אני מסכים עם דעותיכם וכך יהיה, נלך לפרק את כל המערכת ונראה אם הם גרמו לנזק בלתי הפיך
או שהתקלה נפתרה. אני כותב "אם הם..." למרות שברור לנו שהתקלה התחילה בעליה לכביש מהיר ביציאה מהזעקה האחרונה.

ציטוט נכתב במקור על ידי כלבוטקס צפיה בהודעה
...
זה שאי אפשר להתחבר ECU זה מוזר מאד, לטענתך גם לאחר ניתוק המערכת התקלה קיימת ככה שזה אינו נובע מהרכיב שלהם.
אך ייתכן שנרם נזק בזמן הרכבת הרכיב ולכן גם שזה פורק התקלה קיימת.
...(
לעניין החיבור למחשב האופנוע...
הם ניתקו רק את הרכיב החדש, זה לא פתר את הבעיה, הם לא ניתקו את כל המערכת.
אין לנו ולמוסך את הידע מה עושה הרכיב ואיך ומה ואם היו שינויים בהתקנה המקורית,
לכן אנחנו לא יודעים אם הנזק הוא פרמננטי או שניתוק כללי יפתור את זה...נקווה לטוב.

אוסיף ואומר שאני בעצמי כבר התקנתי מערכות שהיו כעלוקה על אחד מחוטי ה-ECU
וגרמו למחשבי הדיאגנוסטיקה לחוסר תקשורת / חוסר "הבנה" איך "לדבר" עם המכשיר הקורא.
נכון שהנסיונות היו רק על אופנועים שלי, אבל המצב בהחלט יכול לקרות.

למשל היום, באופנוע שלי נוטרל הסוויטש ואין מקום להכניס את המפתח.
הרכבתי מערכת עם חיישן קרבה ועכשיו המערכת באופנוע היא keyless entry system
חלק ממנה וחלק ממערכת האזעקה ועוד רכיבי הגנה שונים (אני פרנואיד שגר מעבר לקו הירוק)
שמגבים גיבוי על גיבוי...מחוברים במקביל או בטור ל-ECU של האופנוע.
את האופנוע שלי אפשר רק להעמיס על רכב, לא לגנוב בנסיעה.
למעלה מחמישים חוטים בצבע שחור הוחלפו ברמה כזו שבלי "מפת האוצר" ששמורה אצלי,
גם הגנב המתוחכם בעולם לא יוכל לפתור את החידה.
האפשרות היחידה תהייה להוציא את כל הצמה המקורית של האופנוע ולהחליף אותה בחדשה.