ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
לשניהם יש אותו הספק מקסימלי. לבימר יש מנוע גדול יותר ויתכן שגם יותר מומנט בסל"ד ביניים אבל הוא כבד יותר באופן משמעותי.
האלקטרוניקה של הבימר היא משובחת (החל מקרוז קונטרול, עבור במד לחץ אויר בגלגלים ועד בקרת משיכה בהטיה). לטרייסר יש ABS פשוט וזהו.
לבימר יש בולמים טובים ובלמים של ברמבו. לטרייסר בולמים פשוטים ובלמים בינוניים מייצור עצמי של ימאהה.

האם זה שווה את המחיר? לטעמם לא, לטעמי כן. לכל בן אדם תהיה תשובה אחרת אבל רק אתה יכול לענות על זה לעצמך.
על הנייר החלקים של הטרייסר מאד פשוטים אבל במציאות הם עובדים טוב מאד ככה שזה בסופו של יום לא משנה אם באופנוע אחד יש בולם עלום שם ובשני מיטב התוצרת של אוהלינס אם שניהם יתפקדו אותו הדבר, בדרך כלל זה לא המצב אבל בטרייסר נראה שהם מצאו נוסחה שעובדת.

על המנוע של הטרייסר אין צורך להרחיב, הוא כנראה המנוע טווין מקבילי הטוב ביותר שיש היום בנפח הזה.