עמוד 1 מתוך 9 123 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 123

אשכול: התייעצות לפני קניה, חוזר לרכב אחרי שנים

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066

    התייעצות לפני קניה, חוזר לרכב אחרי שנים

    לפני 25 שנה נפרדתי מהסוזוקי gsx 550 es 87 שנורא אהבתי.
    תמונה:


    בילינו הרבה בסל"ד גבוה ואהבתי כל רגע.

    יש לי גם ניסיון קצר ברכיבה בשבילים על ה- DR 600 הראשונים ושטח יותר טכני עם ג'יפ.

    עכשיו אני יותר רגוע, איטי, כבד, זקן ופחדן וכנראה שבעיצומו של משבר גיל כלשהו.
    מחפש אופנוע ולא מעודכן או מנוסה בחידושים ( ABS ובקרת אחיזה וכוח מנוע) ולא בדגמים.
    אשמח לקבל עזרה מבעל עם ניסיון.
    אשתדל לפרט בלי לחפור.


    צפי נסועה:
    • 90% נסיעות כביש בין עירונית 120-140 קמ"ש והיתר בתוך העיר.
    • 10% שבילי קק"ל ועפר בעבירות בינונית או טובה.
    • מעבר לסוג הדרך, כנראה שבנות המשפחה יצטרפו ל- 20% מהנסועה.
    • לא אופנוע לסידורים ועבודה ולכן מעריך שארכב פחות מ- 1,000 ק"מ בחודש. בילויים וטיולים בעיקר.
    • אשתדל לרכב הרבה פחות בלילה.


    דרישות:
    • בטיחות אפקטיבית פאסיבית ובכלל תחושת בטחון. הבהרה: חשוב לי נורא הביטחון (אם לא הדגשתי מספיק) אבל לא מתכוון לנסוע ב-60.
    • אופנוע סלחן שאפשר להרים לבד במקרה ששוב השתכרתי.
    • שיוט ב-140 קמ"ש בלי להילחם ברוח או לשכב על המיכל.
    • תאוצה גמישות ומומנט הרבה יותר חשובים לי ממהירות סופית.
    • אמין וזול לתחזוקה.
    • מדי פעם אצטרך לרכב עם תיק מחשב ולכן צריך תיק תיקי צד, אוכף, גב. הדברים האלה חדשים לי.


    הכיוון:
    • דו שימושי משומש במצב טוב.


    מה לא יקרה:
    • ניסיונות לשפר זמנים בסדום ערד.
    • שטח אתגרי, קפיצות, ווילי בכביש מהיר.
    • התקנת קיטים ושיפורים ב-5000$ לקראת צליחת הסהרה.


    תקציב :
    • 40-60 כולל ביגוד, קסדות, כפפות, ביטוח ויישור קו לשנה הראשונה. תלוי בכימיה עם הכלה.


    מכיוון שלא רכבתי שנים, מתכנן לשכור אופנוע לפני הקניה בשביל לרענן את החושים וההרגשה.
    בינתיים בדקתי תנוחות ישיבה ותחושה.
    עליתי לא מזמן על BMW GS 1100 של חבר שמאוד המליץ ולא הצלחתי להרים אותו מרגלית הצד. כבד נורא וגבוה מדי.
    חבר אחר נפל ממצב עמידה על ה GS 700.
    הסוזוקי vstrom 650 החדש הרגיש לי סבבה מבחינת הגובה והישיבה. טרם רכבתי עליו.
    לא ניסיתי את שאר החלופות בקטגוריה ואני גם לא נעול על קטגוריה או דגם מסויים.

    רעיונות, המלצות והכוונה יתקבלו בשמחה.

    ושנה טובה
    נערך לאחרונה על ידי uriar; 20-09-2018 בשעה 16:05.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    נסועה ותמהיל דומים לשלך.

    חזרתי לרכוב לפני שנה וחצי, התחלתי עם דו''ש 250, אחרי חצי שנה החלפתי ל-700gs ואני מבסוט מכל רגע.

    ה-700 (800 סמ''ק, 8 קג''מ ב-5,500 סלד, 75 כ''ס), נוח מאד לרכיבה, משרה ביטחון, יש לו מומנט זמין, עלויות אחזקה סבירות במוסך המרכזי (זול מהמתחרים), מערכות בטיחות מתקדמות וחשובות (בקרת יציבות/אחיזה, abs, חיישני לחץ אויר בצמיגים).

    אחרי כמעט שנה איתו צברתי ביטחון ועכשיו אני משתעשע במחשבה למעבר ל-4 בשורה. עם האוכל בא התיאבון.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    תודה אסף. שלוש קצרות...
    מה הגובה שלך?
    מאיזה שנה הדגם בישראל?
    איך מרגיש המורכב ואיך זה להרגיש עם מורכב?

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    הודעות
    37
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    נסועה ותמהיל דומים לשלך.

    חזרתי לרכוב לפני שנה וחצי, התחלתי עם דו''ש 250, אחרי חצי שנה החלפתי ל-700gs ואני מבסוט מכל רגע.

    ה-700 (800 סמ''ק, 8 קג''מ ב-5,500 סלד, 75 כ''ס), נוח מאד לרכיבה, משרה ביטחון, יש לו מומנט זמין, עלויות אחזקה סבירות במוסך המרכזי (זול מהמתחרים), מערכות בטיחות מתקדמות וחשובות (בקרת יציבות/אחיזה, abs, חיישני לחץ אויר בצמיגים).

    אחרי כמעט שנה איתו צברתי ביטחון ועכשיו אני משתעשע במחשבה למעבר ל-4 בשורה. עם האוכל בא התיאבון.
    +1 על הgs700. אני רוכב על אחד כשנה וחצי גם עם מורכבת בלי שום בעיה. גמיש, קליל ונוח לתפעול.

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    מישהו עם נסיון \ המלצה לגבי ה cb500x הונדה?

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    מישהו עם נסיון \ המלצה לגבי ה cb500x הונדה?
    כלי מצוין למתחילים
    חבר אחר נפל ממצב עמידה על ה GS 700
    לחבר-שלום?

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    היה מספיק זריז למנוע את הנפילה של האופנוע עליו וכן, זה לא החבר שמספרים כשלא נעים.
    הערה שלא מכוונת אליך אישית... פשוט הזכרת לי כמה אני מת על אלה שמגדירים אופנוע כמשעמם.
    אני לא מומחה אבל נסעתי די מהר וממה שראיתי, 99% מהאופנוענים עם כלים שמייצרים 60-50 כ"ס ומעלה לא מסוגלים להוציא מהאופנוע חצי ממה שהוא מסוגל שלא לדבר על מירב האחיזה, תאוצה, בלימה ומהירות פניה. הרי כדי ללחוץ על הגז בישורת לא צריך לדעת הרבה.

    אני פשוט מסתכל ביד2 על יחס מחיר קילומטראז', תועלת (כולל הנאה) ומבין שפספסתי דגמים רלוונטיים כמו NC הטרייסר והטנרה.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    1.80
    אני כמעט ולא מרכיב, אבל במעט שכן הרגיש לי בסדר גמור.
    הכסא קומפורט נוח מאד גם בחלק האחורי ויש לו גם מדרגה לטובת תוספת גובה למורכבת.
    הדגם בישראל משנת 2013/14
    עבר מתיחת פנים קוסמטית ב2016

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066

    תודה

    רוב הנסיעות הארוכות יהיו אצלי במוד מורכב. נקודה חשובה.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    אם אתה יכול, תיקח איתך לרכיבות מבחן מורכב. יעזור לך לגבש דעה שמתאימה לצרכים שלך.

  11. #11
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    יש כלי ארכאי מהימים שהיתה לך בלורית אשר נמכר חדש מהחברה בארבעים וקצת.

    אין לו ABS או שטויות אחרות. אפילו הזרקה אין לו. הספידומטר? מכאני.
    הוא לא ישייט לך ב140. (אולי שינוי יחסי העברה בגל"ש יפתרו את זה)
    אין לו שום פיירינג
    והמושב אעפס ... אבל ניתן לפתור את זה בקלות (וזול) אצל רפד

    מה הוא כן?
    הוא פשוט אז תוכל לטפל בו לבד.
    הוא קל אז תוכל להרים אותו בקלות

    DR650- תשקול את זה.

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי NAOR2207 צפיה בהודעה
    יש כלי ארכאי מהימים שהיתה לך בלורית
    אין לו ABS או שטויות אחרות. אפילו הזרקה אין לו. הספידומטר? מכאני.
    הוא לא ישייט לך ב140. (אולי שינוי יחסי העברה בגל"ש יפתרו את זה)
    DR650- תשקול את זה.
    מחפש יותר אספלט ופחות שטח למרות שהתואר ארכאי מוסיף לסקסאפיל אבל תודה על העידוד

  13. #13
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2015
    הודעות
    28
    קשה למצוא בתקציב שלך כלי מתאים.
    בכל אופן אני נוטה לבחור במוו אם אפשרי.

    Sent from my Mi A1 using Tapatalk
    נערך לאחרונה על ידי peedseeker; 08-09-2018 בשעה 20:36.

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    ה cb500x הוא אחלה אופנוע, שיעשה כל מה שתרצה, מרכיבות עירוניות והשתחלויות בפקקים ועד רכיבות בין עירוניות ארוכות. המושב נוח ותנוחת הרכעבה זקופה ונוחה (לי כמובן). הבעיה איתו היא האופי של המנוע. עם זאת שעקומת המומנט שלו היא לינארית כמעט לחלוטין, הוא מרגיש חובב במיוחד של העברת הילוכים. המנוע כאילו מעביר תחושה שבכל סל"ד מעל 5000 סל"ד המנוע מבקש להעלות הילוך, גם בהילוך שישי, ולכן מרגיש כאילו הוא חלש או חסר מומנט. בפועל המנוע רק מתעורר מעל ה 5 סל"ד ומהנה במיוחד בטווח של 5-6.5 אלף סל"ד.
    אם יש לך רישיון מוגבל (a1, ''עד 500") זה לדעתי האופנוע הכי מומלץ (או אחד מהאחים שלו לתצורות שונות), כי הוא נותן מקסימום הספק לדרגה, בלי הגבלות למיניהן על המנוע.

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי moonshield צפיה בהודעה
    ...ולכן מרגיש כאילו הוא חלש או חסר מומנט...אם יש לך רישיון מוגבל (a1, ''עד 500") זה לדעתי האופנוע הכי מומלץ
    מצד אחד יש לי רישיון ללא הגבלה (מהאלף הקודם) ואני די בטוח שאהנה ממנו. בנוסף אני ממש בור בכל מה שקשור לעדכונים שהתרחשו בתחום ויכול להיות שבכלל אפנה לכיוון כביש בלבד כי נסחפתי עם 10% שטח בנסועה. כנראה שמדובר בהרבה פחות. ראיתי עכשיו טרייסר מקרוב בפעם הראשונה. כלי מרשים אבל באמת שאני לא מבין את הז'אנר הזה. כאילו שטח אבל בעצם ממש לא כזה.

אשכולות דומים

  1. ג'וי רייד 125 שנת 2009 - השמשה מחדש אחרי 6 שנים
    על ידי ronlix בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 03-02-2018, 18:36
  2. כבר בעוד 5 שנים מי שחי בעיר מרכזית לא יזדקק לרכב.
    על ידי levil בפורום הפורום החשמלי
    תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 03-08-2017, 22:30
  3. חזרה לרכיבה אחרי כמה שנים (ראנר 50)
    על ידי oriko30 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 31-01-2017, 21:32
  4. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 17-07-2016, 12:55
  5. חזרה לדו"פ אחרי פרידה של שש שנים
    על ידי ROG בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 06-09-2015, 16:49

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO