cb650F éù ëàìå ùðéùàøå ìéáåàï áò÷áåú äçìôú ãâí
äãâí äçãù ð÷øà CB650R ÷åðñôè ãåîä îàåã , àåúå áñéñ îðåò áúåñôú ùì ë10 ë"ñ îúìéí åîòøëåú áèéçåú èåáéí éåúø
âéìåé ðàåú øåëá òì 650R åîøåöä îàåã
îðñéòú îáçï òì äMT àðé éëåì ìäâéã ùéù ìå ôçåú îòøëåú áèéçåú ôçåú îàåáæø åäøáä ôçåú ëç (75 áéîàää ï96 áäåðãä)
äCB ìà îøâéù çåñø áùåí ñì"ã áîåîðè (äáãì ùì çöé ÷â"î ) åîöã ùðé áCB àúä ðäðä îîðåò ìéðéàøé (áëì æàú 4 áùåøä) ùìà îùúòì åòåìä áñì"ã áàäáä
ëîå ùàîøå äCB çåáá ñì"ã àáì àéï ìå áîä ìäúáééù áëì úçåí àáì àú äáåñè úøâéù áñáéáåú ä8000 ùîðåòé 2 öéìéðãø îúçéìéí ìäéçð÷
ìèòîé äCB ðéé÷ã éôéôä åëùúá÷ù äåà âí éñô÷ ìê îéãä éôä ùì ñôåøèéáéåú

áåòæ