בעיניי, זה אהאופנוע הכי יפה בסדרה נכון לרגע זה... חבל רק שהם השאירו את השעון המכוער הזה.
אני חושב שיש פה בסיס לרטרו-אדוונצ'ר יפיפה. סה"כ צריך קיט פיירינג מעוצב בסגנון.
הימאהה XSR700, שבנוי על בסיס ה-MT-07, הוא אופנוע מעולה עם ביצועים מעולים - בטח במחיר שבו הוא נמכר. גרסת ה-XTribute החדשה - הומאז' ל-XT500 של 1981 - מביאה גם טוויסט מעניין. מבחן דרכים.
http://fullgaz.co.il/%d7%a8%d7%9b%d7...8%d7%91%d7%a0/
![]()
בעיניי, זה אהאופנוע הכי יפה בסדרה נכון לרגע זה... חבל רק שהם השאירו את השעון המכוער הזה.
אני חושב שיש פה בסיס לרטרו-אדוונצ'ר יפיפה. סה"כ צריך קיט פיירינג מעוצב בסגנון.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
הייתי מאד קרוב לרכישה אבל באפריל השנה הדילרים בגרמניה רק ידעו להגיד שכנראה עוד חודש הוא מגיע ובסוף הגיע אחרי כמעט 3 חודשים שהם נצח לאופנוען.
מה שלא אהבתי בXSR 700 זה כמות הצינורות והכבלים שיוצאים מכל מקום, היו צריכים לעשות שם מראה יותר נקי.
הדבר היחידי שאני שונא בXsr (שאגב בגללו נכנסתי לתחום), הוא הפנס האחורי והמחרשה המגעילה הזו. מה כל כך מסובך לעשות אותה כמו ב900?
משהו שקפץ לי ישר זה המחירי טיפולים הנמוכים.
2800 שקל ל40K.. היום רוב הכלים בנפחים האלה משלמים כפול ואף יותר.
הטעות הייתה במחירון הטיפולים של מטרו באתר שלהם. היא תוקנה שם, וכעת גם המחירים שבמבחן התעדכנו.
מרשים.
זה בערך חצי מעלות הטיפולים לג'וימקס לאותו קילומטראז'...
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
זהו, שלא כזה מרשים. הטעות תוקנה, גם בכתבה, ועכשיו המחירים גבוהים יותר ודומים מאוד למחירי הטרייסר 700 שהעלית כאן מהמבחן.