חריטה נעשית למטרת שיפוץ או שיפור.
יש ערכות של בוכנות שמעלות יחס דחיסה,שגם כנראה גדולות בקוטר מהבוכנה המקורית ואז מגדילים את הצילינדר.
סיבה נוספת היא הגדלה למטרות שיפוץ - מדובר בהגדלה של חצי מ"מ זה זניח לכל הרכיבים באופנוע.
אטם ראש פרוץ זו כנראה מחלה מולדת בדגם הזה וזו גם יכולה להיות הסיבה לחריטה,אם מים מגיעים להפרדה בין הבוכנה לצילינדר ולא עוצרים את זה בזמן.
האטם ראש תפקידו לאטום מים שמן ושרפה.
על פניו לא נשמע מרגיע