לשניהם יש אותו הספק מקסימלי. לבימר יש מנוע גדול יותר ויתכן שגם יותר מומנט בסל"ד ביניים אבל הוא כבד יותר באופן משמעותי.
האלקטרוניקה של הבימר היא משובחת (החל מקרוז קונטרול, עבור במד לחץ אויר בגלגלים ועד בקרת משיכה בהטיה). לטרייסר יש ABS פשוט וזהו.
לבימר יש בולמים טובים ובלמים של ברמבו. לטרייסר בולמים פשוטים ובלמים בינוניים מייצור עצמי של ימאהה.
האם זה שווה את המחיר? לטעמם לא, לטעמי כן. לכל בן אדם תהיה תשובה אחרת אבל רק אתה יכול לענות על זה לעצמך.