טוב כתבתי כבר בעבר

מה שנשאר זה ככה

1. או CBR500R

2.או ניניגה 650 אבל A1

3. להגדיל את הרשיון ואז במחירים זה רק נינגה 650 אבל כבר 68 כס (אגב כמה שיעורים זה להגדיל בד"כ וכמה עולה שיעור כיום?)

רוכב עם ניסיון רב על GPZ שלא רכב 4 שנים כמעט, מתגורר בצפון, כך שרוב הנסיעות מחוץ לעיר בכבישים עם פיתולים ועליות/ירידות

180...


ישבתי על הנינגה השבוע והוא נראה לי קצת מוזר ופחות ספורטי, אבל הבנתי שזה דווקא יתרון לרכיבות רגילות..


יש מישהו שעבר את ההלבטות הזאת ויכול לספר מה החליט בסוף ולמה?

תודה!