בתמצית - עדיף לך לחפש אופנוע אחר. מילא אם היה מדובר באיזה אופנוע סופר נדיר ומיוחד אבל זה לא.
נמכרו בארץ ערימות מהכלי הזה ויש ביד 2 עשרות בכל רגע נתון.
עכשיו אני אסביר לך טיפה במה מדובר.
הבוכנה\צילינדר\שסתומים זה ה"קודש קודשים" של האופנוע.
לא אמור להיות בלאי ואני לא בטוח שראש מנוע בכלל היה אמור להיפתח בכזה ק"מ.
צילינדר בדר"כ חורטים כשיש בלאי גדול והבוכנה כבר לא יושבת טוב בצילנדר או שהוא שרוט וכו'.., ואז בעצם משייפים את הצילנדר וקונים בוכנה יותר גדולה שתתאים.
אפשר גם בחלק מהכלים להגדיל את נפח המנוע ככה.
בקיצור, או שמדובר באיזה כלי מסלול ששיפרו אותו לקצה והבלאי שלו גבוה ויהיה גבוה יותר, או שמדובר באיזה מנוע שעבר טראומה.
כך או כך, לדעתי עדיף להתרחק, כמו שאמרתי, יש עוד מלא כלים בשוק.