תוצאות 1 עד 15 מ 33

אשכול: שימון שרשרת בשמן גיר או מנוע משומש

תצוגה בשכבות

  1. #27
    בנוסף למה שכבר הוסבר ע"י AsafA ו- erani99 , אני רוצה לציין עוד נקודה:
    ציטוט נכתב במקור על ידי בןהלאמשחיז צפיה בהודעה
    רק שאני אבין כדי שלא אצא אהבל לגמרי - שמן משומש? ספריי יעודי? או שמן גיר? או אולי בכלל לא?
    במוסך שהם לא ידועים באהבתם להוציא כסף סתם מנקים ומשמנים יפה את השרשרת אחרי מתיחה/טיפול. אז כנראה הם לא יודעים מה הם עושים?
    -הם יודעים בדיוק מה הם עושים, לפחות חלקם (אלה שנעזרו ביועצים עסקיים, כלכליים, שיווק וכד'), והשאר סתם מעתיקים מהם.
    יש כאן שילוב של מספר טקטיקות:
    * נותנים ללקוח הרגשת סיפוק ושלמות - "איזה יופי פינקו את האופנוע... השקיעו, עכשיו הוא נוסע יותר טוב/מהר/חלק..."
    * planned obsolescence
    * שימוש במוסך למינוף וחיזוק הסמכות המקצועית בעיני הלקוח - "הם אנשים מקצועים, בעלי ידע וניסיון..."
    * וכמובן השפעה פסיכולוגית של סוגסטיה - "ראיתי שבמוסך עושים ככה וככה או משתמשים בתכשיר כזה או אחר, אז..."

    ציטוט נכתב במקור על ידי בןהלאמשחיז צפיה בהודעה
    במוסך שהם לא ידועים באהבתם להוציא כסף סתם מנקים ומשמנים...
    תכשירים נילווים ותוספים, הם בין המוצרים הריווחים ביותר בתעשית הרכב. במקרה של התרסיסים האלה מדובר על מאות או קרוב לאלף אחוזי רווח,
    וזו הסיבה שמוסכים מוכנים להשקיע מספר שקלים בודדים, כדי שאח"כ ימכרו ללקוח בדלפק את התכשיר ובעוד מספר חודשים גם סט גלגל"ש.
    כולנו נופלים למניפולציות כאלה או אחרות, לא רק בתחום הרכב והתרסיס הזה הוא רק דוגמה, מכיוון שמאחורי מהלכים עסקיים ושיווקיים
    עומדים מאות אם לא אלפי שנות אקדמיה, מחקר ופיתוח של ידע מצטבר ורובינו... בסה"כ בני אדם.

    דרך אגב, למה לדעתך שוטפים את האופנוע במוסכים (גם זה עולה להם כסף) ?


    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    לפני שנתיים קניתי ב-20 ש''ח ליטר שמן 80w90. רכבתי מאז בערך 40,000 ק''מ ורק עכשיו הבקבוק לקראת הסוף (אני משמן את השרשרת בערך כל 300 ק''מ).
    ובלי קשר לשאלה של ישן או חדש, למי שעוד משתמש בתרסיסים ואחר כך טורח לנקות את השרשרת, חבל על האנרגיה שאתם משקיעים, אחד היתרונות הגדולים של שימוש בשמן גיר זה שהשמן גם משמן וגם מנקה בפעולה אחת כך שלא צריך להתעסק עם הניקוי בכלל.
    ציטוט נכתב במקור על ידי the striker צפיה בהודעה
    עולה 60 שקלים, וכל 500 ק"מ אני משתמש בו. לא כזה יקר, מספיק להמון זמן.
    אם אתה משלם 60 שקלים כל 4,000 ק"מ (במקרה הטוב מספיק ל:7-8 שימונים) על מיכל אחד של תרסיס ייעודי,
    אז העסקה לא כל כך משתלמת ביחס לליטר שמן גיר...

    ציטוט נכתב במקור על ידי the striker צפיה בהודעה
    ממש לא, השמן דואג לחלקי המתכת, הסיליקון דואג לשמור על הגומיות.
    אז השמן המשומש ומהגיר וכל ההנפצות כאן, ממש ממש לא דומה לתרסיס הייעודי, ובטוח לא עושה את אותה העבודה.
    1) זה רשום בספר הרכב, בדיוק כמו שמציינים בחלקים אחרים בספר, שלא מומלץ (ולרוב מיותר) להשתמש בתוספים ייעודים (שמן/מים/דלק).
    2) שמן גיר זול יותר
    3) אורך חיים גדול יותר
    win-win-win
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות
    נערך לאחרונה על ידי Red Ross; 03-09-2019 בשעה 14:59.

אשכולות דומים

  1. בועות בשמן מנוע
    על ידי dudybou בפורום פורום טכני
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 14-09-2017, 14:02
  2. תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 07-09-2017, 08:40
  3. שימון שרשרת
    על ידי אורן דרעי בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 17-01-2017, 03:02
  4. (כע)שימון שרשרת גוירייד 200
    על ידי טל שדה בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 15-01-2017, 01:30
  5. שימון שרשרת אופנוע
    על ידי maor בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 04-05-2016, 21:37

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO