עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 27

אשכול: חוות דעת - swm 500 sm או husqvarna 701 sm

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2019
    הודעות
    38

    חוות דעת - swm 500 sm או husqvarna 701 sm

    אהלן אני לפני קנייה של אופנוע חדש ..
    היה לי WR250X ואני מחפש כרגע גם סופרמוטו אבל קצת יותר חזק ..

    .על ההוסקוורנה 701 קראתי וראיתי הרבה..

    .השאלה שלי היא לגבי הswm 500 sm ..
    איך הוא חזק חלש? יהיה הבדל מ-WR250 כי הבנתי שיש לו רק 38 כ"ס ,כאלו הוא 500 סמ"ק לא הבנתי את זה ..
    טיפולים כל כמה זמן , ואיפה עושים?
    המחיר שלו באמת פלוס גדול ביגלל זה אני מתעניין בו ..

  2. #2
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    שני דברים שונים.

    כאחד שבעברו עשה את המעבר מwr250x לsmc, הוא נתן לי בדיוק מה שהיה חסר לי, עוד כוח מתפרץ, עוד כוח בשיוט, עוד כוח בסגירה. ובקיצור עוד הרבה כוח.

    אם נתייחס לגופו של אופנוע מבלי להכנס למספרים, אדע להגיד שאם הייתי מבלה בגזרת העיר + המון המון במסלול, הswm היה הבחירה העדיפה. (מרווח טיפולים צפוף של כל 2000 ק"מ, מיכל דלק פצפון, נטול מערכות בטיחות)

    אם הייתי מבלה בעיר + חדרה- גדרה + מדי פעם מסלול, אז הייתי מעדיף את ה690.


    מבחינת חזק\חלש, מבדיקה שלי, עד הילוך שני הswm בורח לsmc, ברגע שמכניסים שלישי... הsmc פשוט בורח בפער, מהירות השיוט, הגדול הפיזי, מרווח הטיפולים, מיכל הדלק, פשוט עושים את ההבדל בחיי היום יום.
    מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
    שוקן 16 תל אביב

  3. #3
    כנס ליוטיוב, יש ערוץ של ישראלי שנקרא SM26, עשה בדיוק את המעבר שלך, הוא יענה לך בדיוק על השאלות האלה.
    לא תתאכזב, מבטיח.

  4. #4
    ההסקוורנה 701 זה חיית פרא
    לגבי הswm לא מכיר..

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2019
    הודעות
    38
    באמת הבנתי שההסקוורנה חייה..

    השאלה אם באמת הSWM יספק את הצרכים שלי ואולי יותר שווה אותו מבחינת המחיר שלו..
    הנסיעות שלי זה שדרות אשדוד כזה וטיולים ואני רוצה להתחיל ללכת למסלולים גם..
    בכמה יותר חזק הSWM מהWR?

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של SM26
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי רון לבו צפיה בהודעה
    אהלן אני לפני קנייה של אופנוע חדש ..
    היה לי WR250X ואני מחפש כרגע גם סופרמוטו אבל קצת יותר חזק ..

    .על ההוסקוורנה 701 קראתי וראיתי הרבה..

    .השאלה שלי היא לגבי הswm 500 sm ..
    איך הוא חזק חלש? יהיה הבדל מ-WR250 כי הבנתי שיש לו רק 38 כ"ס ,כאלו הוא 500 סמ"ק לא הבנתי את זה ..
    טיפולים כל כמה זמן , ואיפה עושים?
    המחיר שלו באמת פלוס גדול ביגלל זה אני מתעניין בו ..
    היי,
    גם לי היה WR250X (במשך כ5 שנים)
    אחריו הייתי חצי שנה ו10,000 קמ עם 701
    וכיום עם SWM SM500R

    נתחיל מהבסיס, SMR מגיע מוגבל A1 עם 15 כוחות סוס בערך
    החלפת מפה (בחינם אצל היבואן) משחררת את כל הכוח של האופנוע, בערך 55 כוחות פוני

    טיפולים כל 2000 קמ.


    בגדול, למרות שאני חושב שזה אחלה אופנוע
    אני לא מרגיש בנוח להמליץ עליו נטו בגלל סיבה אחת: אמינות.

    במפעל של SWM בקרת האיכות לא משהו בלשון המעטה, אז גם אם אתה קונה חדש, זה לא הבטחה לכך שהוא יעבוד טוב.
    אם אתה יכול לדלג עליו, ממליץ

    כל עוד הוא עובד, הוא עובד נפלא
    הבעיה זה להגיע לשם (ולהישאר שם)


    ציטוט נכתב במקור על ידי danielk צפיה בהודעה
    שני דברים שונים.

    כאחד שבעברו עשה את המעבר מwr250x לsmc, הוא נתן לי בדיוק מה שהיה חסר לי, עוד כוח מתפרץ, עוד כוח בשיוט, עוד כוח בסגירה. ובקיצור עוד הרבה כוח.

    אם נתייחס לגופו של אופנוע מבלי להכנס למספרים, אדע להגיד שאם הייתי מבלה בגזרת העיר + המון המון במסלול, הswm היה הבחירה העדיפה. (מרווח טיפולים צפוף של כל 2000 ק"מ, מיכל דלק פצפון, נטול מערכות בטיחות)

    אם הייתי מבלה בעיר + חדרה- גדרה + מדי פעם מסלול, אז הייתי מעדיף את ה690.


    מבחינת חזק\חלש, מבדיקה שלי, עד הילוך שני הswm בורח לsmc, ברגע שמכניסים שלישי... הsmc פשוט בורח בפער, מהירות השיוט, הגדול הפיזי, מרווח הטיפולים, מיכל הדלק, פשוט עושים את ההבדל בחיי היום יום.
    יש לו ABS, אז הוא לא נטול לחלוטין.
    בברכה,
    SM26

    אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
    אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.

  7. #7
    ציטוט נכתב במקור על ידי SM26 צפיה בהודעה
    היי,
    גם לי היה WR250X (במשך כ5 שנים)
    אחריו הייתי חצי שנה ו10,000 קמ עם 701
    וכיום עם SWM SM500R

    נתחיל מהבסיס, SMR מגיע מוגבל A1 עם 15 כוחות סוס בערך
    החלפת מפה (בחינם אצל היבואן) משחררת את כל הכוח של האופנוע, בערך 55 כוחות פוני

    טיפולים כל 2000 קמ.


    בגדול, למרות שאני חושב שזה אחלה אופנוע
    אני לא מרגיש בנוח להמליץ עליו נטו בגלל סיבה אחת: אמינות.

    במפעל של SWM בקרת האיכות לא משהו בלשון המעטה, אז גם אם אתה קונה חדש, זה לא הבטחה לכך שהוא יעבוד טוב.
    אם אתה יכול לדלג עליו, ממליץ

    כל עוד הוא עובד, הוא עובד נפלא
    הבעיה זה להגיע לשם (ולהישאר שם)



    יש לו ABS, אז הוא לא נטול לחלוטין.
    לא אמרת כלום על ההסקי

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2019
    הודעות
    38
    ציטוט נכתב במקור על ידי SM26 צפיה בהודעה
    היי,
    גם לי היה WR250X (במשך כ5 שנים)
    אחריו הייתי חצי שנה ו10,000 קמ עם 701
    וכיום עם SWM SM500R

    נתחיל מהבסיס, SMR מגיע מוגבל A1 עם 15 כוחות סוס בערך
    החלפת מפה (בחינם אצל היבואן) משחררת את כל הכוח של האופנוע, בערך 55 כוחות פוני

    טיפולים כל 2000 קמ.


    בגדול, למרות שאני חושב שזה אחלה אופנוע
    אני לא מרגיש בנוח להמליץ עליו נטו בגלל סיבה אחת: אמינות.

    במפעל של SWM בקרת האיכות לא משהו בלשון המעטה, אז גם אם אתה קונה חדש, זה לא הבטחה לכך שהוא יעבוד טוב.
    אם אתה יכול לדלג עליו, ממליץ

    כל עוד הוא עובד, הוא עובד נפלא
    הבעיה זה להגיע לשם (ולהישאר שם)



    יש לו ABS, אז הוא לא נטול לחלוטין.

    אז מה אתה ממליץ לA1 בעצם... את ההסקי או את הSWM לאחד שבא מWR250??
    כשאתה אומר לדלג עליו אתה אומר שעדיף את ההוסקוורנה או את הSMC?.

  9. #9
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של SM26
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי רון לבו צפיה בהודעה
    אז מה אתה ממליץ לA1 בעצם... את ההסקי או את הSWM לאחד שבא מWR250??
    כשאתה אומר לדלג עליו אתה אומר שעדיף את ההוסקוורנה או את הSMC?.
    שוב פעם
    הSWM לפי דעתי הוא האופנוע העדיף
    אבל (וזה אבל גדול)
    הוא לא אמין

    האם אתה מוכן לקחת את הסיכון הזה?
    האם הוא הכלי תחבורה היחידי שלך?

    בקצרה, "בעיות" ב701 (דגם 2018):
    1. מושב - לא נוח, אני לא מדבר על העובדה שהוא קשה, אני מדבר על המבנה.
    הוא הרגיש לי מאוד מחליק ולא אוחז, בנוסף, הקטע הזה שהמושב הוא חלק מהכנפוני צד, פשוט לא עובד טוב לדעתי.
    2. קלאץ - בדגמי 2018 (אבל לא רק) יש מחלה שמשאבה תחתונה הולכת, לי הלכו 2 משאבות, כ"א אחרי 5000 קמ.
    3. מתלים ואווירודינמיקה - אני שוקל 50 קילו, ה701 לא מתאים למשקל שלי ואין דרך לכוון אותו
    לכן סבלתי מחרא של התנהגות.
    בנוסף, באופן מאוד מפתיע, מגיני ידיים ומראות כן משפיעות על אווירודינמיקה
    ברגע שהורדתי אותם, פתאום ההתנהגות השתפרה טיפה. לא הרבה...אבל טיפה.
    מוזר ומציק.
    4. ABS - האחורי מתערב ממש ממש מוקדם, וזה מציק.
    אם רוצים לבטל קבוע (או לבטל רק את האחורי) צריך לקנות דונגל סופר יקר.
    5. סליפר קלאץ - התערב לי מאוד מוקדם, עיצבן אותי, לא הצלחתי להתחבר אליו.
    6. אכילת שמן - באופן סטנדרטי, האופנוע הזה אוכל שמן. לטעמי זה פשוט בדיחה גרועה.
    אם עושים הרצה קפדנית אפשר לצמצם את זה למינימום, אבל עדיין
    7. מצערת אלקטרונית - לא הצלחתי להתחבר אליה, בהתחלה היא הרגישה לי לא מדוייקת
    הלכתי לאבניר, הם כיוונו וזה עזר, אבל עדיין לא היה מושלם.
    8. גיר - הגיר קשה ולא מספיק מדוייק לטעמי, צריך ממש לבעוט בגיר ואי אפשר עם קליק קטן להעביר הילוכים בצורה מדוייקת
    (הרבה False Neutral אם אתה לא מספיק אלים איתו)

    דברים קטנים שהם לא בעיות, אבל עדיין מעצבנים:
    9. תא כלים - כדי להגיע לתא כלים, צריך כלים. פשוט מביך.
    10. חוסר דקומנטציה - יש מאחורי הפנס חזית 2 קונקטורים פנויים לשימוש, חבל שאף אחד לא מספר לנו על זה ולא רשום בספר רכב כלום.
    11. שוק אפטרמארקט - זה לא שאין, יש. פשוט המבחר יחסית קטן לטעמי. ולא רק זה, כמעט הכל שם יהיה יקר.
    12. רגלית צד - במצב ישר לא ניתן לקפל את הרגלית, היא ארוכה מידי. כלומר צריך להטות את האופנוע מעט ימינה. מעצבן אם אתה בשיפוע ועוד יותר אם אתה נמוך כמוני.
    13. מכוער וכבד - אין איך להפוך את זה, אבל לטעמי ה701 פשוט מכוער. לא היה לי כיף להסתכל איתו
    תוסף לזה את העובדה שהוא היה הרבה יותר כבד ממה שאני מוכן להתמודד.... פשוט לא.

    אם כל הרשימה הזאת לא מזיזה לך, תהנה מה701 שלך.


    עוד משהו קטן להתייחס אליו, גם ב701 וגם ב690 יש לנו (בגדול) 2 דורות.
    מנוע "ישן" ומנוע חדש.
    לטעמי המנוע החדש הרבה יותר נעים ונינוח, זה מצויין לנסיעות ארוכות או שיוטים
    אבל אם אין לך כאלה, לטעמי עדיף את המנוע הישן, יותר מתפוצץ וכיפי.

    בין 690 או 701, לטעמי 690.
    למה? כי היה לי 701 ולא אהבתי.
    אולי אם הייתי קונה במקומו 690 הייתי אומר בדיוק ההפך
    אין לי מושג, זאת המלצה על בסיס רגש בלי שום גיבוי עובדתי.

    נקודה חיובית לסיום:
    יבואן - עופר אבניר לטעמי הם אחד היבואנים היותר טובים שיצא לי לעבוד מולם.
    תמיד תענוג, זה פלוס גדול לטעמי.
    (לא שיש לי משהו נגד קטמ, פשוט אם אתה לא מדבר מניסיון, עדיף שתשתוק)

    ציטוט נכתב במקור על ידי MinorScale צפיה בהודעה
    לא אמרת כלום על ההסקי
    כי לא התכנסנו לדבר עליו
    אבל הנה.
    נערך לאחרונה על ידי SM26; 12-09-2019 בשעה 12:07.
    בברכה,
    SM26

    אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
    אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.

  10. #10
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2019
    הודעות
    38
    ציטוט נכתב במקור על ידי SM26 צפיה בהודעה
    שוב פעם
    הSWM לפי דעתי הוא האופנוע העדיף
    אבל (וזה אבל גדול)
    הוא לא אמין

    האם אתה מוכן לקחת את הסיכון הזה?
    האם הוא הכלי תחבורה היחידי שלך?

    בקצרה, "בעיות" ב701 (דגם 2018):
    1. מושב - לא נוח, אני לא מדבר על העובדה שהוא קשה, אני מדבר על המבנה.
    הוא הרגיש לי מאוד מחליק ולא אוחז, בנוסף, הקטע הזה שהמושב הוא חלק מהכנפוני צד, פשוט לא עובד טוב לדעתי.
    2. קלאץ - בדגמי 2018 (אבל לא רק) יש מחלה שמשאבה תחתונה הולכת, לי הלכו 2 משאבות, כ"א אחרי 5000 קמ.
    3. מתלים ואווירודינמיקה - אני שוקל 50 קילו, ה701 לא מתאים למשקל שלי ואין דרך לכוון אותו
    לכן סבלתי מחרא של התנהגות.
    בנוסף, באופן מאוד מפתיע, מגיני ידיים ומראות כן משפיעות על אווירודינמיקה
    ברגע שהורדתי אותם, פתאום ההתנהגות השתפרה טיפה. לא הרבה...אבל טיפה.
    מוזר ומציק.
    4. ABS - האחורי מתערב ממש ממש מוקדם, וזה מציק.
    אם רוצים לבטל קבוע (או לבטל רק את האחורי) צריך לקנות דונגל סופר יקר.
    5. סליפר קלאץ - התערב לי מאוד מוקדם, עיצבן אותי, לא הצלחתי להתחבר אליו.
    6. אכילת שמן - באופן סטנדרטי, האופנוע הזה אוכל שמן. לטעמי זה פשוט בדיחה גרועה.
    אם עושים הרצה קפדנית אפשר לצמצם את זה למינימום, אבל עדיין
    7. מצערת אלקטרונית - לא הצלחתי להתחבר אליה, בהתחלה היא הרגישה לי לא מדוייקת
    הלכתי לאבניר, הם כיוונו וזה עזר, אבל עדיין לא היה מושלם.
    8. גיר - הגיר קשה ולא מספיק מדוייק לטעמי, צריך ממש לבעוט בגיר ואי אפשר עם קליק קטן להעביר הילוכים בצורה מדוייקת
    (הרבה False Neutral אם אתה לא מספיק אלים איתו)

