שים לב שבין 250 ל-300 יש מחיר ביטוח שעולה.
בגדול נשמע שכל אחד מהכלים שציינת יעשה את העבודה.
הכי טוב שפשוט תצמצם ל-3 כלים שאתה הכי מתחבר אליהם.
תקרא עליהם.
חפש סרטונים ביוטיוב של יתרונות וחסרונות.
תבחר 2 ולך לשבת עליהם ולהרגיש בידיים...
אני רוכב מעל לשנה על g dink 125i לעבודה מרחק של 20 km כל כיוון.
מתכנן לעבור לצפון ולעשות רשיון A1 שם רוב הנסיעה תהיה עירונית ופעם פעמיים בשבוע יהיו נסיעות של 20 ק"מ כל כיוון.
איזה אופנוע 250 סמ"ק לדעתכם יתאים?
תקציב: עד 16,000 לא כולל מיגון
סוג: כביש
עירוני + בינעירוני לא ארוך
להרכיב רוכב מדי פעם, לא בעדיפות עליונה
לכמה זמן האופנוע ישמש? 3-4 שנים
האם תטפל באופנוע לבד? במוסך
סגנון מועדף, אופנועים שעושים לך את זה...
המליצו לי על הcbr250 הנינג'ה 250 , z250 ,z300,אינזומה 250, אבל יותר מתעניין אולי כדאי כיוון אחר בכלל, או מה אתם ממליצים בכללי לפי הצרכים.
נערך לאחרונה על ידי yup82; 23-08-2019 בשעה 23:36.
שים לב שבין 250 ל-300 יש מחיר ביטוח שעולה.
בגדול נשמע שכל אחד מהכלים שציינת יעשה את העבודה.
הכי טוב שפשוט תצמצם ל-3 כלים שאתה הכי מתחבר אליהם.
תקרא עליהם.
חפש סרטונים ביוטיוב של יתרונות וחסרונות.
תבחר 2 ולך לשבת עליהם ולהרגיש בידיים...
הייתי מוריד את ה300 כלי לא שווה עוד 1500 ביטוח בשביל 50 סמ"ק.
הייתי מוריד את ההאינזומה כי הוא לא באותה רמה כמו שאר הכלים.
בגדול כולם טובים לך. לך על מה שאתה הכי מתחבר אליו.
תבדוק גם אם הcrf נכנס לך בתקציב, אופנוע ממש חמוד.
נינגה 300
מממ, כמה סיבות, סובייקטיבית בתור התחלה אני מאוד לא מתחבר לאיך שהוא נראה, לפי דעתי הוא די מכוער.
אובייקטיבית, האופנוע מתאים רק בתור אופנוע עירוני.
הוא יחסית לשאר בקטגוריה די חלש, רובם מגרדים איזור ה28 הוא איזור ה24.
השילוב הזה של החוסר כוח יחסי, עם מנוע שנבנה עם דגש על מומנט ולא על מהירות סופית, גורם לזה שהאופנוע מרטט מעל 100 קמ"ש מה שהופך אותו למאוד לא נוח בבין עירוני.
זה לא שהשאר מפלצות, פשוט אצלם זה מגיע ב25 קמ"ש יותר וזה מה שהופך אותם לסבילים לנסיעות בין עירוניות (באופן יחסי כמובן).