אם 4 בשורה זה משהו שאתה רוצה לחוות, לך על זה בנפח 600~ ולא תצטער.
יש לך את ההונדה הורנט\ CB650F, את הקאוואסקי z-750 ואחיו החדשים יותר (אאל"ט 800\900), אצל סוזוקי יש את ה- GSR750 ואצל ימאהה יש לך את הפייזר 800 או את סדרת ה-MT.
זה לא מחדש הרבה ממה שרשמו אבל יש לך מבחר יפה מאוד לבחור ממנו, יש גם את עניין בחירת הכלי הנכון מכיוון נוסף.
אישית, אני מעדיף לרכוש דגם שאינו אהוב או אהוד על רוכבים שאוהבים להציג את עצמם בכביש הציבורי (כחלק מחסך תשומת לב שהם סוחבים מהילדות) אם ברכיבה אגרסיבית בין רכבים, שואו-אופ של יכולות ווילי וכו'.
על סדרת ה- MT אין ממש מה לדבר, כי רוב רובם (כמובן שישנם צדיקים יוצאי דופן) גם בדגמי ה- 07 וה-09 די ידועים באותה התנהגות שצוינה לעיל ולכן האופציה הנכונה לקנות את הדגם הנ"ל הוא בדמות הטרייסרים כי כנראה מי שקונה את הכלים הללו - לרוב מייצג ומתנהג באופן אחר לגמרי.
ה- Z של קאוואסאקי גם דגם ידוע ומוכר והיה פופולרי לפני שה-MT הגיח משורות ימאהה ולכן גם את לדגם הזה הייתי ניגש בזהירות, דומה לו אך אולי בהיקף נמוך יותר, ה-GSR גם אהוב.
וישנם דגמים "משעממים", הפייזר זה כלי מדהים שעושה הכל לא פחות טוב אך לא צץ כאופציה מיידית לחלק מהאנשים וטוב שכך, תוכל למצוא כלים במצב טוב די מהר ולא להתעסק עם הרבה אופנועים שצריך לבדוק. אותו דבר ההונדה CB650F, שהוא יחסית אופנוע רגוע ומתון, אך אופציה מעולה למי שמחפש כלי שייתן לך הכל מהכל.
בנוסף, לדגמים האהודים יש סיכוי גבוה יותר להיגנב שזה עוד אספקט חשוב מאוד במיוחד לסטודנט כמוך.
* כל הנאמר כאן מוצג כדעה אישית וניסיון חיים בלבד ואינו ניתן לאימות באמצעות מחקר כזה או אחר