אם החבר גבוה וכבד, תוריד את הdr650 מהמשוואה.
מחפש אופנוע עד 30K (אם ממש שווה מוכן לעלות עד ל40K)
הרוכב גבוה,כבד ומוגבל A1.
על האופנוע לשייט על הכביש 110-120 בצורה נוחה, לא מתכוון לנסוע מהר יותר מ120.
שהיה אמין בצורה מפגרת, אין לי כסף לשטויות
שיהיה פשוט יחסית לטיפול לבד (אין לי רקע אבל מסוגל ללמוד)לא מתכוון לעשות קפיצות של מוטוקרוס אבל שיהיה בעל יכולות אנדורו סבירות, בקיצור שלא יהיה בשטח "על נעלי עקב"
אני רוצה הכי הרבה אופנוע בשביל הכי מעט כסף, לא רוצה להחליף אופנוע אחרי שנה, לא יכול להרשות לעצמי טיפולים יקרים ומוסכים כל יומיים.
אופציות שעלו:
WR250R - וורסטילי אבל מפחד שבגלל הנפח הקטן שחייו יהיו קצרים יותר מהאחרים וגם יימאס ממנו מהר
DR650 - חמור עבודה, מחיר טוב, 5 הילוכים
דרוזי - גם חמור עבודה אבל יחס העברה נוראי ו-5 הילוכים
XTZ660 טנרה - יקר יותר מאחרים, מצד שני חיה רעה לטווח הארוך
כי המתלים שלו רכים מדי והוא שוקע המון. בנסיעה בכביש הוא יראה כמו מבוגר שרוכב על אופני ילדים.
ניתן תמיד להקשיח מתלים אבל זה לפספס את הנקודה.
dr 650, בלי ספק בכלל.
אני 1.90 ושוקל 110, מסתדר איתו מצויין.
מספר ההילוכים לא צריך להטריד אותך. רק יחס ההעברה הסופי.
לגבי WRR - אני מכיר כלים עם 70,000 ומעלה בלי בעיות מיוחדות. מה שכן, הוא לא הכי נוח ברכיבות ארוכות.
מפתיע. אני 164 ושוקל 60 ומצאתי את עצמי מקשיח לו את המתלים. בהרכבה המשקל היה מגיע ל120 בלי ציוד והייתי סוגר מתלה על באמפרים בכביש.
בכל מקרה טוב לדעת שהוא מתמודד עם כבדים.
לטובת הטנרה מול DR , קירור נוזל , הזרקה , שני דיסקים קדימה , הילוך שישי, בדגמים חדישים ABS .
לדעתי זה שווה 10 אלף ( אני מושחת - יש לי טנרה ) .
קילומטרז , צריך לחפש את הכלי הנכון , פחות רלבנטי השנתון , שלי 2008 ו 54 אלף ק"מ .