סתם להוסיף שמן במערכת הידראולית כזו זה בזבוז זמן. לא יעזור.
אפשר לפמפם ולנקז אויר ידנית. חפש מדריכים איך עושים את זה.
מקווה גם בשבילך שלא קנית חתול בשק.
זול מתחיל ב-ז'. לפעמים עולה מאוד ביוקר.
היי. קניתי היום את אופנוע המוטוקרוס הראשון שלי. בלי בדיקת רקע והאופנוע במצב כללי עגום. להבנתי רכבו עליו עד לאחרונה והוא אמור להיות במצב נסיעה תקין.
היום ניסיתי לרכוב לבדיקה אחרי העברת וגיליתי שהוא נכבה בהילוך ראשון - אין הפרדה בכלל במשיכה של הקלאץ'.
ראיתי שיש נזילה מסביב לפתח המילוי של הנוזל, לא יודע אם היה ככה לפני ההובלה. התכנון שלי היה לנסוע למוסך מחר עם האופנוע, אבל במקום זה אלך לקנות נוזל ואמלא בעצמי בתקווה שישתפר לפחות לרמה של בדיקה במוסך.
במקרה והוספה של שמן לא תעזור, יש למישהו מידע שיכול לעזור לי? במבט חטוף ביוטיוב ראיתי שמשתמשים במכונה לשאיבת השמן מהצנרת, בעבר זכור לי שהיה ניתן לנקז מהבלם עם סבלנות ופמפום הידית.
מעבר לכך האופנוע צריך שיפוץ בולמים והחלפת בלמים(אולי גם דיסק, בזה אין לי שום ידע, ניסיתי להרגיש חריצים בדיסק עם היד ונראה "בגדול בסדר")
תודה
לשאלות כמה ולמה - אני בתקציב נמוך והרעיון להביא אופנוע פחות מוכר(זול) + רישוי צהוב + מנוע פשוט(2 פעימות) היה נשמע טוב. נקווה שלא יתגלה כטעות.
סתם להוסיף שמן במערכת הידראולית כזו זה בזבוז זמן. לא יעזור.
אפשר לפמפם ולנקז אויר ידנית. חפש מדריכים איך עושים את זה.
מקווה גם בשבילך שלא קנית חתול בשק.
זול מתחיל ב-ז'. לפעמים עולה מאוד ביוקר.
יש נזילה מהפקק של מיכל השמן. הדיאפרגמה מעוותת וכנראה לא אוטמת כמו שצריך. זה יטופל.
עשיתי ניקוז, היה מאוד ופשוט ומהיר וקיבלתי קלאץ' לחצי שעה רכיבה עד שנזל כל השמן. מחר נכנס למוסך. האופנוע חזק בטירוף, לא ציפיתי. כמה סיבובים בכביש ואני כבר רוצה זוג ג'אנטים נוסף לסופר-מוטו
בלי קשר שהיכולות רכיבה שלי בשטח שואפות ל0. ממתין לאופנוען מאומן עוד חודש וחצי..