שושנים. אני מבין שאתה לא רוצה tmax ולא רוצה דוש או סופר ספורט. הבנתי שהרוב רוצים כמה שאפשר בסגנון שלהם. השאלה היא (והתחילו להגיע תשובות בכיוון) מה הנפח אותו צריך כדי להסתדר בארץ. בוא נודה על האמת שכמעט אף אחד שיש לו נינגה 1200 לא מנצל את היכולת של האופנוע עד תום (אם כן זו כבר בעיה אחרת). איזה נפח פחות או יותר יהיה מצד אחד מספיק כדי לנצח ולחיות עם התנועה והתשתיות ומצד שני יהיה גם המינימאלי (עלות תועלת אם תרצו לקרוא לזה כך). בנוסף ברור לי שנפח אין משמעותו מהירות סופית. דווקא בגלל זה שאלתי על נפח ולא על מהירות. אני יוצא מנקודת הנחה שעם הנפח מגיע גם המומנט, יכולת הסחיבה וגם המהירות.
לפי התשובות האחרות אני מבין שה250-300 לא מספקים ורק מ500-650 מתחילים לחיות בנעימים עם האופנוע...
וAmi :
DD


ציטוט ההודעה בתגובה