תוצאות 1 עד 15 מ 46

אשכול: עלות כניסה לתחום (יוקר המחיה)

תצוגה בשכבות

  1. #18
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    מי שצריך כלי זול להתנייד עליו, לא שם 50K בשנה הראשונה.
    וכן, כלי תחבורה פרטי זה יקר יותר מחופשי חודשי או אופניים חשמליות, בייחוד עם זה אופנוע.
    מי שרוצה להתנייד בית-עבודה בזול, קונה XEVO 250 עם מעט ק"מ בעשיריה (או, אם נורא בא לך הילוכים, ק.ט.מ דיוק 200, CBR250, אינזומה וכו'). אם גם תטפל לבד - זא לא יוצא מאוד יקר (בהערכה גסה - פחות משקל לקילומטר בטיפול עצמאי).
    אם גם זה יקר לך, אתה לא מרוויח מספיק בשביל להחזיק אופנוע. סורי, זה מה יש.
    מי שרוצה לרכב על אופנוע 600, מראש הולך על משהו שאינו "בסיסי". יש לזה מחיר כספי.

    עכשיו, אחרי שפרקתי את העצבים שדיבורי "יוקר המחיה" מעוררים בי, אנסה לתת כיוון איך להוזיל עלויות.
    אופנוע צנוע שעושה "הכל מהכל" (ז"א 400 סמ"ק ומעלה) אפשר למצוא באיזור ה-20 במצב טוב.
    אם אתה מחפש כביש - הייתי הולך סדרת ה-500 של הונדה, ק.ט.מ דיוק 390 או סוזוקי גלדיוס. כמובן לבדוק ב-7 עיניים שאתה לא קונה מכונה שחוטה (בעיקר הסיכון קיים עם הדיוק, והמחירים שלהם בשוק בהתאם - אמור להישאר לך עודף מהתקציב שהוגדר). אני לוקח בחשבון שהשוק קשה, ואתה הולך להסתכל על אופנועים שמבקשים עליהם 23-25 כדי לסגור ב-20.
    אם זורם לך דו"ש - DR650, ורסיס 300.
    בכל מקרה, חפש כלי בן כמה שנים (שיצא מאחריות) עם ק"מ נמוך ומיד ראשונה, גג שניה. בעלים רציני ששמר על האופנוע ולא השתולל - מאסט.
    האופנוע יעלה 20K.
    ישור קו יעלה 2K (אם תמצא אופנוע שלא דורש, תוסיף את ה-2000 למחיר האופנוע).
    ביטוח יעלה 6K. חובה+צד ג' + גרירה.
    ציוד יעלה 3K (קסדה פשוטה, מעיל 4 עונות פשוט, מגיני ברכיים, כפפות קיץ וכפפות חורף).
    טיפולים תלוים בק"מ והאם אתה מטפל לבד או לא. הם גם תלויים מאוד בסגנון הרכיבה - רכיבה רגועה חוסכת המון בלאי. בהנחה ותרכב כ-15 אלף בשנה, אתה תתכנס ל-4K טיפולים במוסך השכונתי (פעמיים שמן ופילטר, סט צמיגים או שרשרת/גלגל"ש, ואיזה טיפול גדול יותר שכולל כיוון שסתומים או ברקסים).

    הגענו ל-35K כולל כל ההוצאות. תראה באיזה קלות הורדתי לך 30% מהערכת התקציב שלך לשנה הראשונה... הלוואי והייתי יכול לעשות את זה גם לתקציב המדינה

    עריכה:
    אציין ששיטת החישוב שלך אינה נכונה בעיניי.
    "עלות כניסה לתחום" - זה אופנוע + ציוד.
    כל השאר (טיפולים, ירידת ערך, דלק וביטוחים) - זאת עלות ה"שהייה" בתחום.
    קניית אופנוע זאת לא הוצאה חד-פעמית, אלא פתח להוצאות קבועות (בערך) שאתה משלם על הנוחות והכיף שלך. בדיוק כמו קניית רכב פרטי, או עיסוק בצלילה/צניחה/ג'יפאות.
    נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 23-08-2019 בשעה 17:16.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. חוזר לתחום - התייעצות על +600
    על ידי סחבק בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 16-08-2019, 19:36
  2. יעוץ עזרה לגבי כניסה לתחום
    על ידי ידידיה 1 בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 16-06-2018, 18:21
  3. תגובות: 51
    הודעה אחרונה: 31-10-2017, 17:44
  4. bmw f800 אדוונצ׳ר כאופנוע כניסה לתחום?
    על ידי שאול ה בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 28-05-2016, 21:56

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO