עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123
תוצאות 31 עד 38 מ 38

אשכול: דילמה - TDM900 מול וראדרו 1000, במי לבחור?

  1. #31
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,100
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    יאללה, בוא נפתח את זה.

    בוא..
    מזדקן מהר? WTF? מה מזדקן בדיוק?

    מעט מאד מכונאים חדשים מבינים בקרבורטורים והם הופכים לנדירים ביותר, ככל שהזמן חולף יש גם פחות מכשירים לכיוון, הפלסטיקה מתייבשת וכל מחלות הזיקנה קופצות לבקר .
    יד אמן לקרבורטורים? הנה, אני לא סתם בודק אותך - אני חולק עליך בהפגנתיות. אחלה אני מת על זה! הקרבורטורים בבנדיט שלי כוונו פעמיים על פני 100 אלף ק"מ - פעם ראשונה אחרי הקניה במוסך, פעם שניה (אחרי עוד 70 אלף קילומטר) אני שיפצתי וכיוונתי אותם באופן יזום אחרי שחלפתי מנוע. דווקא זה אחד הקרבורטורים שלא נוטים לצאת מכיוון, להתרגש ממזג אוויר וכיוצ'"ב. אפס תחזוקה בשוטף. איך כיוונת? לפי האוזן בערך, עם דינו מד ואקום? מאיפה חלקים? דיאפרגמות נקרעות ונפגמות בדקת מחיר?

    חזק מדי? 100 כ"ס (על הנייר בקראנק, בפועל בגלגל) חלקים, נעימים ונשלטים ללא התפרצויות. עליתי מדיוורז'ן 400, והמנוע סיפק לי בעיקר הנאה. בשביל זה בדיוק הוספתי סימן שאלה, לך זה היה בסדר, זה תופס לכל אחד? אגב גם הידע שלך שווה כסף וחוסך לך מוסכים האם גם לאחרים זה נכון??
    טיפולים של 4 בשורה? מה זה בכלל? ומה לגביי הואראדרו - טיפולים של וי-טווין, משמע - 2 ראשי מנוע לפרק, 2 שרשראות טיימינג, ועדיין 16 שסתומים לכוון? ועוד עם פירוק של כל האופנוע (שכנהוג בהונדות היקרות, בנוי צפוף, דחוס ולא נגיש)? שאל כל מוסכניק לאיזה מנוע יש את הטיפול הכי יקר.
    איך בכלל בראש של אנשים מספר הצילינדרים מתקשר לעלות תחזוקה, מה -

    לפות"ש: אני גם בדעה שה-TDM הוא הפשרה המושלמת בשבילך. רק אני בספק שתצליח למצוא אחד במצב מושלם במחיר שאתה מעוניין לשלם, כי אין הרבה כלים כאלה בשוק. במקומך, לא הייתי מתפשר על אחד שהוא פחות ממושלם, כי זה פשוט לא משתלם.
    אגב, בכלל לקנות אופנוע "סטנדרטי" מתחת לשנת 2013-2014 זה לא משתלם. פער במחירים לא מצדיק את תוספת השנים והקילומטרים.

    נ.ב. אחרון - לגבי הורסיס:
    נכון, היו לא מעט כלים עם שסתומים דפוקים. ובכל זאת, רוב הכלים ה"דפוקים" כבר עברו החלפת מנוע או נמכרו לחלקים. אני לא חושב שורסיס עם 60-70 אלף ק"מ ומעלה יכול עדיין לשאת את הסרטן הזה בתוכו, הוא היה כבר שופך מנוע (לרוב - זה קרה בין 20 ל-40 אלף ק"מ).
    כך שאם אתה רואה ורסיס עם 60-70-80 אלף, סביר להניח שהסתומים בו תקינים... ודווקא בגלל הסיפור הזה, במחירים של הורסיסים הישנים ברצפה, ולי זאת נראת האופציה הזולה ביותר לרכישת אופנוע כביש עם יכולות סבירות, שייתן תמורה מלאה למעט כסף שמבקשים עליו.
    ענית על גבי הגוף, ותזכורת אחרונה מה שנכון לך עם כל הידע שלך והיכולת שלפעמים אני מקנא בה מאד, לא נכון לכל אחד ועל אחת כמה וכמה לשואל.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  2. #32
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,175
    Kkatkov
    רן שבוי באיזה אנטי לבאנדיט.

    את שלי מכרתי עם 100 וקצת אלף קילומטר לפני כ3 שנים אחרי 60000 קילומטר ו6 שנות שירות במהלכן למעט בלאי שוטף לא היו בעיות למעט בעית חשמל קטנה שנגרמה בגלל התעייפות האיזולירבנד שחיברו מתקנים של האזעקה.
    העניין תוקן ללא עלות במיסטרמוטו למרות השקעה של כמה שעות באיתור.
    מוט מראה ימני כמדומני שנשבר בעת רכיבה ייתכן וויברצויות.
    סדק בפלסטיק זנב בגלל טיפשות שלי.
    קילוף מדבקה באחד הצדדים.
    מנורה קדמית כמדומני פעם אחת.
    גומיות של מכסה הפלאג הוחלפו.

    מעבר לזה תחזוקה מונעת ותו לא.

    הקפטן הקשיש לטעמי הגזים באמרה הזדקנות מהירה הכלי עבד כמו שעון

    מה שהפריע לו זה צליל מנוע מחוספס שמאפיין את הבאנדיט.

    שסתומים עשיתי פעמיים וקרבורטורים לא זכור לי מתי אם בכלל.

    לטעמי הבאנדיט אופנוע מצויין הכי טוב שהיה לי.

    Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  3. #33
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,100
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    Kkatkov
    רן שבוי באיזה אנטי לבאנדיט.

    את שלי מכרתי עם 100 וקצת אלף קילומטר לפני כ3 שנים אחרי 60000 קילומטר ו6 שנות שירות במהלכן למעט בלאי שוטף לא היו בעיות למעט בעית חשמל קטנה שנגרמה בגלל התעייפות האיזולירבנד שחיברו מתקנים של האזעקה.
    העניין תוקן ללא עלות במיסטרמוטו למרות השקעה של כמה שעות באיתור.
    מוט מראה ימני כמדומני שנשבר בעת רכיבה ייתכן וויברצויות.
    סדק בפלסטיק זנב בגלל טיפשות שלי.
    קילוף מדבקה באחד הצדדים.
    מנורה קדמית כמדומני פעם אחת.
    גומיות של מכסה הפלאג הוחלפו.

    מעבר לזה תחזוקה מונעת ותו לא.

    הקפטן הקשיש לטעמי הגזים באמרה הזדקנות מהירה הכלי עבד כמו שעון

    מה שהפריע לו זה צליל מנוע מחוספס שמאפיין את הבאנדיט.

    שסתומים עשיתי פעמיים וקרבורטורים לא זכור לי מתי אם בכלל.

    לטעמי הבאנדיט אופנוע מצויין הכי טוב שהיה לי.

    Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי
    הפוך גוטה, אתה היית כל כך מאוהב ורגיל שלמדת להתגבר או להתעלם מהבעיות, הקלאצ' הגיב "דביק" המנוע זייף ולא עבד סדיר (עגול)
    המון קירקושים וקישקושים לא מזוהים, תחושה ספוגית מהבולמים ובלימה לא אחידה, וזה במעט שרכבתי עליו. אגב אמרתי לך את זה מיד
    כשירדתי ממנו. אומרים שאורח לרגע רואה כל פגע.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  4. #34
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,693
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    ענית על גבי הגוף, ותזכורת אחרונה מה שנכון לך עם כל הידע שלך והיכולת שלפעמים אני מקנא בה מאד, לא נכון לכל אחד ועל אחת כמה וכמה לשואל.
    1. סלח לי, האמירה שלך לגבי הפלאסטיקה זאת שטות. לא מתייבשת ולא נעליים. אל תפיל את האופנוע, היא לא תסדק. אם כבר פלסטאיקה עדינה, זה בדוקאטי.
    "מחלות זקנה קופצות לבקר" זאת אמירה כללית ומעורפלת, כי כרגע - לא הצלחת למנות שום בעיית זקנה ספציפית שמאפיינת את הבנדיט.
    2. קרבורטורים מסנכרנים עם מד ואקום (גם ב-GS500 אגב, או כל אופנוע עם יותר מצילינדר אחד). העלות לא גבוה, וזאת הותאה חד פעמית.
    כיוון ברגי תערובת נעשה לפי שמיעה ותגובה לגז. ושוב - בהינתן אופנוע תקין, זאת לא פעולה שצריך לחזור עליה באופן שוטף.
    לגבי הדיאפרגמות - אתה קצת מעליב אותי. לא רק שהתעניינתי, אלא החלפתי את כל ה-4+מניפולדים+גומיות איירבוקס+כל אטם שהיה בקרב' באופן יזום.
    אזכיר שוב, שאנחנו מדברים על שנת 2014 בערך, ואופנוע מודל 2001 עם 160 אלף ק"מ על השעון הלא מקורי. בפועל אני מניח, שהאופנוע היה עם רבע מיליון ק"מ לפחות.
    את העלות אני לא זוכר, אבל קל לבדוק - https://www.partzilla.com/catalog/su...00s/carburetor.
    הופה... 21 דולר ליחידה. מה אני אגיד לך, יקר בטירוף.

    3. אני לא רוכב מוכשר במיוחד. מה שהיה לי בסדר אחרי שנה על דיוורז'ן 400, יהיה בסדר ל-80% מהרוכבים שיש להם ניסיון דומה.

    4. אין לי מה לשאול "מוסכניקים". לא נראה לי שטמבל ממוצע שמטפל בג'וימקסים ומפחד לגעת בדוקאטי אפילו במסגרת החלפת צמיגים יכול להעשיר אותי במשהו. את הידע שלי אני שואב בין היתר ממכונאים טובים - ומשיחות איתם מצטיירת תמונה מאוד פשוטה: אופנוע זול לאחזקה זה קודם כל אופנוע שלא מתקלקל מעבר לבלאי טבעי וטיפולים שוטפים, עם קשר מועט לתצורת המנוע שלו. ככל שהאופנוע מרבה להפתיע אותך בבלת"מים, ככה הוא נהיה יקר יותר לאחזקה.
    אנסה להסביר את עצמי עם דוגמא:
    עדיף לך אחת ל-40 אלף לכוון שסתומים ב-4 בשורה, מאשר אחת ל-40 אלף להחליף סלילים בקטנוע 250. זה אותו כסף, רק לא היית צריך גרר.
    היוצאים מן הכלל אלה כלים עם חלקים יקרים במיוחד (למשל - דוקאטי או טימקס) או כלים עם רגישויות שדורשות לבצע עבודות מורכבות בתדירות גבוהה (כמו כיווני שסתומים בטואונו 1000).
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  5. #35
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,100
    שוב זה אתה, הרוכב הממוצע לא יודע לעשות שום דבר ממה שאתה עשית ולכן יוצא למיקור חוץ,
    בדיוק המכונאים שדיברת עליהם, אז חוץ מעבודה חובבנית שתעשה, הוא גם ישלם הרבה על החלקים
    ועל העבודה.

    כשאתה מכונאי טוב ויושב על מקורות אספקה וידע, הכל נראה אחרת, הבעיה שכולם זה לא אתה!
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  6. #36
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    93
    לי היה TDM900 שנת 2002 עם למעלה מ 160000 ק"מ, אופנוע סופר נוח,בזמנו הגיע עם מכלולי פרימיום (יחסית) שלדת אלומיניום קלה וקשיחה,ברקסים קדמיים מ ע ו ל י ם (Blue dot כמו ב R6 נדמה לי), מנוע מתוחכם (חמישה שסתומים לצילינדר,צילינדרים עם ציפוי קרמי ועוד)החזקתי בו כשנתיים ולא היו שום תקלות - כן עשיתי יישור קו כשקניתי (מיסבי היגוי,החלפת שמן ומחזירי שמן במזלג,מיסיבי גלגלים,והחלפת נוזלים. האופנוע קל לרכיבה ובעל יכולות מפתיעות.אני עוד רואה את האופנוע שלי בדרכים פה ושם - still going strong והבעלים מרוצה מאד.
    בארץ נמכרו מעט כאלה אבל בחו"ל הוא היה/עדיין מאד פופולרי ויש לו קהילת מעריצים נאמנה ופורום גדול ופעיל עם המון מידע - יש שם אנשים שנשבעים שלא יחליפו את ה TDM שלהם.
    יש לו מעט חסרונות: הזרקה דור ראשון טיפה מחוספסת (מורגש בעיקר בהילוכים נמוכים בסל"ד נמוך - אבל יש כמה טיפים לשפר את זה), הפלסטיקה קצת עדינה ואם נשברת יקר להחליפה וכמובן עניין המראה - שאני באופן אישי אהבתי אבל לא כולם מתחברים.

  7. #37
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,693
    ציטוט נכתב במקור על ידי Eran_k צפיה בהודעה
    לי היה TDM900 שנת 2002 עם למעלה מ 160000 ק"מ, אופנוע סופר נוח,בזמנו הגיע עם מכלולי פרימיום (יחסית) שלדת אלומיניום קלה וקשיחה,ברקסים קדמיים מ ע ו ל י ם (Blue dot כמו ב R6 נדמה לי), מנוע מתוחכם (חמישה שסתומים לצילינדר,צילינדרים עם ציפוי קרמי ועוד)החזקתי בו כשנתיים ולא היו שום תקלות - כן עשיתי יישור קו כשקניתי (מיסבי היגוי,החלפת שמן ומחזירי שמן במזלג,מיסיבי גלגלים,והחלפת נוזלים. האופנוע קל לרכיבה ובעל יכולות מפתיעות.אני עוד רואה את האופנוע שלי בדרכים פה ושם - still going strong והבעלים מרוצה מאד.
    בארץ נמכרו מעט כאלה אבל בחו"ל הוא היה/עדיין מאד פופולרי ויש לו קהילת מעריצים נאמנה ופורום גדול ופעיל עם המון מידע - יש שם אנשים שנשבעים שלא יחליפו את ה TDM שלהם.
    יש לו מעט חסרונות: הזרקה דור ראשון טיפה מחוספסת (מורגש בעיקר בהילוכים נמוכים בסל"ד נמוך - אבל יש כמה טיפים לשפר את זה), הפלסטיקה קצת עדינה ואם נשברת יקר להחליפה וכמובן עניין המראה - שאני באופן אישי אהבתי אבל לא כולם מתחברים.
    אני רכבתי על ה-850 (דגם קרבורטור). בהשוואה לבנדיט שלי אז הוא הרגיש כמו KLE500 מחוזק - קצת חלש, משעמם, חסר אופי. בקיצור, לא דגדג לי בשום מקום.
    שמעתי שה-900 הרבה יותר מגניב, וחוץ מזה - הטעם וסגנון הרכיבה שלי השתנו מאז, ויכול להיות שהיום הייתי מתחבר אליו יותר.
    אגב, אותו בחור עם ה-850 אכל מרורים עם האופנוע ובילה לא מעט במוסך - כולל שיפוץ מנוע לדעתי. לזכותו של האופנוע יאמר, שרק בן-אדם מאוד נאיבי (כמו אותו חבר) יכל להאמין שה-5 ספרות במד זה באמת הק"מ האמיתי של האופנוע...
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  8. #38
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    93
    ה 850 וה900 אופנועים שונים מאד, שלדה אחרת,קרבורטורים לעומת הזרקה ועוד..

אשכולות דומים

  1. דילמה : התלבטות בין שני אופנועים
    על ידי JonyZ בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 29-10-2018, 01:01
  2. למכירה: Yamaha TDM900
    על ידי Shlomi TC בפורום פורום מכירה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 25-01-2018, 12:49
  3. וראדרו (xl1000) שנת 2012 שמור למכירה
    על ידי eransh בפורום פורום מכירה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 10-05-2017, 20:16
  4. TDM900 שנת 2006
    על ידי הפלג הצפוני בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 21-02-2017, 19:48
  5. מחפש וראדרו 125
    על ידי Step בפורום פורום קנייה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 21-10-2015, 01:24

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO