ציטוט נכתב במקור על ידי SM26 צפיה בהודעה



בקצרה, "בעיות" ב701 (דגם 2018):
1. מושב - לא נוח, אני לא מדבר על העובדה שהוא קשה, אני מדבר על המבנה.
הוא הרגיש לי מאוד מחליק ולא אוחז, בנוסף, הקטע הזה שהמושב הוא חלק מהכנפוני צד, פשוט לא עובד טוב לדעתי.

1. בsmc המושב עשוי מחומר שונה + לא חלק מכנפוני הצד. החומר שהוא עשוי ממנו הוא נגד החלקה.


2. קלאץ - בדגמי 2018 (אבל לא רק) יש מחלה שמשאבה תחתונה הולכת, לי הלכו 2 משאבות, כ"א אחרי 5000 קמ.

2. בSMC ועברו תחתיי 3 (כולל הנוכחי 2019) לא נתקלתי בבעיה שאתה מדבר עלייה. ככל הנראה משהו נקודתי אצלך\פס ייצור מסויים במודל ודגם מסויים.

3. מתלים ואווירודינמיקה - אני שוקל 50 קילו, ה701 לא מתאים למשקל שלי ואין דרך לכוון אותו
לכן סבלתי מחרא של התנהגות.

3. לא יודע לענות על זה, אני 78 ק"ג והרגיש לי טיל. (אילן ברוורמן רכב על בסופ"ש בפצאל והוא במשקל שלך +-, צריך לשאול אותו איך הרגיש)

בנוסף, באופן מאוד מפתיע, מגיני ידיים ומראות כן משפיעות על אווירודינמיקה
ברגע שהורדתי אותם, פתאום ההתנהגות השתפרה טיפה. לא הרבה...אבל טיפה.
מוזר ומציק.
4. ABS - האחורי מתערב ממש ממש מוקדם, וזה מציק.
אם רוצים לבטל קבוע (או לבטל רק את האחורי) צריך לקנות דונגל סופר יקר.

4. נכון, קצת מתערב מוקדם האחורי. הדונגל לא כזה יקר.

5. סליפר קלאץ - התערב לי מאוד מוקדם, עיצבן אותי, לא הצלחתי להתחבר אליו.

5. לא רכבתי על ה701 שלך, אבל מניסיון שלי (שוב עם 3 smc שונים, כולל בתחרויות) לא הרגשתי את הדבר הזה. כנראה תחושה אישית שלך.

6. אכילת שמן - באופן סטנדרטי, האופנוע הזה אוכל שמן. לטעמי זה פשוט בדיחה גרועה.
אם עושים הרצה קפדנית אפשר לצמצם את זה למינימום, אבל עדיין

6. מעצבן בהחלט, בדגם עם המנוע החדש זה בהחלט נפתר כמעט לחלוטין


7. מצערת אלקטרונית - לא הצלחתי להתחבר אליה, בהתחלה היא הרגישה לי לא מדוייקת
הלכתי לאבניר, הם כיוונו וזה עזר, אבל עדיין לא היה מושלם.

7. שוב, תחושה אישית שלך, אצלי לא הורגש.


8. גיר - הגיר קשה ולא מספיק מדוייק לטעמי, צריך ממש לבעוט בגיר ואי אפשר עם קליק קטן להעביר הילוכים בצורה מדוייקת
(הרבה False Neutral אם אתה לא מספיק אלים איתו)

8. אכן הרבה false neutral בדגם הקודם. מעצבן.
בsmc החדש יש קוויק שיפטר דו כיווני וזה פשוט חלומי.


דברים קטנים שהם לא בעיות, אבל עדיין מעצבנים:
9. תא כלים - כדי להגיע לתא כלים, צריך כלים. פשוט מביך.

9. בsmc לא צריך כלים, משיכה של הפלסטיק והוא בחוץ.

10. חוסר דקומנטציה - יש מאחורי הפנס חזית 2 קונקטורים פנויים לשימוש, חבל שאף אחד לא מספר לנו על זה ולא רשום בספר רכב כלום.

10. בsmc החדש יש בצמוד לפנס שקע usb מוגן מים. באורגינל.

11. שוק אפטרמארקט - זה לא שאין, יש. פשוט המבחר יחסית קטן לטעמי. ולא רק זה, כמעט הכל שם יהיה יקר.

11. מה כבר חיפשת שלא היה בקטלוג? אצלי יש אגזוז פילטר ורגליות. לא הייתי צריך יותר. שוב, עניין אישי.


12. רגלית צד - במצב ישר לא ניתן לקפל את הרגלית, היא ארוכה מידי. כלומר צריך להטות את האופנוע מעט ימינה. מעצבן אם אתה בשיפוע ועוד יותר אם אתה נמוך כמוני.

12. לא מפריע לי (אבל אני יותר גבוה ממך אז זה לא חוכמה...)

13. מכוער וכבד - אין איך להפוך את זה, אבל לטעמי ה701 פשוט מכוער. לא היה לי כיף להסתכל איתו
תוסף לזה את העובדה שהוא היה הרבה יותר כבד ממה שאני מוכן להתמודד.... פשוט לא.


13. לדעתי הsmc החדש חתיך, במיוחד שסוף סוף צבעו אותו בשחור שזה לגמרי הרבה יותר מתאים לאופי שלו (מאשר לבן בדגם הקודם שהיה משדר "ילד טוב")
כבד? יחסית למה?



בין 690 או 701, לטעמי 690.
למה? כי היה לי 701 ולא אהבתי.

תשובותי באדום.