יש לי חבר עם KTM דיוק 200, כתום וחמוד.
החבר היקר שלי רכש אופנוע מודל 2016 שעלה לכביש רק ב 2017
ומיד הפך להיות לקוח של הזעקה האחרונה - הוא לקוח שלהם כבר למעלה משנתיים.
החבר היה מרוצה ובמהלך 2018 יצא לחו"ל לתקופה של עשרה חודשים.
הפרט הזה חשוב כי למרות שאחסן את האופנוע בבית של הוריו, בחצר פרטית ומגודרת...
לא ניתק את השרות והמשיך לשלם את דמי המנוי.
לפני ארבעה חודשים חזר החבר מחו"ל והחל לרכוב שוב.
אז...לפני הנסיעה...וגם אחרי...האופנוע נסע מצוין,
טופל בזמן ולפי הספר ובסך הכל צבר 28 אלף קילומטר על השעון.
לפני כחודש וחצי, התקשרו אל החבר ממשרד המכירות של הזעקה האחרונה
וביקשו ממנו לבוא ולשדרג את מערכת האזעקה והאיתור בעזרת רכיב נוסף, חדיש יותר,
וזאת, כי לטענתם יש כרגע גל של גניבות אופנועים באיזור מגוריו.
יש לציין ששדרוג המערכת בוצע ללא תשלום החבר לא התנגד וכך כאמור בוצע.
כאן מתחילה הבעיה...!
מאז שיצא מהזעקה האחרונה ומיד באותו היום בדרכו הביתה, התגלתה בעיה כזו...
במהירות העולה בדיוק מעבר ל-110 קמ"ש, האופנוע "חותך" והמהירות יורדת בחדות לכ-50 קמ"ש
החבר...שכמעט ופעמיים עשה תאונה, אם כי מישהו כמעט ונכנס בו מאחור בכביש מהיר
ואם כי האופנוע נבלם בחדות...נסע אל המוסך המרכזי וביקש לקבל חוות דעת על התקלה.
במוסך הראשי לא היתה אפשרות לחבר מחשב דיאגנוסטיקה אל האופנוע...אין גישה ל-ECU
החבר נסע לזעקה האחרונה וביקש שינתקו את הרכיב החדש.
הרכיב נותק רק לאחר שהחבר התחייב לחזור תוך שלושה ימים מיום הניתוק,
אחרת אין אחריות על גניבת האופנוע במקרה ותהיה כזו.
למותר לציין שהתקלה לא נפתרה, למותר לציין שהחבר חזר למוסך הראשי...
וכמובן שגם אז לא הצליחו להתחבר אל מחשב האופנוע ואין שום תקשורת.
למרות זאת בדקו את כל מערכת החשמל וכל החיישנים בצורה ידנית,
אך לא מצאו תקלה או בעיה נראית לעין. מדובר על אופנוע במצב חדש שבקושי נסע.
החבר חזר אל הזעקה האחרונה...
זה המקום לספר שהוא התקשר אליהם הרבה פעמים ותמיד נתקל בתשובות מתחמקות...
זה המקום לומר שהם מתנערים מאחריות ומורחים אותו וזה כולל גם את יאיר שיבר המנכ"ל
שאני ביקשתי מהחבר שלי לבקש ולדבר איתו בתקווה שיבין וינסה לפתור את הבעיה.
בצר לו...החליט החבר לשנות גישה וביקש מחברת הזעקה האחרונה לנתק את כל המערכת כולה
זאת לאחר שבמוסך הראשי אמרו לו שכבר ראו מקרים דומים עם הזעקה האחרונה והמקום להתחיל...
יהיה בניתוק כללי של המערכת. החבר אמר לחברת הזעקה האחרונה שברצונו למכור את האופנוע ולרכוש חדש.
החבר ביקש שינתקו את המערכת והוא יציע את ה-KTM למכירה ויביא להם אופנוע אחר שעליו
ימשיך את המנוי עם אותה המערכת.
בחברת הזעקה האחרונה דרשו 200 ש"ח דמי ניתוק.
העניין אינו כספי אמר החבר שסירב לשלם...העניין עקרוני!
לטענתו הם קילקלו...ולטענתו הם צריכים לתקן, או לפחות לעזור לבדוק.
נכון להיום הוא כבר הוציא כמה מאות שקלים בבדיקות במוסך המרכזי...נסיעות שונות, זמן ודלק.
לסיכום...
ולפני שאני יוצא עם הסיפור לפייסבוק ופורש אותו בפני אלפי רוכבים,
אני אישית חושב שזו התנהלות לא טובה ולכן אני מבקש את דעתכם בנושא...
או כמו שאומרים...
לאן ממשיכים מכאן?