עמוד 1 מתוך 4 123 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 50

אשכול: CB1000R- אשמח לחוות דעת מבעלי ניסיון.

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    255

    CB1000R- אשמח לחוות דעת מבעלי ניסיון.

    אהלן. חושב לשדרג את ה07 שלי לCB1000R. הכוונה לקבל יותר מנוע, יותר מתלים, יותר בלמים ובקיצור הכל יותר טוב ולהשאר עם כלי יחסית רגוע
    לשימוש יום יומי.


    קראתי ועד כה אהבתי את מה שקראתי. אשמח לקבל חוות דעת ממי שהחזיק כלי כזה בכל הנוגע לתחזוקה שוטפת, טיפולים, בעיות/מחלות ידועות.
    כמו גם חוות דעת כללית על המנוע ושאר המכלולים היות וזה בעצם השדרוג שאני מחפש.

    תודה,מתן.

  2. #2
    Member הסמל האישי של iec
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בבית של פיסטוק.
    הודעות
    120
    CB.jpg

    היה לי כזה במשך שנה ומשהו ועשיתי עליו 35,000 ק"מ מאושרים יעילים ושקטים. מנוע CBR1000RR מדור קודם,אם אני לא טועה 2004 , שמותן כדי לקבל פחות הספק ויותר מומנט בסל"ד נמוך. דבר המביא את הכלי לגמישות ולתאוצות טובות יותר מה-RR-
    החיים איתו בעיר ומחוצה לה קלים ומהנים.לא נרשמו דרמות מיוחדות ולי הוא היה נוח. בלמים טובים. הבולמים בסדר גמור, לא אוהלינסים אבל בסדר.
    קל לטיפולים שוטפים מאחר והכל חשוף וממוקם קל.
    שידרוג גדול מה-07 שלך.

    הפגין אמינות הונדאית מוחלטת... הבעיה היחידה שיש לו זה דוקאטי מונסטר.
    No Risk No Fun
    No Sun No Tan
    !I Love my italian

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    45
    היה לי כזה במשך ארבעה חמישה חודשים. כלי בן 12 שנה ללא שום חידוש מבחינת מנוע או ביצועים. שוק על הפנים ולכן צריך מלכתחילה לרכוש אותו במחיר נמוך. ללא מערכות בטיחות פרט לabs. הכלי אמין יחסית, עם לא מעט כח בגלגל אבל חלש ביחס לקטגוריה ומאד לא נח לרכיבה ממושכת. צמיג אחורי נבלע כל 4-6 אלף ק"מ. לא מביאים אותו יותר בגלל שהמתחרים שלו לא רואים אותו ממטר כבר. לאמר שיש לו תאוצות טובות יותר מהRR זה פשוט מגוחך. אין בכלל מקום להשוות. אולי לRR 2004.. אם אתה רוצה נייקד זול, מרגש ויחסית אמין עדיף לך לקנות את הMT09. יש לו שוק הרבה יותר טוב ויד שניה יש למכביר. אם אתה רוצה נייקד רציני, קח MT10 ותראה מה זה תאוצה אמיתית.

    Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

  4. #4
    Member הסמל האישי של iec
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בבית של פיסטוק.
    הודעות
    120
    אתה בטוח שהיה לך כזה? כי הרבה ממה שרשמת + הניסוח הרווי שינאה ...מרגיש קצת אחרת.

    אז היצור של הכלי החל ב-2008 שזה לפני 9 שנים ולא 12... נכון שמאז הוא יוצר ללא שינוי וזה כנראה בגלל שהוא היה מוצלח למי שחיפש אמינות עיצוב לא רע ומנוע סבבה.

    לא נוח לרכיבה ממושכת זו תלוי את מי שואלים...הייתי איתו באילת לפחות 5 פעמים והיה אחלה.

    לצערך..אף סופרספורט שניסה עם ה-CB תאוצות מעמידה עד 120 לא הצליח לנצח...אח"כ הם משאירים לו אבק. זה הקסם בנייקדים-הכח מתחיל מהתחלה ולא צריך לחכות ל-10,000 סל"ד כדי לקבל את הפצצה . אתה שבוי עדיין,כמו רוב האנשים, בקונספציה של רדיפה אחרי נתון ההספק. אנשים בטוחים ש-200 כ"ס מאיץ יותר טוב מ-145 כ"ס כי 200 גדול מ-145 וזה פשוט לא נכון.
    אתה מוזמן להביא כל סופרספורט יפני אמין עם 250 כ"ס ולקבל בראש בתאוצות מאופנוע עם "רק" 145 כ"ס...כמו הרבה אחרים שקיבלו.

    מצחיק שאנשים חושבים/קובעים שאופנוע טוב זה אופנוע עם שוק טוב או אופנוע אמין...אופנוע טוב נמדד קודם כל באיך שהוא נוסע ורק אחכ נכנס עניין האמינות (שגם חשובה-אבל לא הכי). אבל ככה זה בארץ-קודם כל בודקים האם האופנוע,שעוד לא נקנה, ימכר בקלות. (אני מסייג את דבריי במקרה שאדם מחפש אופנוע רק כדי להגיע מנקודה אחת לשניה ביעילות וההנאה מהרכיבה לא חשובה לו כלל-ויש גם כאלה)


    ציטוט נכתב במקור על ידי Adirt צפיה בהודעה
    היה לי כזה במשך ארבעה חמישה חודשים. כלי בן 12 שנה ללא שום חידוש מבחינת מנוע או ביצועים. שוק על הפנים ולכן צריך מלכתחילה לרכוש אותו במחיר נמוך. ללא מערכות בטיחות פרט לabs. הכלי אמין יחסית, עם לא מעט כח בגלגל אבל חלש ביחס לקטגוריה ומאד לא נח לרכיבה ממושכת. צמיג אחורי נבלע כל 4-6 אלף ק"מ. לא מביאים אותו יותר בגלל שהמתחרים שלו לא רואים אותו ממטר כבר. לאמר שיש לו תאוצות טובות יותר מהRR זה פשוט מגוחך. אין בכלל מקום להשוות. אולי לRR 2004.. אם אתה רוצה נייקד זול, מרגש ויחסית אמין עדיף לך לקנות את הMT09. יש לו שוק הרבה יותר טוב ויד שניה יש למכביר. אם אתה רוצה נייקד רציני, קח MT10 ותראה מה זה תאוצה אמיתית.

    Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
    No Risk No Fun
    No Sun No Tan
    !I Love my italian

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    45
    ציטוט נכתב במקור על ידי iec צפיה בהודעה
    אתה בטוח שהיה לך כזה? כי הרבה ממה שרשמת + הניסוח הרווי שינאה ...מרגיש קצת אחרת.

    אז היצור של הכלי החל ב-2008 שזה לפני 9 שנים ולא 12... נכון שמאז הוא יוצר ללא שינוי וזה כנראה בגלל שהוא היה מוצלח למי שחיפש אמינות עיצוב לא רע ומנוע סבבה.

    לא נוח לרכיבה ממושכת זו תלוי את מי שואלים...הייתי איתו באילת לפחות 5 פעמים והיה אחלה.

    לצערך..אף סופרספורט שניסה עם ה-CB תאוצות מעמידה עד 120 לא הצליח לנצח...אח"כ הם משאירים לו אבק. זה הקסם בנייקדים-הכח מתחיל מהתחלה ולא צריך לחכות ל-10,000 סל"ד כדי לקבל את הפצצה . אתה שבוי עדיין,כמו רוב האנשים, בקונספציה של רדיפה אחרי נתון ההספק. אנשים בטוחים ש-200 כ"ס מאיץ יותר טוב מ-145 כ"ס כי 200 גדול מ-145 וזה פשוט לא נכון.
    אתה מוזמן להביא כל סופרספורט יפני אמין עם 250 כ"ס ולקבל בראש בתאוצות מאופנוע עם "רק" 145 כ"ס...כמו הרבה אחרים שקיבלו.

    מצחיק שאנשים חושבים/קובעים שאופנוע טוב זה אופנוע עם שוק טוב או אופנוע אמין...אופנוע טוב נמדד קודם כל באיך שהוא נוסע ורק אחכ נכנס עניין האמינות (שגם חשובה-אבל לא הכי). אבל ככה זה בארץ-קודם כל בודקים האם האופנוע,שעוד לא נקנה, ימכר בקלות. (אני מסייג את דבריי במקרה שאדם מחפש אופנוע רק כדי להגיע מנקודה אחת לשניה ביעילות וההנאה מהרכיבה לא חשובה לו כלל-ויש גם כאלה)
    טקסט רווי שנאה? חח ממש לא רווי שנאה. רווי עובדות. לא כמו התגובה שלך. לך תבדוק תאוצה מאפס למאה על פי נתונים רשמיים של cbr1000rr לעומת cb1000r. ההפרש הוא של שניה!! שלמה לטובת הסופר ספורט. אז בא דבר עובדות ולא שטויות שלא מגובות בכלום.
    עניין השוק הוא דבר חשוב למי שחושב לרכוש אופנוע. הבחור חיפש חוות דעת וזה בהחלט אחד הפרמטרים החשובים לרוכש פוטנציאלי.
    אני רוכב בשביל ההנאה משנת 94 ורכבתי על המון אופנועים. תמיד מכרתי אותם בסוף ואם המכירה הייתה בהפסד משמעותי זה היה בקשר ישיר והעיד על איכות דגם/יצרן האופנוע בכללי ומצבו אל מול המתחרים בשוק. מי שיחפש אופנוע להנאה נטו אני ימליץ לו תמיד לקחת אופנוע אחר מאשר הCB כי תמורת הכסף אפשר להשיג הרבה יותר.



    Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

  6. #6
    Member הסמל האישי של iec
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בבית של פיסטוק.
    הודעות
    120
    אם מגזין X עשה בדיקה בין CB ל-RR ויצא להם שה-RR מאיץ טוב יותר לעומת ניסיונות רבים שלי מול הרבה אופנועים בכביש ולא תוצאה שהושגה בכביש סטרילי כמו מסלול ששם בעצם הם עושים את זה,אז אני בוחר בעולם האמיתי :-)...לא יעזור, אופנועי נייקד מורידים את הכח לכביש בצורה הרבה יותר יעילה וטובה מסופרספורט שמצריך ים גז וניהול קלאץ עדין יותר-דבר שלוקח לו קצת זמן.

    נכון, עניין השוק הוא עניין חשוב לרוכש,אבל לא הכי חשוב אם הוא רוצה לקנות אופנוע שיסב לו עונג מהרכיבה. אם הוא מחפש עיסקה כלכלית שיקנה פיקנטו.

    אני רוכב מ-87 ורכבתי גם על כמה כלים (מעולם לא הייתה ברשותי מכונית לשמחתי)...לאחרונה כבר אין קשר ישיר בין מצב שוק האופנוע לבין איכותו ואמינותו. פעם זה היה נכון.

    אכן, אם היה שואל איזה אופנוע אני יכול לקנות שיסב לו הנאה מרובה-גם אני לא הייתי מציע לו את ה-CB אלא אופנוע אירופאי.

    אבל הוא חושב על ה-CB וזה אחלה....גם לי לקח 27 שנים להבין שאין כמו אופנוע איטלקי מהשנתונים האחרונים :-)



    E=Adirt;99856]טקסט רווי שנאה? חח ממש לא רווי שנאה. רווי עובדות. לא כמו התגובה שלך. לך תבדוק תאוצה מאפס למאה על פי נתונים רשמיים של cbr1000rr לעומת cb1000r. ההפרש הוא של שניה!! שלמה לטובת הסופר ספורט. אז בא דבר עובדות ולא שטויות שלא מגובות בכלום.
    עניין השוק הוא דבר חשוב למי שחושב לרכוש אופנוע. הבחור חיפש חוות דעת וזה בהחלט אחד הפרמטרים החשובים לרוכש פוטנציאלי.
    אני רוכב בשביל ההנאה משנת 94 ורכבתי על המון אופנועים. תמיד מכרתי אותם בסוף ואם המכירה הייתה בהפסד משמעותי זה היה בקשר ישיר והעיד על איכות דגם/יצרן האופנוע בכללי ומצבו אל מול המתחרים בשוק. מי שיחפש אופנוע להנאה נטו אני ימליץ לו תמיד לקחת אופנוע אחר מאשר הCB כי תמורת הכסף אפשר להשיג הרבה יותר.



    Sent from my Nexus 6P using Tapatalk[/QUOTE]
    No Risk No Fun
    No Sun No Tan
    !I Love my italian

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    ציטוט נכתב במקור על ידי Adirt צפיה בהודעה
    היה לי כזה במשך ארבעה חמישה חודשים. כלי בן 12 שנה ללא שום חידוש מבחינת מנוע או ביצועים. שוק על הפנים ולכן צריך מלכתחילה לרכוש אותו במחיר נמוך. ללא מערכות בטיחות פרט לabs. הכלי אמין יחסית, עם לא מעט כח בגלגל אבל חלש ביחס לקטגוריה ומאד לא נח לרכיבה ממושכת. צמיג אחורי נבלע כל 4-6 אלף ק"מ. לא מביאים אותו יותר בגלל שהמתחרים שלו לא רואים אותו ממטר כבר. לאמר שיש לו תאוצות טובות יותר מהRR זה פשוט מגוחך. אין בכלל מקום להשוות. אולי לRR 2004.. אם אתה רוצה נייקד זול, מרגש ויחסית אמין עדיף לך לקנות את הMT09. יש לו שוק הרבה יותר טוב ויד שניה יש למכביר. אם אתה רוצה נייקד רציני, קח MT10 ותראה מה זה תאוצה אמיתית.

    Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
    יש לי כזה. כבר שנתיים.
    צמיג אחורי נבלע כל 4-6 אלף קילומטר?- לא מכיר. אצלי עכשיו עם פירלי אנג'ל GT מחזיק כבר למעלה מ10.
    לא נוח לרכיבה?- לא מכיר. רוכב עליו ככלי יום יומי. וגם לנסיעות ארוכות זה מרגיש כמו לרכב על בורגמן.
    שוק על הפנים?- לא מכיר. אין שבוע שלא שואלים אותי אם אני רוצה למכור.
    אמין יחסית- זה יפה. פרט למה? אצלי הוא בשנתיים האלה הוא עשה כמעט 30000 . לא ראה מוסך פעם אחת פרט לטיפולים. אפילו שסתומים לא היה צריך לכוון לו.
    המתחרים זה כאילו 09-אם כן, חוץ מלוק דומה. הCB לא רואה אותו בשום דבר. לא בכח. לא בשלדה, לא במתלים, לא בבולמים ועוד.

    למליץ על 10 זה לא חוכמה, ואין פה השוואה, מה גם שהבחור מחפש יד שניה כנראה שהוא בתקציב מוגבל. טוב שלא המלצת לו על הטואנו החדש.

    בקיצור...
    לפותח השרשור, יש לי כבר שנתיים. התבלטתי בהתחלה בינו לבין 09\ רכבתי על שניהם, והבחירה הייתה ברורה מאוד. הוא כמו דובי מגודל, אתה יכול לרכב עליו רגוע לאורך שעות , שתחליט לשחרר את יד ימין, הוא יעשה את זה בלי התרגשות ובלי יומרות מיוחדות. ממליץ בחום.

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    45
    ציטוט נכתב במקור על ידי nitzann84 צפיה בהודעה
    יש לי כזה. כבר שנתיים.
    צמיג אחורי נבלע כל 4-6 אלף קילומטר?- לא מכיר. אצלי עכשיו עם פירלי אנג'ל GT מחזיק כבר למעלה מ10.
    לא נוח לרכיבה?- לא מכיר. רוכב עליו ככלי יום יומי. וגם לנסיעות ארוכות זה מרגיש כמו לרכב על בורגמן.
    שוק על הפנים?- לא מכיר. אין שבוע שלא שואלים אותי אם אני רוצה למכור.
    אמין יחסית- זה יפה. פרט למה? אצלי הוא בשנתיים האלה הוא עשה כמעט 30000 . לא ראה מוסך פעם אחת פרט לטיפולים. אפילו שסתומים לא היה צריך לכוון לו.
    המתחרים זה כאילו 09-אם כן, חוץ מלוק דומה. הCB לא רואה אותו בשום דבר. לא בכח. לא בשלדה, לא במתלים, לא בבולמים ועוד.

    למליץ על 10 זה לא חוכמה, ואין פה השוואה, מה גם שהבחור מחפש יד שניה כנראה שהוא בתקציב מוגבל. טוב שלא המלצת לו על הטואנו החדש.

    בקיצור...
    לפותח השרשור, יש לי כבר שנתיים. התבלטתי בהתחלה בינו לבין 09\ רכבתי על שניהם, והבחירה הייתה ברורה מאוד. הוא כמו דובי מגודל, אתה יכול לרכב עליו רגוע לאורך שעות , שתחליט לשחרר את יד ימין, הוא יעשה את זה בלי התרגשות ובלי יומרות מיוחדות. ממליץ בחום.
    רכבת בכלל על MT09? אני כן. לא רכשתי אותו בזמנו כי חשבתי שהפלסטיקה שלו זולה אבל האופנוע אחד הכיפיים שרכבתי עליהם ועבור מחירו הוא נותן תמורה מעולה. אגב, לא מייחצן אף יבואן. קניתי במקום את הCB. אהבתי לרכב עליו אבל סבלתי מתנוחת הרכיבה. בתוך העיר בשיבושים הכלי מעביר כל בור ובור ישירות לגב. הוא מכוייל באופן שהופך אותו ללא נח. המושב קשיח יחסית וזווית הרכיבה מחייבת השענות על הידיים גם אם מתאמצים שלא. לגבי שוק, יש הבדל בין המתלהבים בצומת לבין קונים באמת. אם הכלי שלך ישן ומחירו פחות מחמישים אלף אז יהיה יותר קל למכור אותו. בפועל אני מכרתי אותו בטרייד אצל תומר מהונדה שנתקע איתו חודשים אחר כך (בסניף הראשי) ובסוף מכר אותו באותו מחיר שהוא קנה ממני ואחרי שהשקיע בצמיג חדש. אגב, לא יודע איך אתה רוכב, אני רוכב אגרסיבי. אצלי הוא בלע את הצמיג האחורי. היה לי את הסיבי הכי יפה בארץ. הוא נראה מעולה אבל כשתעלה על כלים מעודכנים יותר עם בקרות ומצבי ניהול מנוע אתה תבין איפה ההבדל נמצא. בדור הנוכחי הסיבי הוא דינוזאור.
    וכן, זה אני בתמונה..

    Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    אני אוהב את ההתנשאות שלך.
    "ה אבל כשתעלה על כלים מעודכנים יותר עם בקרות ומצבי ניהול מנוע אתה תבין איפה ההבדל נמצא|" עליתי על כלים, לא דובר על זה. מה הקשר?
    "לפותח השרשור, יש לי כבר שנתיים. התבלטתי בהתחלה בינו לבין 09\ רכבתי על שניהם"
    רשמתי שרכבתי עליו.
    אני רוכב כמו סבתא , בטח לא חזק ואגרסיבי כמוך,גבר.

  10. #10
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    37
    יש לי את ה-CB כשנה וחצי
    יש לציין שאני רוכב יותר מ-30 שנה על אופנועים ובאמתחתי היו כמעט כל אופנועי הספורט למיניהם,
    מעולם לא נתקלתי במנוע כל כך גמיש ומלא מומנט.
    לא משנה באיזה הילוך אתה נמצא סיבוב קטן של המצערת והוא עף.
    מעולם לא היו לי תקלות חוץ מטיפולים שוטפים שגם הם זולים יחסית.
    האופנוע נטוע על הכביש ונותן ביטחון בסיבובים ובהשכבות ללא שום נידנודי כידון.
    תנוחת הרכיבה לטעמי מצוינת ואם אתה נוסע במהירות גבוהות כדאי להתקין משקף.
    בגלל המומנט הרב הוא מחסל די מהר צמיגים ספורטיביים אך עם צמיגי תיור אורך החיים יותר ממכובד.
    מקווה שעזרתי

  11. #11
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    45
    ציטוט נכתב במקור על ידי nitzann84 צפיה בהודעה
    אני אוהב את ההתנשאות שלך.
    "ה אבל כשתעלה על כלים מעודכנים יותר עם בקרות ומצבי ניהול מנוע אתה תבין איפה ההבדל נמצא|" עליתי על כלים, לא דובר על זה. מה הקשר?
    "לפותח השרשור, יש לי כבר שנתיים. התבלטתי בהתחלה בינו לבין 09\ רכבתי על שניהם"
    רשמתי שרכבתי עליו.
    אני רוכב כמו סבתא , בטח לא חזק ואגרסיבי כמוך,גבר.
    לרכב חצי שעה זה לא להכיר כלים אחרים. אגב, שום דבר לא נאמר בהתנשאות אבל באמת לא מזיז לי מה אתה חושב עלי. בפועל אני מתעסק בעובדות ואתה מתעסק בלשווק כלי שאתה רוכב עליו עכשיו. לי אין אינטרס בעניין. את הסיבי שלי מכרתי מזמן.
    מבחינת אמינות, זה הונדה. רוב הכלים של הונדה אמינים.

    Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    492
    היה לי CB1000R דגם 2009 לכחצי שנה בה הספקתי לגמוע איתו כמעט 20 אלף קילומטר.
    לפני שקניתי אותו, התכנון היה לעבור מהפייזר 600 להורנט אך במקרה נתקלתי במודעה על כלי מיד ראשונה..ובמחיר זול - למה לא, הרבה אופנוע בקצת כסף!

    השימוש שלי היה בעיקר...הכל! עבודה, קניות, סידורים, נסיעה עם הבת זוג כולל העמסת תיק מיכל עמוס בכל טוב.
    מבחינת אמינות - לא היו לי אף פעם בעיות, חוץ מסלילים ששבקו חיים די מוקדם (לאחר כ- 70 אלף קילומטר, מסתבר שלבעלים הראשון הלכו לאחר 30 אלף והוחלפו במסגרת אחראיות), דבר נוסף היה מערכת הזעקה האחרונה שצרכה את המצבר, ואת הבא אחריו (והם לא לקחו אחראיות אבל זה היה אחרי שהכלי נמכר).
    בגדול זה הונדה...מעבר לטיפולים הכל שם אמין כמו יפני מעולה למרות שהוא בכלל מיוצר באיטליה(!).

    מבחינת נוחות, לי היה קשה בלי מיגון רוח לאחר הפייזר - והרגיש לי לא נוח לשייט מעל 140, אני בחור נמוך יחסית ועדיין הייתי מתקין מיגון בשלב כלשהו למרות שזה שומר על הרשיון יופי. בטיולים ארוכים כגון מצדה והר בנטל בחגים זה היה מעייף, חבר שלי על ההורנט ללא מיגון רוח רכב עליו ולו לא היתה בעיה. זה די תלוי בכל אחד וכמה זה מטריד אותו.
    לשימוש יום יומי הוא מדהים, זוית צידוד יותר טובה מקטנועים. אוכל פקקים בלי מלח ויחסית לא מבשל את הביצים.

    מכלולים - כמובן שזה לא אופנוע תקציב, בלמים רדיאלים מקדימה, מתלים עם כיוונים מלאים מקדימה ואחורה. הכלי הרגיש תמיד יציב ונטוע על הכביש, גם בסיבוביים יש המון פידבק מהאופנוע, אין הפתעות..נמר מאולף.
    המלצה שלי לאחר "כמעט" לא נעים שנגמר בעליה על אי תנועה - הכלי הזה כבד (יחסית ל 600 ובטח לעומת ה- MT7) ובכיף מצאתי את עצמי נועל קדמי ואחורי, כמובן באופן נשלט ללא נפילה אך במקומך לא הייתי מוותר - לך על הדגם עם ה- ABS - זה מנדטורי!
    בונוס נוסף הוא הקלות למתוח שרשרת. תענוג.

    בהמשך להתנהגות, אני מניח שכמו שציינו הוא אוכל צמיגים,אמנם היה די הפוך כאשר היו מותקנים מישלין פיילוט רואד 4 שהחזיקו 17,000 קילומטר...והיה עוד הרבה בשר להמשיך למעל מ-20,000 ק"מ. ולא ריחמתי על הצמיגים האלו. אבל הם התפשרות, כשהכביש היה חלק האופנוע היה מאבד אחיזה בכל פתיחת גז קטנה, כשהכביש היה איכותי הוא היה בסדר גמור. פאוור סליידס בכל פניה זה נחמד אבל מתישהו צריך אחיזה. בגשם הצמיג הזה מתפאר באחיזה מעולה.

    אוקיי - ביצועים!
    לא חסר לו כוח, כל הילוך בסל"ד נמוך וגבוה - מגרגר ועולה כמו נמר! למעלה לקראת המנתק יש גם בעיטה יפה וחזקה.
    עד עכשיו רק פירגנתי לו, כי הוא כלי מדהים. הוא עושה הכל בקלות אבל...אני חושב שהוא מאוד רגוע. אפילו מדי רגוע.
    גם שלוחצים עליו הוא מאוד לינארי, לא מעודד אותך למשוך הילוכים.

    מנגד, במבחן המציאות עמדתי ראש בראש מול MT10 חדש עם פול סיסטם אקרופוביץ' (שחזק ממנו על הנייר) עם פור של 10 מטר קבוע ביננו עד למהירות לא חוקית בעליל.
    הופתעתי, הוא מהיר ועושה את זה באופן רגוע. מה שיכול להתאים לרוכבים שצריכים אופנוע שלא ידליק אותם כדי לשמור על הרשיון.

    דבר אחרון שקצת מבאס הוא הצליל שלו...תמיד היו עוברים לידי Z-דים של קוואסאקי עם סאונד מטריף! ושל ה-CB ממש לא מרשים, גם עם אגזוז פתוח הוא פשט לא שם. נשמע מאוד...אופנוע תיור משעמם קצת.

    בגדול בשוק הנייקדים כמו שציינו - הונדה נרדמה על השמירה, בעוד כל היצרנים הוציאו כלים מתקדמים מאוד הם המשיכו עם אותו כלי בצביעה שונה. אם אתה רוצה נייקד מתקדם מהדור האחרון, זה לא הכלי המתאים. מנגד הוא תמורה טובה למחיר במיוחד אם מצאת כלי משנתון נמוך (הרי הם אותם כלים ללא שינוי..). החיסרון כאמור הוא החוסר ב- ABS.
    יהיו כלים יותר מרגשים ממנו ויותר ספורטיבים ממנו, עם טכנולוגיה מתקדמת יותר אך זה לא הופך אותו לכלי לא טוב, אלא רק מיושן יחסית לכלים באותו סקטור ושנתון.

    ציפור לחשה לי שבסוף השנה הונדה מציגים CB1000R חדש. יש למה לצפות!
    אז אם בכלי חדש חפצה נפשך, הייתי ממתין.

    מקווה שעזרתי, מתנצל על החפירה.
    שיהיה בהצלחה!
    נערך לאחרונה על ידי Oznik; 18-06-2017 בשעה 22:36.

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    80
    היה לי CB1000R בשנים 2012-2013.
    אופנוע שאפילו ABS לא היה לו.
    אחריו דוקאטי מונסטר 1200S עם כל בקרה אפשרית ועכשיו דראגסטר RR שגורם למונסטר להרגיש כמו אופנוע תקציב 😜 ולרגש אותי כל רכיבה בטרוף. .. ועדיין אם יש אופנוע אחד שאני מתגעגעת אליו זה ה-CB שאם רק הייתי יכולה היה חונה אצלי גם.
    אופנוע שעושה הכל נכון, ועם כמה שעל הנייר אין לו הרבה יש לו מספיק מהכל ולא חסר לו כלום.
    לא בעיצוב, לא במומנט, לא בנוחות, לא בקלות תפעול.
    היה מטורף בדיוק במידה הנכונה, היה נוח מספיק בשביל שאעשה איתו איירון באט רשמי ולסיים בחתיכה אחת, היה יפה כל כך שזכה למבטים ברחוב. (הרבה יותר יפה משל Adirt. בדקתי.)

    את הנתון שכתב קודם iec לגבי הפתיחות לסופרספורט הוא יודע כי כשאני הייתי עם ה-R הוא היה עם ה-RR.
    ככה הוא למד בכביש כמה הרבה יותר חשוב המומנט😎

    בקיצור, לך על זה.

  14. #14
    Member הסמל האישי של iec
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בבית של פיסטוק.
    הודעות
    120
    לול בלול...
    No Risk No Fun
    No Sun No Tan
    !I Love my italian

  15. #15
    Member הסמל האישי של iec
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בבית של פיסטוק.
    הודעות
    120
    ההודעה של הגםגם העלתה בי זיכרונות טובים מה-CB שלמעשה היה הכלי שעירבב לי את הראש בכל מה שקשור בכלים ספורטיביים. עד ה-CB הנ"ל היו ברשותי 3 RR-ים חדשים, כולם טילים בליסטים... ואז ב-2013 כשקניתי את הרביעי ורכבתי עם הגםגם מספר פעמים, החלפנו ואז הבנתי עוד יותר את היתרון בכלי עם מומנט המתקבל בסל"ד נמוך. פתאום 180 הסוסים של ה-RR הרגישו כמו זברות עם 3 רגליים...וה-127 סוסים של ה-CB ריגשו והאיצו כמו על סטרואידים.

    בעניין הצמיגים שלא התיחסתי אליהם, לי זכור מצלר Z8 שנגמר אחרי 24,000 ק"מ. ה-CB יכול בקלות לחסל צמיג ב-3,000 ק"מ אם מדובר בפירלי סופר קורסה למשל :-)

    היום אני כבר 3 שנים נייקד מטורף ולא רואה עצמי חוזר לאף אופנוע סופר ספורט עם 300 כ"ס...

    שיהיה ברור...סופר ספורט ישאיר עשן לנייקד אחרי 150 שוקוצ'יפסים בעוגיה...אבל עד אז הוא יריח עשן/אבק/שניהם יחד
    רוב הזמן אני יותר בין 0-150 מאשר בין 150-300 ...

    CB&CIBIR.jpgCibir & CB.jpg
    נערך לאחרונה על ידי iec; 19-06-2017 בשעה 04:23.
    No Risk No Fun
    No Sun No Tan
    !I Love my italian

אשכולות דומים

  1. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 10-05-2017, 13:53
  2. מחפש מידע על נינג'ה 650 מבעלי ניסיון
    על ידי Meidado בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 28-02-2017, 21:02
  3. Z1000R- אשמח לחוות דעת מבעלי ניסיון.
    על ידי matan27 בפורום כללי
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 28-09-2016, 15:13
  4. אתר קניות procycle דרוש מידע מבעלי ניסיון
    על ידי the striker בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 23-02-2016, 17:22
  5. S3 250 חוות דעת מבעלי ניסיון
    על ידי gggg בפורום כללי
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 20-10-2015, 11:33

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO