זה דגם הSTT, קרוב ליוליסס רק בלי חלקי הטורינג.
המנוע זהה להארלי דווידסון בבסיסו, כל החלקים נמצאים באותו מקום ונראים אותו הדבר אבל אי אפשר בחלק מהמקרים לקחת חלק של הארלי ולשים במנוע ביואל כי בביואל עשו אופטימיזציה לחלקים כדי שיחזיקו את כח הסוס המוגדל.
סינכרון גופי מצערת הוא חובה באופנועים מהתקופה הזאת, היום האלקטרוניקה יודעת לפצות לבד אבל פעם כמו בקרבורטורים צריך לחבר שעוני וואקום ולתאם בין שני גופי המצערת.
בביואל יש גוף מצערת אחד שמתפצל לשניים.
נמכר כי הוא מקפל את הברך יותר מידי וברכיבות ארוכות זה כואב, זה לא שזה זווית אגרסיבית אבל יותר מידי לברכיים שלי.
סיפור מעניין זה שמכרתי אותו לפניי 4 שנים והבחור שקנה ממני טוען שלא היה לו זמן אז הוא רק עכשיו העביר אותו טסט והשמיש אותו לכביש.