עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 27 מ 27

אשכול: עצה מבעלי ניסיון לגבי סוג אופנוע

  1. #16
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2017
    הודעות
    141
    הייתי שוקל ברצינות את הטרייסרים.
    07 נותן מענה מעל הראש לשימוש שלך ומשאיר עוד ספיירים לכיף.
    09 כבר בהמה הרבה יותר רצינית וספורטיבית.

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk

  2. #17
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2019
    הודעות
    12
    תודה על ההתייחסויות !

    לגבי sv650, אכן כלי נחמד רכבתי עליו מעט אבל חייב להגיד שהיה חסר לי שם קצת כח..

    לגבי משפחת ה MT אז מכל הקריאות שביצעתי בהחלט מהללים אותם, התחברתי מאוד ל 10 אבל לצערי אני לא רואה איך אחד כזה מתכנס לתקציב שלי.

    אלך לעשות נסיעת מבחן על ה 09, וצריך להבין את שגרת הטיפולים שלו, האם ניתן לבצע חלק לבד? ואת צריכת הדלק שלו.

  3. #18
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2017
    הודעות
    141
    צריכת דלק של 09 היא באזור ה 19 קמ לליטר אם אתה מאוד רגוע.

    טיפולים כל10 אלף קמ. מניח שאת הפשוטים אפשר לעשות לבד.. האופנוע ערום והרוב נגיש בקלות.


    Sent from my SM-G950F using Tapatalk

  4. #19
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי Maimoni צפיה בהודעה
    לגבי משפחת ה MT אז מכל הקריאות שביצעתי בהחלט מהללים אותם, התחברתי מאוד ל 10 אבל לצערי אני לא רואה איך אחד כזה מתכנס לתקציב שלי..
    10 בכביש ציבורי זה כמו ז**ן באורך מטר - מאוד מרשים ולא ממש שימושי.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  5. #20
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2019
    הודעות
    12
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    10 בכביש ציבורי זה כמו ז**ן באורך מטר - מאוד מרשים ולא ממש שימושי.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    מאיזו בחינה לא שימושי?
    האם האמרה הזו תקפה גם לאופנועי הספורט והסופר ספורט?

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    10 בכביש ציבורי זה כמו ז**ן באורך מטר - מאוד מרשים ולא ממש שימושי.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    קשקשן

  7. #22
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי Maimoni צפיה בהודעה
    מאיזו בחינה לא שימושי?
    האם האמרה הזו תקפה גם לאופנועי הספורט והסופר ספורט?
    מבחינת ניצול יכולות האופנוע. באותה מידה אתה לא נוסע לסופר עם סמיטרילר.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  8. #23
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2019
    הודעות
    12
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    מבחינת ניצול יכולות האופנוע. באותה מידה אתה לא נוסע לסופר עם סמיטרילר.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    אם זו הייתה הכוונה אז זה ברור.
    אבל מצד שני, נכון שיש את השימוש היום יומי אבל יש גם לפעמים את החשק לצאת לאיזה טיול או משהו כזה ולכן כל כך קשה לי להחליט על אדוונצ'ר כמו הויסטורם / הורסיס ולא ללכת על משהו ספורטיבי יותר

  9. #24
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    אם אתה לא רוכב במסלול, וממש (אבל ממש) טוב בזה - אין לך מה לעשות עם 10. זה אופנוע סופרספורט בלי פרינג.
    בנוסף - יקר ב-50% מ-09 שגם אופנוע לא חלש בכלל.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  10. #25
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2016
    הודעות
    79
    ציטוט נכתב במקור על ידי Maimoni צפיה בהודעה
    תודה על ההתייחסויות !

    לגבי sv650, אכן כלי נחמד רכבתי עליו מעט אבל חייב להגיד שהיה חסר לי שם קצת כח..

    לגבי משפחת ה MT אז מכל הקריאות שביצעתי בהחלט מהללים אותם, התחברתי מאוד ל 10 אבל לצערי אני לא רואה איך אחד כזה מתכנס לתקציב שלי.

    אלך לעשות נסיעת מבחן על ה 09, וצריך להבין את שגרת הטיפולים שלו, האם ניתן לבצע חלק לבד? ואת צריכת הדלק שלו.
    היה לי 09. ויש כמה דברים שחשוב שתדע:
    1. הישיבה עליו מאוד זקופה (כמו סופרמוטו) וברכיבות על כביש מהיר זה פשוט סבל (במיוחד מעל 120-130), אתה תרגיש כמו מפרש. היום אני רוכב עם GSXS1000 והישיבה בו היא רכונה קדימה וההבדל עצום.
    2. הבולם האחורי פשוט נוראי... ורכיבה ספורטיבית איתו יכולה להגמר לא טוב בעזרתו ובעזרת כביש טיפה טיפה משובש.

  11. #26
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2019
    הודעות
    12
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    הוורסיס 1000 אופנוע כביש מעולה. גם אני לא התחברתי למראה שלו אז הלכתי על האב הרוחני שלו (שנראה כמו הנכד) שממנו קיבל הוורסיס את השלדה והמנוע - ה-Z1000sx.

    החסרון הכי גדול של הוורסיס 1000 זה המראה. מכל שאר הבחינות הוא אחלה אופנוע.
    אתה יכול לעזור לי ולפרט קצת על עלויות אחזקה של ה z1000sx?
    כל כמה זמן טיפולים ועלויות שלהם?
    איך הוא בנסיעות ארוכות בכביש 6 מבחינת נוחות והגנה מרוח אם יצא לך לנסוע שם?
    כמה עולה טסט וביטוחים?
    מהי צריכת הדלק שלו בנסיעות ארוכות ורגועות ?

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    אופנוע מאד מהנה לרכיבה.
    נוח מאד לשיוט בקצב ספוטיבי.
    מיגון רוח יעיל מאד (מתכוונן ל-3 מצבים)
    הדגם שנמכר מסוף שנת 2017 מגיע עם כל האלקטרוניקה הקיימת כולל abs לפניה, אנטי ווילי, בקרת אחיזה.

    לגבי עלויות
    חובה זה חובה (לפי נתוני הרוכב) יש הנחה על 3 מערכות בטיחות
    מקיף 4600
    דלק 12 עד 14 ק''מ לליטר
    צמיג אחורי כל 8
    טיפול קטן כל 6 (רק בדיקה) וגדול כל 12 (אני מחליף שמן ופילטר גם בטיפול 6)

אשכולות דומים

  1. התלבטות לגבי אופנוע דוש (לבעלי DRZ / אופנועי דו"ש)
    על ידי Asaf472 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 10-08-2019, 21:38
  2. shoei gt-air המלצות מבעלי ניסיון?
    על ידי buggy בפורום פורום ציוד
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 09-07-2017, 17:33
  3. CB1000R- אשמח לחוות דעת מבעלי ניסיון.
    על ידי matan27 בפורום כללי
    תגובות: 49
    הודעה אחרונה: 06-07-2017, 15:03
  4. Z1000R- אשמח לחוות דעת מבעלי ניסיון.
    על ידי matan27 בפורום כללי
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 28-09-2016, 15:13
  5. S3 250 חוות דעת מבעלי ניסיון
    על ידי gggg בפורום כללי
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 20-10-2015, 11:33

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO