מציע לך ללכת לשבת על אחד ולבדוק את העיניין, בנוסף מגפי רכיבה מוסיפות 2-3 ס"מ והבולם יחסית רך אז אתה יורד קצת בגובה כשאתה יושב עליו.
מעבר לזה תמיד ניתן לקחת לרפד להנמיך או להזמין מושב מונמך יעודי לכלי מחו"ל.
אני רוכב חדש ומתכנן לרכוש CRF250L.
אני 171 ביום טוב. האם יש כאן רוכבים בגובה דומה שיכולים לתת עדות אם זה נוח?
בכלל רכיבה על דו"שים בגובה כזה? יכול להיות שצריך להחליף את הנישה של האופנועים?
זה נחמד שאפשר לגעת עם קצות האצבעות אבל איך מוליכים את האופנוע ברוורס? בשטח?
תודה!
מציע לך ללכת לשבת על אחד ולבדוק את העיניין, בנוסף מגפי רכיבה מוסיפות 2-3 ס"מ והבולם יחסית רך אז אתה יורד קצת בגובה כשאתה יושב עליו.
מעבר לזה תמיד ניתן לקחת לרפד להנמיך או להזמין מושב מונמך יעודי לכלי מחו"ל.
אכן לא כיף להיות נמוך בשטח.
בנוסף למה ש zx ציין תבדוק אם יש בשוק לינק הנמכה.
וגם, לומדים "לרקוד". זאת אומרת מוציאים את הישבן בכיוון הרגל התומכת. זה אופנוע שטח וממילא אתה "רוקד"
מגפי שטח דווקא מגבילים אותי - תנועת הקרסול מוגבלת ואני מחליק על האספלט כמו סוס עם פרסות (הברזל בקצות האצבעות)
אבל תשב עליו כמו שציין zx. יכול להיות שהשד לא כל כך נורא.
אחד החבר'ה שרוכב איתי בגובה 1.72 מ'. הוא רוכב על WR250F (אופנוע אינדורו מקצועי) והסתדר לא רע עוד לפני שהוא הנמיך את האופנוע קלות.
מדי פעם, היו נפילות קטנות ומביכות במקום - למשל בסלעים, כשהוא היה שולח רגל לרצפה ולא מוצא את הקרקע כי האופנוע בשיפוע.
אבל בסופו של יום, לא היה מקום שבו הוא לא הצליח לעבור בגלל הגובה.
כל עוד יש יציבות וטכניקה - תוכל לרכב בשטח גם על כלים מקצועיים ללא בעיות מיוחדות.
CRF250L הוא דו"ש רך ונמוך, ואיתו בכלל לא תהיה לך שום בעיית גובה.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
אני כמעט עשר ס"מ נמוך ממך.
כמו שאמרו,
מדי פעם יש נפילות מביכות, אבל עם הנסיון הן נעלמות.
ו170 זה מספיק גבוה. בוודאי שעם דו"ש.
הבנתי.
תודה רבה!
אעדכן אחרי שאשב על אחד ואתרשם למען הקוראים הבאים.
אני 164 עם crf250l
בהתחלה היו לי כמה נפילות מביכות אבל בסוף מתרגלים לזה