תוצאות 1 עד 6 מ 6

אשכול: אופנוע דוש עם הסבה לשטח

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2019
    הודעות
    21

    אופנוע דוש עם הסבה לשטח

    שלום,

    לאחר בדיקה נוספת והעמקה בנושא הבנתי שלקנות אופנוע ראשון 125 2 פעימות או כל אופנוע המתוחזק בשעות מנוע יגרור הוצאות רבות בטיפול השוטף והן בהשקעה ההתחלתית בשביל לקנות משהו בשנתון כמה שיותר גבוהה כי האופנועים האלו עובדים קשה ולא תמיד מתוחזקים כראוי.
    בנוסף נסיעה בשטח בקרבת אזור המגורים יכולה אחריה תקופה מסוימת לשעמם ואין ברשותי אפשרות לרכוש בנוסף גם עגלה ככה שדוש עלה על הפרק.

    עיקר הרכיבה היא כרגע שבילים ואולי סינגלים ברמה מאוד נמוכה כגון שיפועים קצת יותר חדים(עליות), אבנים, ענפים וכדומה.

    אופנוע הדוש מתוחזק לפי קילומטר ולא לפי שעות שזו כבר התחלה יותר נוחה(אשמח להקבלת הקילומטר לשעות נניח 80 שעות שדורשים החלפת בוכנה ב2 פעימות כמה קילומטרים זה בערך)

    לאחר שעשיתי חיפוש קטן הבנתי שה wr250r הוא הדוש הכי משתלם לשטח אבל אולי הוא מעט חורג מהתקציב ובדקתי את ההונדה crf250l למרות שהוא משמעותית יותר חלש,אשמח למידע על שניהם,אמינות,אחזקה (שעתיים נסיעה בסופש),עלות טיפולים.
    והאם החלפת אגזוז תשפר את הביצועי מנוע ומה הפרוצדורה בעניין באופן חוקי?

    למיטב הבנתי מנוע 2 פעימות עדיפים מבחינת תחזוקה הן יותר קל לטפל לבד והן יותר זול החלפים בגלל שהמנוע פשוט מורכב.
    אשמח לדעת האם זה מקביל גם לאופנועים שנספרים מבחינת קילומטר ולא לפי שעות מנוע,והאם אפשר לטפל במנוע ארבע פעימות לבד עד כמה זה יותר מסובך האם אפשר להחליף חלקים לבד או בגלל שקיימים השסתומים ועניין הקומפרסיה זה יותר מורכב(האם טיפולים יותר פשוטים אפשר).

    בנוסף רציתי להרכיב צמיגים מאה אחוז שטח לאשמח להמלצות והאם זו בעיה מבחינת הטסט כיוון שזה דוש.

    תודה

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    מידע על שניהם תוכל למצוא המון ברשת + יוטיוב כולל שיפורים ושיפצורים + איך לטפל בכל אחד מהם.
    בפורום יש את המדריך שכתב SM26 לWR : http://fullgaz.co.il/forums/showthre...l=1#post137000
    עפ"י חוק - אסור לך לגעת בשום מכלול בכלי במיוחד מכלולי בטיחות, במידה ובחרת לעשות זאת השתדל לעבוד עפ"י המלצות ספר הרכב וזה תקף לכל טיפול שתבחר.
    היתרון של ה WR - בדיקת מרווח שסתומים כל 40K + יותר כוח.
    צמיגים 100% לא יעברו טסט (במידה והבוחן יודע כיצד לבדוק אותם), יש צמיגי 100% עם תקן DOT שמאשר להם שימוש בכביש. סביר שיותר יבדקו באם המידה מתאימה לרישיון.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    רוכב כבר שנה על WR250R. כמו שציינת, טיפול כל 5000 ק"מ (אני עושה טיפול אחת לשנה כי לא מגיע ל 5000 בשנה) שכולל שמן, פילטר שמן, פלאג (כל שני טיפולים) ובדיקה כללית. הכל יוצא כ 300 שקל כשעושים זאת לבד (מאוד פשוט)
    אופנוע אמין מאוד, החלפת גלגל שיניים אחורי משפרת מאוד את הביצועים בשטח (על חשבון מהירות בכביש) והוא יודע לעשות בשטח הרבה יותר ממה שמקובל לחשוב.
    צמיגים - שים מה שאתה רוצה רק שתצטרך לעבור טסט עם המידה שמוופיעה ברישיון.
    לא צריך עגלה, אפשר לרכוב איתו בכביש למרחקים (לא הכי נוח)

    מומלץ מאוד

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ami צפיה בהודעה
    רוכב כבר שנה על WR250R. כמו שציינת, טיפול כל 5000 ק"מ (אני עושה טיפול אחת לשנה כי לא מגיע ל 5000 בשנה) שכולל שמן, פילטר שמן, פלאג (כל שני טיפולים) ובדיקה כללית. הכל יוצא כ 300 שקל כשעושים זאת לבד (מאוד פשוט)
    אופנוע אמין מאוד, החלפת גלגל שיניים אחורי משפרת מאוד את הביצועים בשטח (על חשבון מהירות בכביש) והוא יודע לעשות בשטח הרבה יותר ממה שמקובל לחשוב.
    צמיגים - שים מה שאתה רוצה רק שתצטרך לעבור טסט עם המידה שמוופיעה ברישיון.
    לא צריך עגלה, אפשר לרכוב איתו בכביש למרחקים (לא הכי נוח)

    מומלץ מאוד
    מחזק את עיניין החוסר נוחות, עשיתי איתו בשבת 170 ק"מ כמעט רצוף בכביש והלך התחת (בד"כ הגבול שלי הוא באיזור ה 40 ק"מ שלאחריהם אני מתחיל להרגיש לא נוח).
    יש בגדול קיט למושב שניתן להזמין מחו"ל או ללכת לרפד בארץ שיסדר את העיניין ואז הוא אמור להיות הרבה יותר נוח למרחקים ארוכים בכביש.

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2019
    הודעות
    21
    תודה, האופנוע מיועד בעיקר לנסיעה לשטח עניין הכביש הוא רק פרט טכני בשבילי להגיע לשטח.
    אשמח למידות ודגמים בקשר לצמיגים.
    ובעניין האגזוז והתוכנה מה עושים בשביל לשפר את הביצועים?

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    שינוי האגזוז יתן לך רק שיפור במשקל. כל היתר פסיכולוגי.

    מידות צמיגים - אני שם 110X90 מאחור, 90X90 מקדימה אבל זו העדפה אישית. מגוון המותגים גדול. דורו צמיג קשה ויחזיק הרבה זמן. אני לא חושב שהמותג הוא קריטי כשמדובר בשבילים וסינגלים זורמים.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 21-11-2018, 07:21
  2. אפשרי לעשות הסבה מאנדורו?
    על ידי FlowFlaw בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 20-03-2018, 14:47
  3. קניית מוטוקרוס למטרת הסבה לסופמוטו
    על ידי daniel cbr בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 21-01-2018, 12:07
  4. (כע) חוקיות הסבה לקפה רייסר
    על ידי shlomiye90 בפורום כללי
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 08-07-2017, 00:13
  5. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 23-02-2016, 09:23

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO