הם רק לא 4 בשורה... הMT07 הוא טווין פרללי בתחפושת של V והMT09 הוא טריפל.
אם אתה רוצה 4 צילינדרים אז אתה יכול לבדוק את הCB650F או הGSX-S750. שניהם נייקדים בתקציב שלך.
גם הZ900 הוא אופציה. חזק יותר ויקר יותר אבל עדיין מגרד את התקציב.
שלום לכולם, מה שלומכם? 😊
הייתי פעיל בעבר (משהו כמו 5-4 שנים) ולא רכבתי מאז.
רישיון לא מוגבל
נסיון רכיבה:
xevo שנה וחצי
Sv650s שנה וחצי
לא עשיתי בעבר קורסים לרכיבה מקצועית
ברמת העקרון רוכב לבד אך לעיתים זה יהיה עם הבת זוג.
הייתי בעבר עם v twin, אני חושב שהגיע הזמן לטעום ארבע בשורה.
בעוד כשנה צפוי לסיים לימודים ולחשוב על מעבר למרכז (ככל הנראה ת"א) - כך שחשוב שיהיה כלי נוח מבחינת צידוד הכלי. פחות בעניין של לשים ארגז/מזוודות על הכלי.
צפויים טיולי רכיבה בסופש, לא בהכרח הכי טכני שיש, אבל יהיה נחמד אם יהיה אפשר גם להשתעשע איתו קצת בהשכבות.
התקציב ברגע זה אינו מוגדר, אני מניח שבסדר גודל 30-50 אלף, זה יהיה דינאמי בהתאם לכלי.
פחות רואה את עצמי עם אופנוע ספורט עם פיירינג, אני אהבתי מאוד את המראה של הMT למיניהם.
הכלים היחידים שעלו לי לראש, אלה MT 07/09, אך אין לי באמת מושג עד כמה הם כדאיים/יעילים/באמת יענו על צרכיי.
תודה רבה מראש, ומדהים לראות שהקהילה עדיין בועטת! 👌
הם רק לא 4 בשורה... הMT07 הוא טווין פרללי בתחפושת של V והMT09 הוא טריפל.
אם אתה רוצה 4 צילינדרים אז אתה יכול לבדוק את הCB650F או הGSX-S750. שניהם נייקדים בתקציב שלך.
גם הZ900 הוא אופציה. חזק יותר ויקר יותר אבל עדיין מגרד את התקציב.
צודק לגמרי, שכחתי שהם שלושה צילנדרים.
לא שולל את האופציה הזו, אבל גם אין לי שום ידע/ניסיון עליהם.
ובודק על מה שהמלצת, תודה 😉
אני מבין שהקהילה לא כמו בעבר הא?
אין לי מושג מה היה פה בעבר אבל קח בחשבון שעולם הפורומים באינטרנט הלך וגווע עם כניסת הרשתות החברתיות.
תחשוב על טרייסר 900, פרקטי ונוח להרכבה, מנוע סופר מהנה וחזק.
Tracer 900
אם 4 בשורה זה משהו שאתה רוצה לחוות, לך על זה בנפח 600~ ולא תצטער.
יש לך את ההונדה הורנט\ CB650F, את הקאוואסקי z-750 ואחיו החדשים יותר (אאל"ט 800\900), אצל סוזוקי יש את ה- GSR750 ואצל ימאהה יש לך את הפייזר 800 או את סדרת ה-MT.
זה לא מחדש הרבה ממה שרשמו אבל יש לך מבחר יפה מאוד לבחור ממנו, יש גם את עניין בחירת הכלי הנכון מכיוון נוסף.
אישית, אני מעדיף לרכוש דגם שאינו אהוב או אהוד על רוכבים שאוהבים להציג את עצמם בכביש הציבורי (כחלק מחסך תשומת לב שהם סוחבים מהילדות) אם ברכיבה אגרסיבית בין רכבים, שואו-אופ של יכולות ווילי וכו'.
על סדרת ה- MT אין ממש מה לדבר, כי רוב רובם (כמובן שישנם צדיקים יוצאי דופן) גם בדגמי ה- 07 וה-09 די ידועים באותה התנהגות שצוינה לעיל ולכן האופציה הנכונה לקנות את הדגם הנ"ל הוא בדמות הטרייסרים כי כנראה מי שקונה את הכלים הללו - לרוב מייצג ומתנהג באופן אחר לגמרי.
ה- Z של קאוואסאקי גם דגם ידוע ומוכר והיה פופולרי לפני שה-MT הגיח משורות ימאהה ולכן גם את לדגם הזה הייתי ניגש בזהירות, דומה לו אך אולי בהיקף נמוך יותר, ה-GSR גם אהוב.
וישנם דגמים "משעממים", הפייזר זה כלי מדהים שעושה הכל לא פחות טוב אך לא צץ כאופציה מיידית לחלק מהאנשים וטוב שכך, תוכל למצוא כלים במצב טוב די מהר ולא להתעסק עם הרבה אופנועים שצריך לבדוק. אותו דבר ההונדה CB650F, שהוא יחסית אופנוע רגוע ומתון, אך אופציה מעולה למי שמחפש כלי שייתן לך הכל מהכל.
בנוסף, לדגמים האהודים יש סיכוי גבוה יותר להיגנב שזה עוד אספקט חשוב מאוד במיוחד לסטודנט כמוך.
* כל הנאמר כאן מוצג כדעה אישית וניסיון חיים בלבד ואינו ניתן לאימות באמצעות מחקר כזה או אחר