    דברים קטנים שהם לא בעיות, אבל עדיין מעצבנים:
    9. תא כלים - כדי להגיע לתא כלים, צריך כלים. פשוט מביך.
    10. חוסר דקומנטציה - יש מאחורי הפנס חזית 2 קונקטורים פנויים לשימוש, חבל שאף אחד לא מספר לנו על זה ולא רשום בספר רכב כלום.
    11. שוק אפטרמארקט - זה לא שאין, יש. פשוט המבחר יחסית קטן לטעמי. ולא רק זה, כמעט הכל שם יהיה יקר.
    12. רגלית צד - במצב ישר לא ניתן לקפל את הרגלית, היא ארוכה מידי. כלומר צריך להטות את האופנוע מעט ימינה. מעצבן אם אתה בשיפוע ועוד יותר אם אתה נמוך כמוני.
    13. מכוער וכבד - אין איך להפוך את זה, אבל לטעמי ה701 פשוט מכוער. לא היה לי כיף להסתכל איתו
    תוסף לזה את העובדה שהוא היה הרבה יותר כבד ממה שאני מוכן להתמודד.... פשוט לא.

    אם כל הרשימה הזאת לא מזיזה לך, תהנה מה701 שלך.


    עוד משהו קטן להתייחס אליו, גם ב701 וגם ב690 יש לנו (בגדול) 2 דורות.
    מנוע "ישן" ומנוע חדש.
    לטעמי המנוע החדש הרבה יותר נעים ונינוח, זה מצויין לנסיעות ארוכות או שיוטים
    אבל אם אין לך כאלה, לטעמי עדיף את המנוע הישן, יותר מתפוצץ וכיפי.

    בין 690 או 701, לטעמי 690.
    למה? כי היה לי 701 ולא אהבתי.
    אולי אם הייתי קונה במקומו 690 הייתי אומר בדיוק ההפך
    אין לי מושג, זאת המלצה על בסיס רגש בלי שום גיבוי עובדתי.

    נקודה חיובית לסיום:
    יבואן - עופר אבניר לטעמי הם אחד היבואנים היותר טובים שיצא לי לעבוד מולם.
    תמיד תענוג, זה פלוס גדול לטעמי.
    (לא שיש לי משהו נגד קטמ, פשוט אם אתה לא מדבר מניסיון, עדיף שתשתוק)


    כי לא התכנסנו לדבר עליו
    אבל הנה.

    את האמת שכרגע זה הכלי תחבורה היחידי שלי ..

    לגבי הסיכון לא הייתי רוצה לקחת אבל ואבל גדול !
    אתה אומר שהswm לא אמין .. אבל מצד שני הבעיה היחידה בהאסקי שממש עקצה לי זה הקלאץ ..
    הם נתנו אחריות לדבר כזה ?

    ולגבי המשקל אני גם בערך שוקל 60 זה ממש ישפיע?
    כי כן מתאים לי המשקל של הswm לעומת ההאסקי..

    בתכלס אני רוצה אופנוע שיסע בערך נסיעות של 40 קמ מידי פעם וככה בעיר ברגוע ..
    אני מאמין שההאסקי יאכל את זה אבל איך זה לסוע נסיעות כאלה עם הswm הוא משייט יפה ב140 50 כזה סתם נגיד?
    שווה לקחת את הסיכון בשבילו ?
    כי כן מתאים לי כל הזול שבו המחיר ,חלקים,
    המשקל, היופי ועל עוד כמה ..
    איך גם הטיפולים אתה אומר כל 2000 כמה עולה טיפול כזה ?

    הרבה שאלות אבל אני ממש רוצה לקנות משהו שיתאים לי ..

  11. #11
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2019
    הודעות
    38
    אתה קנית חדש .. הוא עשה לך בעיות מאז? שאתה אומר שהוא לא אמין

  12. #12
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של SM26
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    687
    לגבי ה701, אבניר נתנו אחריות מלאה לנושא
    בשתי הפעמים זה תוקן ללא עלות.
    בפעם הראשונה הם גם גררו את האופנוע על חשבונם למוסך.

    יש לזה טיפול אגב, פשוט קונים משאבה תחתונה אפטרמארקט, של חברה בשם Oberon
    וזהו...נגמר.
    (רק 120$ בערך)

    מבחינת משקל, אני פחות יודע להגיד לך מה הטווח המדוייק של הקפיצים, עבורך המצב יהיה יותר טוב
    אבל גם לא אידיאלי
    אולי מישהו שמבין יותר ממני ידע איך לכוון אותם למשקל הזה.
    יש בינהם בערך 30-40 קילו (מוצהר, לך תדע כמה בתכלס) שלפי דעתי זה משמעותי מאוד.


    נסיעות של 40 קמ יומי שניהם יעשו בקלות
    (אם זה 40 קמ לכיוון זה גם לא בעייתי, פשוט סתם יהיה לך לא נוח עד שתתרגל)

    שיוט 150 זה יעד לא ריאלי
    ה701 עושה את זה בערך, וגם אז אני לא בטוח כמה זה שיוט רגוע
    אבל הSMR משייט על 125-135 (על הצג, לא GPS)

    טיפול לSMR עולה בערך 500 ש"ח.



    שוב פעם, בשורה התחתונה, לפי דעתי הSWM עדיף
    אבל, בגלל שלי יש אחד כזה
    ועד היום (מאז מאי) לא היה לי שבוע רצוף ללא תקלות*
    אני פשוט לא יכול להמליץ עליו
    אם היבואן יצליח לתקן את האופנוע שלי
    אז אולי אשנה את דעתי

    אבל כול עוד היבואן אומר לי שאין לו מושג למה כל התקלות האלה קורות.....
    בעיה



    * היה פעם אחת טווח של 3 שבועות שבהם הצלחתי להתגלגל
    אבל זה כי היה לי בוסטר (ומוח)
    כמות הפעמים שהברזתי לאנשים או איחרתי לעבודה בגלל התירוץ "האופנוע (שוב) לא מניע או במוסך" פשוט מחפירה


    ציטוט נכתב במקור על ידי רון לבו צפיה בהודעה
    אתה קנית חדש .. הוא עשה לך בעיות מאז? שאתה אומר שהוא לא אמין
    אני קניתי חדש מהניילון במאי....
    היום ספטמבר ועדיין אני כמעט כל שבוע במוסך לתקן תקלה כזאת או אחרת

    אגב, שוב אני חוזר ואומר, אני בטוח שלא כול האופנועים של SWM גרועים
    להפך
    זה פשוט החוסר עקביות
    יכול להיות שאם אתה תקנה SWM אתה תגיד שאני הוזה את כל הבעיות הללו ושלך אין כלום
    אבל...האם זה סיכון שאתה מוכן לקחת?
    בברכה,
    SM26

    אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
    אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.

  13. #13
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2019
    הודעות
    38
    ציטוט נכתב במקור על ידי SM26 צפיה בהודעה
    לגבי ה701, אבניר נתנו אחריות מלאה לנושא
    בשתי הפעמים זה תוקן ללא עלות.
    בפעם הראשונה הם גם גררו את האופנוע על חשבונם למוסך.

    יש לזה טיפול אגב, פשוט קונים משאבה תחתונה אפטרמארקט, של חברה בשם Oberon
    וזהו...נגמר.
    (רק 120$ בערך)

    מבחינת משקל, אני פחות יודע להגיד לך מה הטווח המדוייק של הקפיצים, עבורך המצב יהיה יותר טוב
    אבל גם לא אידיאלי
    אולי מישהו שמבין יותר ממני ידע איך לכוון אותם למשקל הזה.
    יש בינהם בערך 30-40 קילו (מוצהר, לך תדע כמה בתכלס) שלפי דעתי זה משמעותי מאוד.


    נסיעות של 40 קמ יומי שניהם יעשו בקלות
    (אם זה 40 קמ לכיוון זה גם לא בעייתי, פשוט סתם יהיה לך לא נוח עד שתתרגל)

    שיוט 150 זה יעד לא ריאלי
    ה701 עושה את זה בערך, וגם אז אני לא בטוח כמה זה שיוט רגוע
    אבל הSMR משייט על 125-135 (על הצג, לא GPS)

    טיפול לSMR עולה בערך 500 ש"ח.



    שוב פעם, בשורה התחתונה, לפי דעתי הSWM עדיף
    אבל, בגלל שלי יש אחד כזה
    ועד היום (מאז מאי) לא היה לי שבוע רצוף ללא תקלות*
    אני פשוט לא יכול להמליץ עליו
    אם היבואן יצליח לתקן את האופנוע שלי
    אז אולי אשנה את דעתי

    אבל כול עוד היבואן אומר לי שאין לו מושג למה כל התקלות האלה קורות.....
    בעיה



    * היה פעם אחת טווח של 3 שבועות שבהם הצלחתי להתגלגל
    אבל זה כי היה לי בוסטר (ומוח)
    כמות הפעמים שהברזתי לאנשים או איחרתי לעבודה בגלל התירוץ "האופנוע (שוב) לא מניע או במוסך" פשוט מחפירה



    אני קניתי חדש מהניילון במאי....
    היום ספטמבר ועדיין אני כמעט כל שבוע במוסך לתקן תקלה כזאת או אחרת

    אגב, שוב אני חוזר ואומר, אני בטוח שלא כול האופנועים של SWM גרועים
    להפך
    זה פשוט החוסר עקביות
    יכול להיות שאם אתה תקנה SWM אתה תגיד שאני הוזה את כל הבעיות הללו ושלך אין כלום
    אבל...האם זה סיכון שאתה מוכן לקחת?
    רגע עופר אבניר לא יכולים לעשות את המשאבה התחתונה הזאת וזהו? או שאני צריך לעשות זאת?

    וכן קצת הגזמתי לשייט במהירות הזאת עם אופנוע כזה אבל השאלה אם כן אני ירצה את העקיפות וכן את הגז קצת אז כאלו הsmr יתן ?

    ואתה אומר שבשורה תחתונה לך על הsmr
    אבל אתה בטוח שלא כל האופנועים ככה או שבגלל החלקים הזולים או לא יודע מה כולם בעצם ככה..

    חוויתי כבר פעמיים את כל הקטע של לרוץ למוסכים בלי סוף .. ונמאס, רוצה אופנוע גם אמין יחסית ..

  14. #14
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של SM26
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי רון לבו צפיה בהודעה
    רגע עופר אבניר לא יכולים לעשות את המשאבה התחתונה הזאת וזהו? או שאני צריך לעשות זאת?

    וכן קצת הגזמתי לשייט במהירות הזאת עם אופנוע כזה אבל השאלה אם כן אני ירצה את העקיפות וכן את הגז קצת אז כאלו הsmr יתן ?

    ואתה אומר שבשורה תחתונה לך על הsmr
    אבל אתה בטוח שלא כל האופנועים ככה או שבגלל החלקים הזולים או לא יודע מה כולם בעצם ככה..

    חוויתי כבר פעמיים את כל הקטע של לרוץ למוסכים בלי סוף .. ונמאס, רוצה אופנוע גם אמין יחסית ..
    מה זאת אומרת שהם לא יכולים?
    אם יתקלקל, הם יתקנו.
    אבל הם לא ישימו לך חלק אפטרמארקט בחינם.

    (חשוב להדגיש שזאת מחלה לא כזאת נפוצה, בעיקר בדגמי 2018 של ה701. ב690 או בשאר השנים של ה701 משום מה זה פחות קורה ממה ששמתי לב)

    לגבי עקיפות, כן, אין שום בעיה
    נותן גז (אולי גם מוריד הילוך) ומהר מאוד מגיעים ל160, אבל משם הטיפוס הוא איטי (יש האומרים שהוא גם מגיע ל200 בסוף, אני יותר מאמין למספר 180 וגם זה ביום טוב)
    בערך כמו שה701 מגיע יפה ל180, אבל קשה לו לחצות את ה200.


    בשורה התחתונה אני חושב:
    אם אתה רוצה אופנוע מגניב, מהיר, קליל, זריז ויפה - SWM
    אם אתה רוצה אופנוע אמין, סופרמוטו, מוכר, נפוץ - 701/690


    בחמישה חודשים שיש לי את האופנוע, SWM(היבואן והיצרן) לא הצליחו לשכנע/להוכיח לי שאחת מתכונות האופי של האופנוע זה "אמינות"
    הלוואי שאתבדה ועוד X זמן נוכל לצחוק על זה ולרכב לעבר השקיעה
    בברכה,
    SM26

    אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
    אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.

  15. #15
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2019
    הודעות
    38
    ציטוט נכתב במקור על ידי SM26 צפיה בהודעה
    מה זאת אומרת שהם לא יכולים?
    אם יתקלקל, הם יתקנו.
    אבל הם לא ישימו לך חלק אפטרמארקט בחינם.

    (חשוב להדגיש שזאת מחלה לא כזאת נפוצה, בעיקר בדגמי 2018 של ה701. ב690 או בשאר השנים של ה701 משום מה זה פחות קורה ממה ששמתי לב)

    לגבי עקיפות, כן, אין שום בעיה
    נותן גז (אולי גם מוריד הילוך) ומהר מאוד מגיעים ל160, אבל משם הטיפוס הוא איטי (יש האומרים שהוא גם מגיע ל200 בסוף, אני יותר מאמין למספר 180 וגם זה ביום טוב)
    בערך כמו שה701 מגיע יפה ל180, אבל קשה לו לחצות את ה200.


    בשורה התחתונה אני חושב:
    אם אתה רוצה אופנוע מגניב, מהיר, קליל, זריז ויפה - SWM
    אם אתה רוצה אופנוע אמין, סופרמוטו, מוכר, נפוץ - 701/690


    בחמישה חודשים שיש לי את האופנוע, SWM(היבואן והיצרן) לא הצליחו לשכנע/להוכיח לי שאחת מתכונות האופי של האופנוע זה "אמינות"
    הלוואי שאתבדה ועוד X זמן נוכל לצחוק על זה ולרכב לעבר השקיעה
    מקצוען אתה גבר עזרת לי הרבה תודה רבה. 💪💪

אשכולות דומים

  1. איתותים דלוקים קבוע husqvarna te125
    על ידי Liit2104 בפורום פורום טכני
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 28-01-2017, 21:10
  2. Husqvarna 250TE 2016 חדש (3 שעות מנוע)
    על ידי Milk-Inc בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 25-05-2016, 11:25
  3. למכירה 2013 husqvarna nuda 900r
    על ידי LIORWAGNER בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 10-03-2016, 13:49
  4. כיוון שרשרת Husqvarna TE125
    על ידי Liit2104 בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 18-01-2016, 17:12
  5. Husqvarna SMR 450, 511
    על ידי NXR בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 09-01-2016, 23:51

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO