עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 27

אשכול: עצה מבעלי ניסיון לגבי סוג אופנוע

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2019
    הודעות
    12

    עצה מבעלי ניסיון לגבי סוג אופנוע

    שלום,

    מתלבט כבר כמה זמן לגבי סוג האופנוע שכדאי לי לקנות (רישיון A).
    השימוש באופנוע מתחלק לשניים
    1. בשנה הקרובה נסיעות של כ 30 ק"מ ביום בכביש בין עירוני בעיקר.
    2. בעוד שנה טווח הנסיעה קופץ ל 120 ק"מ ביום בעיקר בכביש 6.
    תקציב: כ 40K
    עלויות אחזקה / ביטוחים - כמובן כמה שפחות
    בעל יכולת לגמוע כ 28 אלף ק"מ החל מהשנה הבאה בלי למות או לצבור בלאי גדול.

    הלב אומר לקנות אופנוע ספורט הראש אומר לקנות אדוונצ'ר או נייקד.
    האם ללכת על משהו בנפח של 700-900 או לקחת ליטר (ומעלה) מראש?
    מהקריאה שביצעתי יש את ה MT-10 שאומנם חורג מהתקציב (אולי אתפשר על מימון יד שנייה או משהו כזה) אבל לפי הביקורות הוא נותן מענה להכל - גם ספורטיבי יחסית וגם ניתן לשים עליו ארגזים בעתיד, לא יודע לגבי אחזקה..


    אשמח לקבל עוד המלצות מהניסיון שלכם.
    ונושא נוסף שאשמח לשים עליו את הדעת הוא - קנייה מסוכנות ולא מאדם פרטי - יתרונות / חסרונות.





  2. #2
    30 ק"מ ביום זה כלום וכל אופנוע בכל תצורה יעשה את זה בלי שום מאמץ גם לאופנוע וגם לרוכב, 120 ק"מ ביום אני הייתי הולך על אדוונצ'ר, למרות ששנים הייתי על נייקד ואין שום בעיה עם תנוחת הרכיבה וחוסר מיגון הרוח,לגבי נפח מנוע, אני מאז ומתמיד הייתי חסיד של בהמות בעלי נפחים גדולים, אוהב את הכוח הזמין ויותר חשוב מזה, את המומנט הגבוה, הכי קרוב לאוטומט, אם לא רוכבים ספורטיבי, בכל הילוך ובכל מהירות יש הרבה כוח זמין ולא צריך לשחק יותר מידי עם ההילוכים או להיות על הטווח הגבוה של הסל"ד כמו בנפחים קטנים.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    מגן רוח לנסיעות ארוכות מאוד מומלץ. זה לא רק הרוח והגשם אלא כל מיני מעופפים, אבנים קטנות או גדולות ובגדול פחות מאמץ- יותר ריכוז.
    לגבי ניסוח השאלה, גם אני מחפש כלי אבל הפסקתי לחפש את הסמ"ק ומסתכל יותר על המומנט וכוחות סוס. כלי עם 50 כוחות סוס ומעלה יענה על הדרישות בלי למצמץ.

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2019
    הודעות
    12
    אין ספק שמגן רוח מקל ומשפר את הנסיעה.
    פשוט קצת קשה לי להחליט על סוג הכלי, יש כאלה שהמליצו על הוי סטורם או הורסיס אבל הנפח שלהם מעט מרתיע אותי.
    יש את ה nc750x שעליו עדיין לא יצא לי לנסוע אבל נשמע שהוא יכול להיות אחלה אופציה..
    מצד שני אני עדיין רוצה לנהוג על משהו יותר ספורטיבי ולכן קשה לי ללכת בלב שלם על אדוונצ'ר - מפחד לקנות ולהתבאס לכן אני רוצה לשמוע את עוד עצות ואופציות שאולי אפשר לשקול.

  5. #5
    ציטוט נכתב במקור על ידי Maimoni צפיה בהודעה
    אין ספק שמגן רוח מקל ומשפר את הנסיעה.
    פשוט קצת קשה לי להחליט על סוג הכלי, יש כאלה שהמליצו על הוי סטורם או הורסיס אבל הנפח שלהם מעט מרתיע אותי.
    יש את ה nc750x שעליו עדיין לא יצא לי לנסוע אבל נשמע שהוא יכול להיות אחלה אופציה..
    מצד שני אני עדיין רוצה לנהוג על משהו יותר ספורטיבי ולכן קשה לי ללכת בלב שלם על אדוונצ'ר - מפחד לקנות ולהתבאס לכן אני רוצה לשמוע את עוד עצות ואופציות שאולי אפשר לשקול.
    יש אדוונצ'רים שמתנהגים בצורה ספורטיבית יותר מהרבה אופנועים ספורטיביים אחרים, אם קורצת לך התנהגות ספורטיבית תוציא את ה NC מכל משוואה.

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    72
    לגבי MT10, אחלה בהמה, אבל תקח בחשבון את המיכל דלק 17 ליטר.
    תהיה חייב לעצור הרבה בתחנות דלק (במיוחד עם תתגרזן כל הדרך ).

    אם בא לך על 4 בשורה, ממליץ לבדוק את ורסיס 1000 יש לו מיכל 21 ליטר
    מיגון רוח והוא יודע לתת בראש. כל שאר הנייקדים "יסבלו" ממיכל קטן יחסית
    לפרופיל השימוש שלך.

  7. #7
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אני רוכב על NC750X מזה כחצי שנה.

    כלי נהדר ליוממות.

    חסכוני ונח להחזקה.

    לגבי ספורטיבי לא ממש בלקסיקון שלו.
    וגם בכביש שש הוא יסבול מוצר נשימה מסויים

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2019
    הודעות
    12
    תודה על התגובה - כנראה שה NC לא יתאים לשימוש שלי ולא ייתן מענה למה שאני מחפש מאופנוע.

    זה משאיר אותי עם הויסטורמים למיניהם (650/ 1000) שמבחינת עלויות אחזקה ה 650 עדיף אבל לאורך זמן אולי הליטר ייתר מענה של ראש שקט יותר??
    או הורסיס שאני צריך להחליט אם אני מצליח להתחבר למראה שלו..

    ולגבי הנייקדים - אין אף נייקד שיש לו מיכל / תצרוכת דלק מספיק גדולה שייתן מענה לנסיעות ארוכות?? (בהתחשב בשיוט של 120)..

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    הוורסיס 1000 אופנוע כביש מעולה. גם אני לא התחברתי למראה שלו אז הלכתי על האב הרוחני שלו (שנראה כמו הנכד) שממנו קיבל הוורסיס את השלדה והמנוע - ה-Z1000sx.

    החסרון הכי גדול של הוורסיס 1000 זה המראה. מכל שאר הבחינות הוא אחלה אופנוע.

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    הוורסיס 1000 אופנוע כביש מעולה. גם אני לא התחברתי למראה שלו אז הלכתי על האב הרוחני שלו (שנראה כמו הנכד) שממנו קיבל הוורסיס את השלדה והמנוע - ה-Z1000sx.

    החסרון הכי גדול של הוורסיס 1000 זה המראה. מכל שאר הבחינות הוא אחלה אופנוע.
    גם אצלי....הוא לא מכוער. אבל יש משהו בעיצוב והלוואי שהייתי יודע להגדיר שפשוט עושה לו עוול. ה NC גם לא מייק בראנט אבל אין בו משהו שמפריע לי.

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2016
    הודעות
    79
    אני עושה 160קמ כל יום בעיקר על 6.
    רוכב על gsxs1000 והוא מושלם חוץ מפרמטר אחד... אני צריך לתדלק כמעט כל יום.

  12. #12
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2019
    הודעות
    12
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dudsan צפיה בהודעה
    אני עושה 160קמ כל יום בעיקר על 6.
    רוכב על gsxs1000 והוא מושלם חוץ מפרמטר אחד... אני צריך לתדלק כמעט כל יום.
    העניין שאני לא רוצה לתדלק כל יומיים לכן הנסיעה תיהיה רגועה אבל גם צריך לחפש אופנוע שהמיכל גדול עד כמה שניתן.
    במידה רוכבים רגוע, הבדל צריכת הדלק בין אופנוע ליטר לפחות הוא משמעותי עדיין?

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2016
    הודעות
    79
    ציטוט נכתב במקור על ידי Maimoni צפיה בהודעה
    העניין שאני לא רוצה לתדלק כל יומיים לכן הנסיעה תיהיה רגועה אבל גם צריך לחפש אופנוע שהמיכל גדול עד כמה שניתן.
    במידה רוכבים רגוע, הבדל צריכת הדלק בין אופנוע ליטר לפחות הוא משמעותי עדיין?
    לפני ה GSXS 1000 היה לי MT09 ו Z800 וגם את שניהם הייתי ממלא כל יומיים...

    אגב , רכיבה רגועה זה כל יומיים... רכיבה פחות רגועה תביא אותך לכל יום.

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ויסטרום יעשה את העבודה. במידה ואתה הולך להישאר עם האופנוע לאורך שנים רבות - קח את הליטר. בטיפול ראוי, ראיתי גם כאלו שגומעים 400 אלף מייל (!) על מנוע מקורי וממשיכים לנסוע. ה-650 גם לא פראייר - בקלות יגיע ל-200 אלף ק"מ וצפונה במידה ואתה לא תקרע אותו.

    עוד אופציה שהייתי שוקל - טרייסר 700. רכבתי על אחד והוא פשוט וואו. מרווח טיפולים של 10 אלף, מנוע מאוד חי ופאנצ'י, בסל"ד נמוך לגמרי מתון ונשלט, ושואג בגבוהה. תענוג של אופנוע.

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2019
    הודעות
    131
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dudsan צפיה בהודעה
    לפני ה GSXS 1000 היה לי MT09 ו Z800 וגם את שניהם הייתי ממלא כל יומיים...

    אגב , רכיבה רגועה זה כל יומיים... רכיבה פחות רגועה תביא אותך לכל יום.
    איך כל יום תדלוק?
    זה אומר יותר מ250 קמ כל יום
    שזה אומר 7 אלף קמ בחודש נשמע לי קצת מופרך...
    גם כל יומיים לתדלק זה מוגזם בעיניי.
    לפות"ש- לפי דעתי הכי יתאים לך Sv650
    מצד אחד יש קצת ספורטיביות ופאן כשיודעים לנצל את המנוע המצויין שלו ומצד שני גם מתון ומתאים לנסיעות יומיומות והתניידות קלה.
    בנוסף בתקציב תוכל להביא חדש ולחסוך כאבי ראש של כלי יד 2 וכמובן להשתדרג בקלות אם וכאשר עוד שנה תרצה להחליף כלי.

אשכולות דומים

  1. התלבטות לגבי אופנוע דוש (לבעלי DRZ / אופנועי דו"ש)
    על ידי Asaf472 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 10-08-2019, 21:38
  2. shoei gt-air המלצות מבעלי ניסיון?
    על ידי buggy בפורום פורום ציוד
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 09-07-2017, 17:33
  3. CB1000R- אשמח לחוות דעת מבעלי ניסיון.
    על ידי matan27 בפורום כללי
    תגובות: 49
    הודעה אחרונה: 06-07-2017, 15:03
  4. Z1000R- אשמח לחוות דעת מבעלי ניסיון.
    על ידי matan27 בפורום כללי
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 28-09-2016, 15:13
  5. S3 250 חוות דעת מבעלי ניסיון
    על ידי gggg בפורום כללי
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 20-10-2015, 11:33

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO