיעה של גג יום אחד עד שאוכל להגיע לפנצ'רייה ולבצע תיקון + שטיפת צמיג ובכך לחסוך עלות גרירה (אין לי ביטוח גרירה ואני לא מעוניין לעשות אחד)
נ.ב. איך מבצעים שטיפת צמיג מהחומר הזה לאחר שהתייבש?
האם אתה ממשיך לנסוע עם צמיג שהתפנצ'ר או שאתה מחליף לאחד אחר?
תלוי אם התפנצ'ר לגמרי, או בורח אוויר מחור שהספריי יכול לסתום, זמנית לפחות עד הגעה למתקן
כשהצמיג שלי מתנקב ובורח ממנו אוויר גם אם זה חור קטן אני אעדיף להחליף צמיג מאשר למצוא וליישם פיתרונות קסם..
לי אישית אין ספריי שכזה באופנוע/קטנוע, במקרה שהחליטו משמיים להתחשבן איתי ופינקו אותי בפנצ'ר ואני בתוך העיר, תמיד אפשר להיעזר בחבר
עם עגלה וטנדר שיבוא לעזור ויחסוך את הגרר או בגרר שיעלה במקרה גרוע 150 שקל לכל היותר בתוך העיר. בנסיעה שמחוץ לעיר זה כבר סיפור אחר.
בשורה התחתונה אם אתה רוכב ומטייל עם האופנוע - אז עדיף שיהיה .
אין רע להשתמש בספריי כזה בתנאי שהצמיג והג'אנט נשטפים טוב.
אותי אישית הציל מלהיות תקוע ב10 בלילה 30 ק"מ מהבית עם טייפון 50.
לא יודע איך זה עובד עם פנימית אבל בטיובלס זה אחלה בחלה.
מן הסתם שאח"כ רצוי לוודא שהצמיג תקין ולסתום עם פטרייה\תולעת.
להחליף צמיג הכי כיף אבל לא כולם רוטשילד, בהתחשב שצמיג כביש טוב לקקנוע עולה 500 ש"ח.
מזל שבטייפון צמיג עולה 120 שקלים.
מניסיוני הספריי מעולם לא הציל אותי.
stop and go או כל ערכת תיקון אחרת מצריך קצת עבודה אבל הרבה יותר פרקטי מספריי. אם הצלחת לדדות לתחנת דלק אין לך בעיה אם לא אתה חייב קומפרסור נייד.
יביא אותך עד המוסך.
If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn
ROGUE RC51
עזר לי פעם אחת להגיע מהבית עד לפנצ'ריה, יש לי אחד קבוע בתיק.
Tracer 900
פעם אחת זה עזר לי לעזור לרוכב אחר.
למען האמת המברגה שהייתה לי בארגז הועילה יותר כי החור בצמיג היה גדול מכדי שהחומר לא יברח,
אז דחפתי לשם בורג.
פעם אחרת בטפשותי כי רבה קשרתי את המיכל מאחורי לוחית הרישוי (נמאס לי שהוא מסתובב בארגז)
באמפ אחד ליד הבית, פיצוץ, פיצוץ משנה וזעקות כאב של המורכבת שהדבר הזה ז%&* לה את הרגל.
בסוף היא הגיעה למיון..
ואני בכלל יש לי ריינו-טייר...
גם ערכה לתיקון פנצרים וגם ספרי.
אם נתקעת באמצע שום מקום אז ערכה לתיקון פנצרים לא ממש תעזור לך כין איך לך איך למלא אוויר.
מצד שני קרא לי פעם שהחור בצמיג היה גדול מדי וכל הספרי יצא החוצה.
במקרה הזה תיקנתי את הפנצ'ר עם הערה שמתי ספריי פאסט במקום אוויר ונסעתי לריינוטייר.
זה לא משנה אם החור ענק אתה פשוט ממשיך לדחוף ספריי לאט לאט החומר מתייבש וסותם את החור.
מצטרף לשרשור הישן ,
אולי השתנה משהו מאז.
האם כדאי שישיה ספריי לפנצ'ר? האם החומר לא הורס את הצמיג?
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
החומר לא הורס את הצמיג. כן עלול לתקוף את הג'אנט אם לא מנקים אותו בעת החלפת הפנצ'ר. אבל במילא זה תיקון זמני בלבד. הצמיגאי אמור לדעת לנקות את שאריות החומר. וחייבים להגיד לו שנעשה שימוש בפאסט. אם הוא לא עושה את זה, תחליף צמיגאי.
מנסיוני,
עובד בערך בחצי מהמקרים. אם יש אפשרות לתקוע בורג בחור ואז ליישם את החומר זה מגדיל משמעותית את הסיכויים.
למי שכתב שזה בולשיט וצמיג מתקנים-
אתה טועה וצודק. זה לא בולשיט. זה בדיוק מה שיעזור לך להגיע לפנצ'ריה במקום להזמין גרר. במציאות בה הדו"ג הוא הכלי תחבורה שלי, פתרונות כאלו (אני לא צשתמש בפאסט, נגיע לזה בהמשך) נותנים לי בדיוק את הגמישות של להגיע לעבודה או כדי להוציא את הילדים מהגן, ולהתעסק עם התקלה מאוחר יותר.
חשוב לדעת, פאסט זה רק לטיובלס. לא יעבוד בפנימית. למעט מקרים סופר נדירים.
.
הפתרון של stop&go נחמד אבל הפטריות שלהם גדולות מאוד ובעצם לא שונה מהותית מתולעים מהבחינה של הרחבת החור (גם בstop&go צריך ללכת לפנצ'ריה אח"כ).
יש פתרון טוב מבחינת שמירה על הצמיג, נקרא dynaplug. אבל לא תמיד מספיק פלאג אחד וגם זה פתרון זמני.
עד כה, עבדתי עם תולעים רגילות. ערכה שקניתי בזמנו במוטודיפו. כל מה שנמכר באתרי האופנועים בארץ הוא די דומה, והחסרון הוא שאלו תולעים לרכב. הן עבות, והמחדר שלהן אפילו עבה יותר. דבר זה (ואני מניח בצד את חוקיות התיקון, למרות שזה תיקטן זמני בלבד), יכול להוביל בקלות לפסילת צמיג.
לאחרונה נתקלתי בתולעי 4 מ"מ עם מחדר דק, המקטין את הסיכוי לנזק לצמיג. יש כאלה אצל אורן זייתוני. וזה לא יקר. התולעיםגם מאוד ארוכות וניתן לחתוך את החבילה לחצי ולקבל פי שתיים תולעים (לא כזה משנה כי יקח לכם עשור להשתמש בכולן והן בטח יתייבשו לפני כן).
בנוסף,
בעולם האופניים עוברים יותר ויותר לצמיגי טיובלס, ויש שם פריחה של אביזרי תיקון. בין היתר גם תולעים. לא ניסיתי, אבל אני מניח שהן דקות יותר ויכולות להתאים גם לשימוש שלנו (לחצי אוויר באופניים הם לא נמוכים כלל).