פותח השרשור שלום,
בפורום יש דרישה לכותרות אינפורמטיביות. קשה לחשוב על כותרת פחות אינפורמטיבית מ"אופנוע שטח".
הכותרת נערכה, אנא תקפיד להבא.
אהלן חברים.אני מחפש לקנות אופנוע שטח חדש.עברתי דירה לשרון וממש באלי לפעמים לצאת לרכיבות בין הקיבוצים והמושבים.
אבל אני חייב גם אופנוע שיהיה חזק בכביש ויהיה מסוגל להרכיב עוד בחורה קטנה גם בנסיעות לא כלכך קצרות.
תכל'ס נראה לי ה drz400 הכי מתאים לי אבל זה גם בגדר השערה מפעם אחת שרכבתי על הכלי 15דקות.
אשמח לעצה חברים בתודה מראש 😃
פותח השרשור שלום,
בפורום יש דרישה לכותרות אינפורמטיביות. קשה לחשוב על כותרת פחות אינפורמטיבית מ"אופנוע שטח".
הכותרת נערכה, אנא תקפיד להבא.
תודה להבא אקפיד
ק.ט.מ 690, SWM, טנרה 660.
הדרוZי יהיה צפוף ומסכן בהרכבה ארוכה בכביש...
וכמובן שהכי טוב זה רכיבת מבחן - כמה שיותר דומה לתנאים המבוקשים ואותה דרך לכל רכיבות המבחן השונות - כדי להתרשם מההבדלים בכלים כמה שיותר באובייקטיביות.
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
נטו כלי אחרי שהורדתי את כל המסביב,בערך 20-28k אפשר למשוך עוד טיפה במידת הצורך אבל זה בגדול התקציב
טנרה 660 יהיה הכי נוח עבור המורכבת מבין השלושה שהציעו פה.
הדרוזי400 לא יהיה נוח למורכבת. הוא גם לא יהיה נוח לך בנסיעות ארוכות.
swm650r יהיה הכי טוב על הנייר - עדיין לא רכבתי על אחד לצערי.
בתקציב תקנה את הטנרה הכי חדש שתוכל.
גם דיאר650! זה אופציה ששווה לשקול.
הDRZ יכול להיות לך טוב אם החברה תזרום ותסבול את זה ל20-30 דקות.
טנרה מן הסתם עולם אחר בכביש ובהרכבה אבל אתה תשלם על זה הרבה בשטח ובתור רוכב מתחיל יכול להיות קשה מאוד עד לא נעים בכלל.
אני חושב שאתה בכיוון הנכון לתקציב ולדרישות שלך.
לא כיף. אני עם WR250R שהוא מאוד דומה לDRZ בכל המובנים. שני הכלים פצצות בשטח ביחס לדו"ש. כשזה מגיע לכביש הם פחות טובים, בטח ובטח עם מורכב.
אם אתה מתכוון להרכיב ולהרגיש בטוח לחלוטין בכביש, ממליץ לך להוריד את הDRZ מהפרק, וללכת על אחד הכלים הגדולים יותר שהמליצו לך. בהצלחה
כמו שהבנת אי אפשר ממש להנות מכל העולמות..
אתה צריך להגדיר מה יותר חשוב לך ומה אתה מחפש!
עזוב לרגע את המורכבת! היא תהנה לרכב על דרוזי (הוא סקסי בטירוף).
השאלה מה הנסיעות שלך ומה השימושים שלך מהכלי!
המלצה שלי :
אם רוב הנסיעות שלך לא עוברות את ה10 ק"מ ביום שרובם בתוך העיר. ואתה באמת מחפש אופנוע שטח טיפה מעבר לשבילים אז תלך על הדרוזי.
ואז תשים לו כבר צמיגים 80 20 כזה ויהיה בסדר! לא הכי נעים ונוח אבל יעשה את העבודה בשטח!
אם הנסיעות שלך כבר יותר ארוכות ואתה רוכב 20-30 דקות ביום על כבישים בין עירוניים אני ממליץ לך ללכת על הטנרה או בכלל לרדת מעולם השטח.
כמובן כמובן שכל זה חייב לבוא עם נסיעת מבחן ארוכה שלך על כמה כלים.
*אל תדאג בכלל לגבי "בעיית הגובה"! מתרגלים לזה מאוד מהר![]()
מה אם gs800 כלי מדהים מתאים לכל הדרישות רק יקר