ציטוט נכתב במקור על ידי Touro צפיה בהודעה
לי יש z650:
1. תקרא ביקורות, גם מאנשים שהיה להם את הנינג׳ה,
הוא מאוד כבד בשביל 650, וזה גם משפיע על הצריכת דלק, ספורטיבי הוא לא.
2. המכלולים בz שלי (וכנראה גם בנינג׳ה 650) מאוד זולים, האופנוע על 5k ק״מ וכבר יש רעשי חריקה מהבולמים/בלמים, ואם כבר מדברים על בלמים - הם ממש חלשים לדעתי, אין להם את הנשיכה (שלי אישית היא חשובה, כל אחד ומה שהוא מעדיף), וכן - האופנוע תקין בוודאות.
3. תתכונן לאופנוע רועש, סתם רעש, לא משהו נעים יותר מדי לאוזן.
4. למרות כל הנ״ל, אני מת עליו, חחחח.
1. נראה שאתה משווה את ה-Z לסופרספורט. Apples to oranges.
פחות מ190 קילו זה קליל אפילו ביחס למתחרים. cbr500 שוקל מעל 190 קילו וה-cb650r שוקל מעל 200.
המשקל הזה בכל מקרה מורגש בעיקר בחניה. הבהמה שלי שוקלת כמעט 250 קילו ולמעט תמרוני חניה, המשקל לא באמת מפריע.

צריכת הדלק של ה-Z לא שונה בהרבה מה500 של הונדה או מה650 האחרים. רק ה-CB650 של הונדה צורך מעט יותר.

מבחינת בלמים, לא יצא לי לרכב על אופנוע עם קאליפר 2 בוכנות שיש לו נשיכה רצינית ואיכותית. המכלולים זולים כי האופנוע זול. ככה זה עובד
אני חייב לציין כאן את סוזוקי לטובה, שסוף סוף אחרי שני עשורים הם עדכנו את הבולם הקדמי של ה-SV650 ל4 בוכנות.

צריך להבין שאלה לא אופנועי ספורט. אלה אופנועי תקציב.
לרכיבות ביום יום שניהם יספקו את העבודה.

אני לא יודע מה גורם לך להיות נעול ספציפית על שני הדגמים האלו, אבל למעט מטרו, כל שאר החברות מציעות כלים שניתן לפתוח להם את ההגבלה במידה ותעשה רשיון A.