על פניו די ברור, לפני שנגעו הכל היה תקין אחרי שנגעו התחילו בעיות, די שקוף שקשור אליהם, אך גם יש מקרים או צירופי מקרים.
ראיתי לא מעט תופעות מוזרות שקרו לאחר שאופנוע יצא ממוסך, אני לא אומר שזה המצב אבל מציין.
זה שאי אפשר להתחבר ECU זה מוזר מאד, לטענתך גם לאחר ניתוק המערכת התקלה קיימת ככה שזה אינו נובע מהרכיב שלהם.
אך ייתכן שנרם נזק בזמן הרכבת הרכיב ולכן גם שזה פורק התקלה קיימת.
חובה לקבל ממצאים ולהבים מה כשל שם ולראות האם ניתן לקשור אותו לעניין, אני יכול להמליץ על מוך "מומנט" שחי את האופנועים הללו יומית
סיכוי טוב שהוא כן יצליח לאבחן לתקן לתת חוות עת.
לא ניתן ממש לבדוק חיישן ידנית למעט נתק בחייוט, חיישן יכול לעבוד אך לעבוד חלקית,
היתה לי תקלה של בית מצערת שהמחשב לא זיהה בכלל כי היא עבדה אך בזמן ניעה בטמפררטורה מויימת היתה נרת ונפתחת לבד והאופנוע נחנק
בחיבור מחשב לא ראו כלום :-(