עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 35

אשכול: הזעקה האחרונה - חוויית שירות - המקרה לשיפוטכם

צפייה משולבת

  1. #1
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375

    הזעקה האחרונה - חוויית שירות - המקרה לשיפוטכם

    יש לי חבר עם KTM דיוק 200, כתום וחמוד.
    החבר היקר שלי רכש אופנוע מודל 2016 שעלה לכביש רק ב 2017
    ומיד הפך להיות לקוח של הזעקה האחרונה - הוא לקוח שלהם כבר למעלה משנתיים.
    החבר היה מרוצה ובמהלך 2018 יצא לחו"ל לתקופה של עשרה חודשים.
    הפרט הזה חשוב כי למרות שאחסן את האופנוע בבית של הוריו, בחצר פרטית ומגודרת...
    לא ניתק את השרות והמשיך לשלם את דמי המנוי.
    לפני ארבעה חודשים חזר החבר מחו"ל והחל לרכוב שוב.
    אז...לפני הנסיעה...וגם אחרי...האופנוע נסע מצוין,
    טופל בזמן ולפי הספר ובסך הכל צבר 28 אלף קילומטר על השעון.
    לפני כחודש וחצי, התקשרו אל החבר ממשרד המכירות של הזעקה האחרונה
    וביקשו ממנו לבוא ולשדרג את מערכת האזעקה והאיתור בעזרת רכיב נוסף, חדיש יותר,
    וזאת, כי לטענתם יש כרגע גל של גניבות אופנועים באיזור מגוריו.
    יש לציין ששדרוג המערכת בוצע ללא תשלום החבר לא התנגד וכך כאמור בוצע.
    כאן מתחילה הבעיה...!
    מאז שיצא מהזעקה האחרונה ומיד באותו היום בדרכו הביתה, התגלתה בעיה כזו...
    במהירות העולה בדיוק מעבר ל-110 קמ"ש, האופנוע "חותך" והמהירות יורדת בחדות לכ-50 קמ"ש
    החבר...שכמעט ופעמיים עשה תאונה, אם כי מישהו כמעט ונכנס בו מאחור בכביש מהיר
    ואם כי האופנוע נבלם בחדות...נסע אל המוסך המרכזי וביקש לקבל חוות דעת על התקלה.
    במוסך הראשי לא היתה אפשרות לחבר מחשב דיאגנוסטיקה אל האופנוע...אין גישה ל-ECU
    החבר נסע לזעקה האחרונה וביקש שינתקו את הרכיב החדש.
    הרכיב נותק רק לאחר שהחבר התחייב לחזור תוך שלושה ימים מיום הניתוק,
    אחרת אין אחריות על גניבת האופנוע במקרה ותהיה כזו.
    למותר לציין שהתקלה לא נפתרה, למותר לציין שהחבר חזר למוסך הראשי...
    וכמובן שגם אז לא הצליחו להתחבר אל מחשב האופנוע ואין שום תקשורת.
    למרות זאת בדקו את כל מערכת החשמל וכל החיישנים בצורה ידנית,
    אך לא מצאו תקלה או בעיה נראית לעין. מדובר על אופנוע במצב חדש שבקושי נסע.
    החבר חזר אל הזעקה האחרונה...
    זה המקום לספר שהוא התקשר אליהם הרבה פעמים ותמיד נתקל בתשובות מתחמקות...
    זה המקום לומר שהם מתנערים מאחריות ומורחים אותו וזה כולל גם את יאיר שיבר המנכ"ל
    שאני ביקשתי מהחבר שלי לבקש ולדבר איתו בתקווה שיבין וינסה לפתור את הבעיה.
    בצר לו...החליט החבר לשנות גישה וביקש מחברת הזעקה האחרונה לנתק את כל המערכת כולה
    זאת לאחר שבמוסך הראשי אמרו לו שכבר ראו מקרים דומים עם הזעקה האחרונה והמקום להתחיל...
    יהיה בניתוק כללי של המערכת. החבר אמר לחברת הזעקה האחרונה שברצונו למכור את האופנוע ולרכוש חדש.
    החבר ביקש שינתקו את המערכת והוא יציע את ה-KTM למכירה ויביא להם אופנוע אחר שעליו
    ימשיך את המנוי עם אותה המערכת.
    בחברת הזעקה האחרונה דרשו 200 ש"ח דמי ניתוק.
    העניין אינו כספי אמר החבר שסירב לשלם...העניין עקרוני!
    לטענתו הם קילקלו...ולטענתו הם צריכים לתקן, או לפחות לעזור לבדוק.
    נכון להיום הוא כבר הוציא כמה מאות שקלים בבדיקות במוסך המרכזי...נסיעות שונות, זמן ודלק.

    לסיכום...
    ולפני שאני יוצא עם הסיפור לפייסבוק ופורש אותו בפני אלפי רוכבים,
    אני אישית חושב שזו התנהלות לא טובה ולכן אני מבקש את דעתכם בנושא...

    או כמו שאומרים...

    לאן ממשיכים מכאן?

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    בשלב הזה הייתי מנתק את המערכת, סופג את ה200 שקל ורואה אם התקלה נפתרת.
    אך כך הייתי מתעסק בעניין הכספי כי כרגע הכלי מושבת/לא בטוח לרכיבה.
    אין לי ידע טכני נרחב, אבל מערכות איתור מחוברות למערכת החשמלית ולא נשמע שהתקלה היא חשמלית.
    גם קצת תמוהה בעיניי שהמוסך לא יודע לאפיין את התקלה.
    זאת דעתי בכל מקרה.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    בשלב הזה הייתי מנתק את המערכת, סופג את ה200 שקל ורואה אם התקלה נפתרת.
    אך כך הייתי מתעסק בעניין הכספי כי כרגע הכלי מושבת/לא בטוח לרכיבה.
    אין לי ידע טכני נרחב, אבל מערכות איתור מחוברות למערכת החשמלית ולא נשמע שהתקלה היא חשמלית.
    גם קצת תמוהה בעיניי שהמוסך לא יודע לאפיין את התקלה.
    זאת דעתי בכל מקרה.
    אין יותר חשמלי מזה, מערכות הזעקה מחוברות למשאבת הדלק והמזרקים כדי להשבית אותם, כל מיני חיבורים רופפים או קצרים בחוטים שהולכים ישר לECU יכולים גם להפריע בתקשורת איתו.

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אין יותר חשמלי מזה, מערכות הזעקה מחוברות למשאבת הדלק והמזרקים כדי להשבית אותם, כל מיני חיבורים רופפים או קצרים בחוטים שהולכים ישר לECU יכולים גם להפריע בתקשורת איתו.
    אז אין לי ידע טכני בכלל כנראה.
    אבל שוב, בתקווה לפתרון נקודתי ומהיר, מנתק את המערכת וסופג את ה200₪.
    אחר כך מוודא שאכן התקלה נבעה מהמערכת החדשה וממשיך משם.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    למה אין גישה לecu כשמערכת מחוברת לאופנוע?
    אם היא מחוברת ישירות לecu אז שיתכבד המוסך וינתק את הקונקטור לכמה דקות לבדיקה.
    בכל מקרה נשמע שירות ישראלי חרא ממוצע שלא לוקח אחריות על טעויות.
    אני הייתי סופג בינתיים את ה200 שקל, זה לא שיש יותר מדי ברירה.
    בקשר למנכ"ל, אני בספק רב אם משם תבוא הישועה.
    אני מהפעם היחידה שנפגשתי איתו כשהתקנתי את המערכת פעם, התרשמתי שמדובר בטיפוס הזוי ביותר.
    לתקשר איתו לא היה דבר פשוט, לא ממש אדם נורמלי.
    בכל מקרה, זה לא מנע ממני להתקין ואני חושב שאני אתקין גם בעתיד.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    למה אין גישה לecu כשמערכת מחוברת לאופנוע?
    אם היא מחוברת ישירות לecu אז שיתכבד המוסך וינתק את הקונקטור לכמה דקות לבדיקה.
    בכל מקרה נשמע שירות ישראלי חרא ממוצע שלא לוקח אחריות על טעויות.
    אני הייתי סופג בינתיים את ה200 שקל, זה לא שיש יותר מדי ברירה.
    בקשר למנכ"ל, אני בספק רב אם משם תבוא הישועה.
    אני מהפעם היחידה שנפגשתי איתו כשהתקנתי את המערכת פעם, התרשמתי שמדובר בטיפוס הזוי ביותר.
    לתקשר איתו לא היה דבר פשוט, לא ממש אדם נורמלי.
    בכל מקרה, זה לא מנע ממני להתקין ואני חושב שאני אתקין גם בעתיד.
    אם זה היה כלכך פשוט לנתק היה עושה את זה כל גנב לכן במוסך לא יגעו בזה ומי שהרכיב הוא מי שינתק

  7. #7
    תתעד הכל, תשלם את ה200 ניתוק, תבדוק שוב אם התקלה נעלמה - במידה ועולה שהתקלה נובעת מהרכיב שהתקינה חברת הזעקה האחרונה - תתבע אותם. עם הכסף תקנה ktm 790 ועוד ישאר לך ספייר.

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי xiLike2Doitx צפיה בהודעה
    תתעד הכל, תשלם את ה200 ניתוק, תבדוק שוב אם התקלה נעלמה - במידה ועולה שהתקלה נובעת מהרכיב שהתקינה חברת הזעקה האחרונה - תתבע אותם. עם הכסף תקנה ktm 790 ועוד ישאר לך ספייר.
    עצה הגיונית ראשונה. לתעד הכול. רוצים ״דמי ניתוק״ או שקר כלשהו אחר - שלם. לבקש ממוסך (מורשה כמובן) להחליף כל דבר שהם מוצאים לנכון.
    אחר כך קח עו״ד ותתבע. רק לדאוג לניירת: דו״חות, חשבוניות, הערכת שמאי וכו. לא להתבייש.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  9. #9
    חבר מערכת FullgaZ
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    446
    אני מחבב את שיטת החציה הטנקאית לאיתור תקלות. במקרה דנן, החציה ברורה, לפני התקנת הרכיב הנוסף ואחרי התקנתו. וכמו שדרז אמר: אין יותר חשמלי מזה. או שהרכיב עצמו קלוקל או שההתקנה שלו רשלנית.

    החיים לימדו אותי לפעול. תמיד. ולכן הייתי סופג את הניתוק וממשיך בבדיקות. במקביל, יוצא לפייסבוק אם היה לי אחד. שוקל תביעה קטנה כנגד הזעקה האחרונה, ואני מודה שלא בהכרח הייתי מתעקש אם זה נגמר ב 200 ש"ח. הזמן והשלווה חשובים לי יותר.


    איללכא...ובהצלחה בפתרון התקלה

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    איך לך הוכחה ברורה שזו מערכת האזעקה ולכן כדאי לשלם ואח"כ להתקדם בהתאם להתפתחויות. מקרה מעניין, תחזור לספר איך נגמר.

  11. #11
    על פניו די ברור, לפני שנגעו הכל היה תקין אחרי שנגעו התחילו בעיות, די שקוף שקשור אליהם, אך גם יש מקרים או צירופי מקרים.
    ראיתי לא מעט תופעות מוזרות שקרו לאחר שאופנוע יצא ממוסך, אני לא אומר שזה המצב אבל מציין.
    זה שאי אפשר להתחבר ECU זה מוזר מאד, לטענתך גם לאחר ניתוק המערכת התקלה קיימת ככה שזה אינו נובע מהרכיב שלהם.
    אך ייתכן שנרם נזק בזמן הרכבת הרכיב ולכן גם שזה פורק התקלה קיימת.
    חובה לקבל ממצאים ולהבים מה כשל שם ולראות האם ניתן לקשור אותו לעניין, אני יכול להמליץ על מוך "מומנט" שחי את האופנועים הללו יומית
    סיכוי טוב שהוא כן יצליח לאבחן לתקן לתת חוות עת.
    לא ניתן ממש לבדוק חיישן ידנית למעט נתק בחייוט, חיישן יכול לעבוד אך לעבוד חלקית,
    היתה לי תקלה של בית מצערת שהמחשב לא זיהה בכלל כי היא עבדה אך בזמן ניעה בטמפררטורה מויימת היתה נרת ונפתחת לבד והאופנוע נחנק
    בחיבור מחשב לא ראו כלום :-(
    כלבוטקס מיגון ואביזרים הבית היחיד לדו גלגלי שלך
    יבואנים ומפיצים של מותגי רכיבה מהמובילים בעולם
    DAINESE RST IXON RAMMOUNTS 70D'S
    תוספות מבית- GIVI- AKRAPOVITC-RIZOMA-KTECH
    קסדות ממיטב היצרנים במבחר גדול
    X-LITE-MOMO-SHARK-NOLAN-MT
    מערכות מיגון מתקדמות
    איתוראן SCOOTER
    SMV80 אזעקה עם שלטי LCD המובילה
    www.kolbotex.co.il
    שוקן 32 תל אביב 03-5051162

  12. #12
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    אני מסכים עם דעותיכם וכך יהיה, נלך לפרק את כל המערכת ונראה אם הם גרמו לנזק בלתי הפיך
    או שהתקלה נפתרה. אני כותב "אם הם..." למרות שברור לנו שהתקלה התחילה בעליה לכביש מהיר ביציאה מהזעקה האחרונה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי כלבוטקס צפיה בהודעה
    ...
    זה שאי אפשר להתחבר ECU זה מוזר מאד, לטענתך גם לאחר ניתוק המערכת התקלה קיימת ככה שזה אינו נובע מהרכיב שלהם.
    אך ייתכן שנרם נזק בזמן הרכבת הרכיב ולכן גם שזה פורק התקלה קיימת.
    ...(
    לעניין החיבור למחשב האופנוע...
    הם ניתקו רק את הרכיב החדש, זה לא פתר את הבעיה, הם לא ניתקו את כל המערכת.
    אין לנו ולמוסך את הידע מה עושה הרכיב ואיך ומה ואם היו שינויים בהתקנה המקורית,
    לכן אנחנו לא יודעים אם הנזק הוא פרמננטי או שניתוק כללי יפתור את זה...נקווה לטוב.

    אוסיף ואומר שאני בעצמי כבר התקנתי מערכות שהיו כעלוקה על אחד מחוטי ה-ECU
    וגרמו למחשבי הדיאגנוסטיקה לחוסר תקשורת / חוסר "הבנה" איך "לדבר" עם המכשיר הקורא.
    נכון שהנסיונות היו רק על אופנועים שלי, אבל המצב בהחלט יכול לקרות.

    למשל היום, באופנוע שלי נוטרל הסוויטש ואין מקום להכניס את המפתח.
    הרכבתי מערכת עם חיישן קרבה ועכשיו המערכת באופנוע היא keyless entry system
    חלק ממנה וחלק ממערכת האזעקה ועוד רכיבי הגנה שונים (אני פרנואיד שגר מעבר לקו הירוק)
    שמגבים גיבוי על גיבוי...מחוברים במקביל או בטור ל-ECU של האופנוע.
    את האופנוע שלי אפשר רק להעמיס על רכב, לא לגנוב בנסיעה.
    למעלה מחמישים חוטים בצבע שחור הוחלפו ברמה כזו שבלי "מפת האוצר" ששמורה אצלי,
    גם הגנב המתוחכם בעולם לא יוכל לפתור את החידה.
    האפשרות היחידה תהייה להוציא את כל הצמה המקורית של האופנוע ולהחליף אותה בחדשה.

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי MasterOz צפיה בהודעה
    למעלה מחמישים חוטים בצבע שחור הוחלפו ברמה כזו שבלי "מפת האוצר" ששמורה אצלי,
    גם הגנב המתוחכם בעולם לא יוכל לפתור את החידה.
    האפשרות היחידה תהייה להוציא את כל הצמה המקורית של האופנוע ולהחליף אותה בחדשה.
    הצחקת. מה השלב הבא-4 סוויצ'ים שונים כשרק הפעלת 3 מהם במקביל מאפשרים הנעה?
    (כי צריך 2 גנבים ופחות משתלם להתחלק בשלל).

    לגבי אותו חבר. הייתי מסיר את המערכת כולה (דרכם) ותובע בתביעות קטנות על הטרטור וההוצאות.
    בכללי, אני סולד מתופעת העליהום וגזרי דין שניתנים בפייסבוק וברשתות החבריות הרבה פעמים מבלי להבין את התמונה המלאה ומצד שני רמת השירות של ספקי השירות בארץ, בכל תחום - חייבת להשתנות. בעיקר הגישה ללקוח ורמת המקצועיות. הגישה תשתנה כשאנשים בתחום מסויים יראו בעלי עסקים שחוטפים. המקצועיות, לא בטוח. זה כבר ברמת היכולת ולא הרצון.

  14. #14
    ציטוט נכתב במקור על ידי MasterOz צפיה בהודעה
    אני מסכים עם דעותיכם וכך יהיה, נלך לפרק את כל המערכת ונראה אם הם גרמו לנזק בלתי הפיך
    או שהתקלה נפתרה. אני כותב "אם הם..." למרות שברור לנו שהתקלה התחילה בעליה לכביש מהיר ביציאה מהזעקה האחרונה.



    לעניין החיבור למחשב האופנוע...
    הם ניתקו רק את הרכיב החדש, זה לא פתר את הבעיה, הם לא ניתקו את כל המערכת.
    אין לנו ולמוסך את הידע מה עושה הרכיב ואיך ומה ואם היו שינויים בהתקנה המקורית,
    לכן אנחנו לא יודעים אם הנזק הוא פרמננטי או שניתוק כללי יפתור את זה...נקווה לטוב.

    אוסיף ואומר שאני בעצמי כבר התקנתי מערכות שהיו כעלוקה על אחד מחוטי ה-ECU
    וגרמו למחשבי הדיאגנוסטיקה לחוסר תקשורת / חוסר "הבנה" איך "לדבר" עם המכשיר הקורא.
    נכון שהנסיונות היו רק על אופנועים שלי, אבל המצב בהחלט יכול לקרות.

    למשל היום, באופנוע שלי נוטרל הסוויטש ואין מקום להכניס את המפתח.
    הרכבתי מערכת עם חיישן קרבה ועכשיו המערכת באופנוע היא keyless entry system
    חלק ממנה וחלק ממערכת האזעקה ועוד רכיבי הגנה שונים (אני פרנואיד שגר מעבר לקו הירוק)
    שמגבים גיבוי על גיבוי...מחוברים במקביל או בטור ל-ECU של האופנוע.
    את האופנוע שלי אפשר רק להעמיס על רכב, לא לגנוב בנסיעה.
    למעלה מחמישים חוטים בצבע שחור הוחלפו ברמה כזו שבלי "מפת האוצר" ששמורה אצלי,
    גם הגנב המתוחכם בעולם לא יוכל לפתור את החידה.
    האפשרות היחידה תהייה להוציא את כל הצמה המקורית של האופנוע ולהחליף אותה בחדשה.
    רעיון החוטים השחורים היה מקובל בעבר במערכות מיגון, פתרון יעיל להפליא לכל גנבי העקיפת חוטים, יפה עשית.
    חובה לנתק את כל המערכת מה שנקרא דף חלק ולחזור לבדיקות, אין מנוס מהתהליך
    כלבוטקס מיגון ואביזרים הבית היחיד לדו גלגלי שלך
    יבואנים ומפיצים של מותגי רכיבה מהמובילים בעולם
    DAINESE RST IXON RAMMOUNTS 70D'S
    תוספות מבית- GIVI- AKRAPOVITC-RIZOMA-KTECH
    קסדות ממיטב היצרנים במבחר גדול
    X-LITE-MOMO-SHARK-NOLAN-MT
    מערכות מיגון מתקדמות
    איתוראן SCOOTER
    SMV80 אזעקה עם שלטי LCD המובילה
    www.kolbotex.co.il
    שוקן 32 תל אביב 03-5051162

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ועוד נקודה בעניין.
    כל המחשוב הזה בכל דבר מכני מתחיל לעבור את נקודת התועלת ולהתחיל להעיק....
    במערכות ABS, בקרת אחיזה, הזרקה, מניעת ווילי בילי בסדר. אבל יש דברים שמבחינת הצרכן לא צריך למחשב.

אשכולות דומים

  1. חוויית מסלול: במיזאנו עם דוקאטי
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 08-07-2018, 21:49
  2. מתלבט לגבי רכישת שירות "הזעקה האחרונה"
    על ידי Asaf472 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 20-07-2016, 22:05
  3. חוויית מסלול בקפריסין - ביקורת
    על ידי Xiaomi בפורום כללי
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 14-06-2016, 13:57
  4. תגובות: 101
    הודעה אחרונה: 03-06-2016, 15:16
  5. motoin- חוויית שירות
    על ידי matan27 בפורום כללי
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 24-12-2015, 11:10

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO