אני לא הצלחתי למצוא מסמך נוהל מחייב כך שהעניין תלוי אינדיווידואלית בבוחן, ואלה שונים זה מזה (גם בקטע בחוץ - בכביש, יש בוחנים עם סגנון משלהם בנוגע להתנהלות הטסט). מה שכן - לא בטוח שהבוחן ישים לב אם אתה בהילוך ראשון או שני אבל לא הייתי מסתמך על זה.
איך שהמורה מלמד - כנראה יעביר אותך את הטסט!
בזמני שאלתי את המורה שלי לגבי ה"מעבר בין שערים", המורה ביקש במעבר השער (גלגל קדמי עובר בשער) להפריד את הקלאץ' ובין השערים להאיץ מעט (הכל בהילוך ראשון). השאלה שלי למורה הייתה האם חייב למשוך קלאץ' בעת המעבר, היה לי יותר קל לבצע את המעברים בלי לנגוע בקלאץ'.
התשובה של המורה הייתה: לא חייב למשוך קלאץ', אבל צריך להפגין שליטה טובה באופנוע ולמשוך קלאץ' בעת מעבר השער לטענתו זאת שליטה טובה יותר.
גם בשמיניות (הקטנות) המורה הורה לי לשלב הילוך ראשון ולשחק עם הקלאץ'. העניין הוא ששילוב קלאץ' מחייב מנה מדודה של מצערת, את זה צריך ללמוד ולתרגל. אולי ההילוך הראשון בעת שילוב קצת מאט את האופנוע, וזה בדיוק ההיפך ממה שרוצים לעשות בסיבוב ואז אולי ההילוך השני פחות קופצני ויותר נעים לעבוד (רק) איתו, וזה כנראה תלוי בדגם האופנוע.
בכל אופן, שיהיה בהצלחה!


ציטוט ההודעה בתגובה