הזמנתי פילטר אוויר ב-EBAY דרך משלוח רגיל, המוכר החליט "לפנק" אותי במשלוח EMS...
הם כמובן החליטו לפנק מוצר פטור ממכס בעמלות שעולות כמעט כמו המוצר כדי לשחרר אותו מהמכס (למרות שהוא אמור לעבור חלק), ובמידה ולא בא לי את הפינוק שלהם אז אני יכול לשלם להם עמלת ניירת של 82 שקל (WTF) ותוספת תשלום של 70 שקל ללשכת השירות (???!!) על זה שהם כולאים לי את החבילה ואני הולך לשחרר אותה לבד. אה, ולעמוד בתור שעות (ככה כתוב לפחות בדף שקיבלתי בדואר אחרי שהחבילה כבר שבוע מתייבשת אצלהם, כי למה לשלוח הודעה לטלפון...?).
אז מסתבר שאחרי השיחה עם הנציגת שירות, אפשר ללכת לכל סניף דואר ולבקש שישלחו את החבילה חזרה לשולח כשהוא נושא בעלויות, כדי שיראה כמה אתם מבסוטים על השיטת שילוח שלו.
וברצינות עכשיו - איך השירות הזה עדיין קיים בישראל? איך זה הגיוני שב-2019 אני צריך לשלם לחברה כושלת 150 שקל כדי שאני אעשה בשבילם את העבודה ולהמתין בתור?
האבסורד הכי גדול הוא שאם זה לא היה EMS - הייתי כבר מקבל את החבילה ללא עלות. אני פשוט לא מבין על מה הם גובים כסף.
זהו, פרקתי... אתם יכולים להמשיך ביום שלכם.