ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
הוא לא יורה לעצמו ברגל כי רוב האנשים לא בודקים, לא מכירים ולא מוכנים להתעסק בזה.
הוא גובה מחיר על בורות ומוכן להפסיד כמה לקוחות בעייתיים שבכל מקרה עושים מה שאפשר כדי לשלם פחות.

עבדו איתי כמה חברים מבוגרים ממני שהחזיקו אופנועים כדי להגיע לעבודה ומבחינתם אין ממש הבדל בין חשבונית של 3000 ל-4000 עבור טיפול שהם עושים פעם בשנה.
הם רק יודעים שהטיפול יקר ואופנועים זה עסק יקר ולכן זה מוצדק.

גם אם יש צרכנים שיודעים ששודדים אותם, מה הם יעשו? כל מי שקונה כלי חדש, לא רוצה לסכן את האחריות שלו.
נכון שאתה יכול לטפל במוסך מורשה, אבל אתה יודע בדיוק מה הסיכוי שלך לזכות לטיפול הוגן אם תרצה לממש את האחריות שלך כשלא טיפלת במוסך היבואן.

אז יתכן שהמוסכים האלה יאבדו את הלקוחות שטורחים לעשות מחקר.
ויתכן שיאבדו גם את אלה שנגמרה להם האחריות.
אבל כל עוד יש את מנגנון האחריות, למוסך היבואן יהיו כמה שנים טובות לדלות כמה שיותר מאותם לקוחות.

אם הייתי במקומם, הייתי מציע חבילה משלימה לאחריות, לפי הק"מ שאתה עושה.
תוכל לקנות מנוי שבו אתה משלם סכום קבוע בשנה וההגעה שלך למוסך לא עולה לך כלום.

אנשים מוכנים לשלם יותר בתנאי שהם יודעים שלא יהיו להם הפתעות כלכליות.
לא כולם....