ציטוט נכתב במקור על ידי MasterOz צפיה בהודעה
אני מסכים עם דעותיכם וכך יהיה, נלך לפרק את כל המערכת ונראה אם הם גרמו לנזק בלתי הפיך
או שהתקלה נפתרה. אני כותב "אם הם..." למרות שברור לנו שהתקלה התחילה בעליה לכביש מהיר ביציאה מהזעקה האחרונה.



לעניין החיבור למחשב האופנוע...
הם ניתקו רק את הרכיב החדש, זה לא פתר את הבעיה, הם לא ניתקו את כל המערכת.
אין לנו ולמוסך את הידע מה עושה הרכיב ואיך ומה ואם היו שינויים בהתקנה המקורית,
לכן אנחנו לא יודעים אם הנזק הוא פרמננטי או שניתוק כללי יפתור את זה...נקווה לטוב.

אוסיף ואומר שאני בעצמי כבר התקנתי מערכות שהיו כעלוקה על אחד מחוטי ה-ECU
וגרמו למחשבי הדיאגנוסטיקה לחוסר תקשורת / חוסר "הבנה" איך "לדבר" עם המכשיר הקורא.
נכון שהנסיונות היו רק על אופנועים שלי, אבל המצב בהחלט יכול לקרות.

למשל היום, באופנוע שלי נוטרל הסוויטש ואין מקום להכניס את המפתח.
הרכבתי מערכת עם חיישן קרבה ועכשיו המערכת באופנוע היא keyless entry system
חלק ממנה וחלק ממערכת האזעקה ועוד רכיבי הגנה שונים (אני פרנואיד שגר מעבר לקו הירוק)
שמגבים גיבוי על גיבוי...מחוברים במקביל או בטור ל-ECU של האופנוע.
את האופנוע שלי אפשר רק להעמיס על רכב, לא לגנוב בנסיעה.
למעלה מחמישים חוטים בצבע שחור הוחלפו ברמה כזו שבלי "מפת האוצר" ששמורה אצלי,
גם הגנב המתוחכם בעולם לא יוכל לפתור את החידה.
האפשרות היחידה תהייה להוציא את כל הצמה המקורית של האופנוע ולהחליף אותה בחדשה.
רעיון החוטים השחורים היה מקובל בעבר במערכות מיגון, פתרון יעיל להפליא לכל גנבי העקיפת חוטים, יפה עשית.
חובה לנתק את כל המערכת מה שנקרא דף חלק ולחזור לבדיקות, אין מנוס מהתהליך