תוצאות 1 עד 15 מ 15

אשכול: מישהוא מכיר קיט הגדלת נפח ל790 סמ"ק לDR650?

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2019
    הודעות
    4

    מישהוא מכיר קיט הגדלת נפח ל790 סמ"ק לDR650?

    מישהוא מכיר קיט הגדלת נפח ל790 סמ"ק לDR650?

  2. #2
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    28
    לא מכיר קיט כזה ומעל לכל שואל את עצמי, למה שמישהו בכלל ירצה לעשות דבר כזה

  3. #3
    dr650 big bore kit

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    למה לעלל את זה למנוע בכלל,מה תשיג,עוד 7 כ"ס?
    האמינות תיפגע מאוד.
    עדיף בכסף הזה לשפר את המיתלים הרכרוכיים בתוצרת טובה יותר.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    https://adventurebikeaustralia.com.a...ore-790cc-kit/
    https://procycle.us/product/1-big-bore-790cc-kit
    דווקא נשמע מלהיב. לטענתם, מקבלים עוד 17.5 כ"ס בגלגל. הם גם טוענים שהאמינות לא נפגעת יותר מדי:
    Bottom end durability is another question that many folks want to know about. Again, this is not an issue. The bottom end of the DR650 is real similar to an anvil in durability. The test mule has been running the big bore for several years and well over 30,000 miles. It has done close to 100 dyno runs and is still going strong.
    נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 13-10-2019 בשעה 14:54.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    מה זה מלהיב,אז תקבל מנוע חזק ומיתלים על הפנים.
    אחרי ההגדלה תהיה חייב לחזק מיתלים.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי הפלג הצפוני צפיה בהודעה
    מה זה מלהיב,אז תקבל מנוע חזק ומיתלים על הפנים.
    אחרי ההגדלה תהיה חייב לחזק מיתלים.
    לא הייתי קורא למנוע עם 54 כ"ס בגלגל (כ-60 בקראנק, פלוס-מינוס) "חזק".
    בכל מקרה, השאלה האם המתלים מספיקים או לא יותר קשורה לסגנון רכיבה ואופי השימוש מאשר להספק.
    ולבסוף, אם מדובר באופנוע פרוייקט (אחרת - למה שתרצה להתעסק בקיט הגדלת נפח), אז הקשחה בסיסית של המתלים היא לא עסק כזה יקר. סט קפיצים קדמיים פרוגרסיביים מותאמים למשקל, קפיץ אחורי, שמן צמיגי יותר - וכבר המצב יהיה משמעותית טוב יותר מהמקור.

    תקן אותי אם אני טועה, סביר להניח שאתה מכיר DR-ים יותר טוב ממני.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  8. #8
    מנוע מחזקים בסוף. אחרי שביצעת כבר את השיפור במתלים ובבלמים שיעמדו בעומס החדש.
    ואם ההגדלה בכוח היא משמעותית אז כמובן לוודא שתיבת ההילוכים וההעברה גם יכולים לעמוד בעומס.

    Sent from...

  9. #9
    Member הסמל האישי של Ey@l
    תאריך הצטרפות
    Sep 2017
    הודעות
    137
    36 whp במקסימום
    איך הגעת לזה?
    יש לי אופנוע דומה משופר,מדוד על דיינומומטר 69 במנוע ו-45 בגלגל.

    במקרה הטוב של הגדלת הנפח בלבד למקסימום שאפשר בצילינדר של ה-DR לא תעבור את ה3~4 כוס סוס במנוע.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ey@l צפיה בהודעה
    36 whp במקסימום
    איך הגעת לזה?
    יש לי אופנוע דומה משופר,מדוד על דיינומומטר 69 במנוע ו-45 בגלגל.

    במקרה הטוב של הגדלת הנפח בלבד למקסימום שאפשר בצילינדר של ה-DR לא תעבור את ה3~4 כוס סוס במנוע.
    בלינקים שצירפתי יש גרפים של דיינו. עליהם הסתמכתי.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  11. #11
    Member הסמל האישי של Ey@l
    תאריך הצטרפות
    Sep 2017
    הודעות
    137
    אז תראה שוב את הלינקים...
    אני הייתי עוד יותר לארג',מדובר בכוח סוס במנוע,לא בגלגל.

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    341
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ey@l צפיה בהודעה
    36 whp במקסימום
    איך הגעת לזה?
    יש לי אופנוע דומה משופר,מדוד על דיינומומטר 69 במנוע ו-45 בגלגל.

    במקרה הטוב של הגדלת הנפח בלבד למקסימום שאפשר בצילינדר של ה-DR לא תעבור את ה3~4 כוס סוס במנוע.
    אתה מאבד 40% הספק בדרך מהמנוע לגלגל? לאן כל זה הולך?

  13. #13
    Member הסמל האישי של Ey@l
    תאריך הצטרפות
    Sep 2017
    הודעות
    137
    ההפחתה מהמנוע לגלגל עוברת בקלץ',גיר, שרשרת,במתלים ובשלדה...(וזה אפילו לא על רגל אחת...)

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ey@l צפיה בהודעה
    ההפחתה מהמנוע לגלגל עוברת בקלץ',גיר, שרשרת,במתלים ובשלדה...(וזה אפילו לא על רגל אחת...)
    וכל זה לרוב מסתכם ב-10-20 אחוז. 40 אחוז זה מוגזם.
    אגב, הלינקים מתייחסים כמעט בוודאות לכ"ס בגלגל, כל עוד לא פספסתי כלום. DR סטוק - 43 כ"ס במנוע, 36 בגלגל. בדיוק הפערים שעליהם דיברתי.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  15. #15
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2017
    הודעות
    15
    מדובר במנוע קירור שמן מיושן
    לא נראה לי מתאים לקיטים כאלה
    יפגע חזק באמינות..

אשכולות דומים

  1. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 04-03-2019, 10:29
  2. תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 19-08-2018, 15:34
  3. טיול לאלפים בין ה15 ל23 ביולי. מישהוא?
    על ידי Dresdner בפורום אוף טופיק
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 18-06-2017, 23:45
  4. הגדלת שרשרת עקב הגדלת גלג"ש אחורי
    על ידי קוקוריקו נגד קופיקו בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 23-01-2017, 12:35
  5. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 25-12-2016, 14:40

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO